Vakantiehuis Molino Lorca

Molino Lorca
9,7

16 reviews over Vakantiehuis Molino Lorca in het Nederlands

Marieke, 7-5-2017

Heel sfeervol huis en super gastvrije en flexibele gastvrouw. Alles kon. We waren met een grote groep en alle kinderen wilden graag bij elkaar op de kamer slapen. We mochten alle bedden verslepen om een andere kamerindeling te maken die ons paste. Heel plezierig. Wij zaten er vroeg in het seizoen (eind april) en konden als enigen in de omgeving al heerlijk zwemmen. Door een slim afdeksysteem was het water prima op temperatuur.

Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch en zeer schoon!

Erik van der Vlag, 16-8-2016

Rustig gelegen in het binnenland, zeer ruime en schone nette accomodatie, volledige privacy. Eigenaars zeer gastvrij en behulpzaam.
Gereisd met partner in juli 2016

Mooie locatie om tot rust te komen

Stefan oosterveld, 5-7-2016

Om tot rust te komen is deze plek ideaal, zorg wel dat je vervoer hebt
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Geweldig

Hetty van der Vlag, 4-7-2016

Wanneer je compleet wilt ontspannen is this the place to be! Meerdere terrassen, zwembad, jacuzzi, zon, vergezichten. Stapel boeken mee en genieten!
    Gereisd met partner in april 2016

Geweldige plek om te vertoeven.

H. Veerman, 4-7-2016

Prachtig huis, erg mooie keuken waar je met meerdere mensen elkaar niet in de weg loopt, veel privacy, heerlijk zwembad, super gast heer, en gast vrouw.
    Gereisd met partner in april 2015

Fantastisch!

Anne, 4-7-2016

Eigenaren Jack & Yvonne bieden een excellente service in een prachtige omgeving.

Heerlijke plek om bij te komen, met of zonder kinderen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Ontstressen

Saskia, 9-11-2015

Molino Lorca ligt in een prachtig, bergachtig gebied waar je geheel tot rust kunt komen.

Bij aankomst word je hartelijk en warm ontvangen door de gastvrouw en gastheer Yvonne en Jack. Ze geven je meteen het gevoel thuis te zijn. Het ruim opgezette huis met alle karakteristieke kenmerken en vele faciliteiten ondersteunen dit gevoel.

Of je nu komt om te ontspannen aan/in het zwembad, met een boekje op het terras wilt liggen of op een van de andere verscholen plekjes je vertier wilt zoeken alles is mogelijk.

Voor de sportieve fietser zijn er voldoende mogelijkheden om prachtige routes af te leggen.

Wil je er toch op uit dan zijn er ook voldoende mogelijkheden, denk aan een bezoekje aan Granada en het prachtige Alhambra.

Een echte aanrader!!

Gereisd alleenreizend in september 2015

prachtig huis

Janny, 14-9-2015

Molino Lorca is een sfeervol huis met een heerlijke ruimte er omheen. Het is sfeervol, heeft mooie slaapkamers met goede bedden en een prachtige keuken met alles er op en er aan. Je kunt op verschillende plaatsen prima buiten vertoeven.

Molino Lorca ligt heerlijk rustig. Van hieruit hebben we de prachtige steden Cordoba, Priego de Cordoba en Granada bezocht. Bovendien hebben we genoten van de prachtige natuur in de Siera Nevada.

Jack en Yvonne zijn heel hartelijke mensen en zeer gastvrij en behulpzaam.

Een ideaal vakantiehuis in een fantastische omgeving voor ons, onze dochters van 13 en 15 en onze ouders van 80.

Gereisd met vrienden in april 2015

Volgend jaar weer!

Familie Knol, 1-9-2015

In juli hebben we een week in het prachtige huis van Jack en Yvonne mogen logeren. Ondanks de hitte bleek het huis gelukkig heerlijk koel (zolang we overdag de luiken dicht hielden). Ook buiten was het ondanks de warmte heerlijk vertoeven. Er zijn zoveel terrassen dat er altijd wel ergens schaduw te vinden is en ook het zwembad en de grote jacuzzi gaven de soms zo nodige verkoeling.

Het huis met zijn dikke muren is prachtig met nog veel authentieke details. Het schijnt vroeger een oude watermolen en een bakkerij te zijn geweest. Daar zie je in het huis ook nog restanten van terug.

Om het huis is het heuvelachtig met een prachtig uitzicht over de olijfboomgaarden.

De eigenaren wonen aan de achterkant van het huis. Daar heb je geen zicht op en je hebt dan ook niet door dat ze er zijn. Voor het geval je ze nodig hebt zijn ze echter erg goed benaderbaar en altijd bereid om je te helpen of tips of informatie te geven.

Al met al een echte aanrader. We zijn zeker van plan om terug te komen!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Schitterende plek om helemaal te ontspannen

Lut Compeers, 3-6-2015

Met 14 volwassenen hier een week gelogeerd. Het is een prachtig huis, héééél veel ruimte zowel buiten als binnen. Verschillende kleine terrasjes om te praten of om rustig wat te lezen, twee grote terrassen met grote tafels: eentje aan het zwembad en jacuzzi en eentje op de patio, waar ook de barbecue staat. Ook aan zitruimtes binnen in het huis geen gebrek! De keukens zijn goed ingericht met al het comfort dat je maar kan bedenken. Het is fantastisch gelegen tussen de olijfbomen waar je af en toe enkele gemzen ziet lopen. Het huis ligt ideaal om de omgeving te verkennen (Granada op 42 km) en de natuur is prachtig. Daar komt nog bij dat de gastheer en dame geweldig sympathiek zijn en je met alles helpen, raad geven en alles met je delen. Wat wil je nog meer? We hadden een geweldige vakantie! Een aanrader!
    Gereisd met vrienden in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Molino Lorca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Molino Lorca in Montefrío, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Molino Lorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Molino Lorca scoort een 9.73 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: