Hotel El Castillo De Monda

Hotel El Castillo De Monda
El Castillo De Monda
9,5

5 reviews over Hotel El Castillo De Monda in het Nederlands

Geweldige plek, zeer complete en luxe accomodatie

Ellen, 19-5-2017

Ik kan hier eigenlijk niets slechts over vertellen. Het kasteel ligt aan de rand van het dorpje Monda wat 20 minuten van Marbella en dus het strand ligt.

Het dorpje Monda is een heel erg rustig dorpje met typische witte huizen en een paar winkeltjes en barretjes. Als je voor meer actie wilt gaan dan is er voldoende te doen in Malaga (40 min) of een van de andere prachtige dorpjes en steden in de buurt. Het hotel is heel erg luxe uitgevoerd en heeft zeer vriendelijke medewerkers die vele talen spreken. Zeer behulpzaam en geïnteresseerd! Ik kom hier zeker nog een keer terug. Wij waren in het voorseizoen, het was droog en vrij koud, maar het kasteel heeft zoveel leuke zitplekjes, dat je altijd wel een windvrij en zonnig plekje kunt vinden. Ook de prachtige natuur rond het kasteel en in de buurt nodigt uit tot veel wandelingen. Verder niet te vergeten de geweldige keuken en de Wellness, kortom als je hier naartoe gaat dan heb je gegarandeerd een geweldige vakantie!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk, hebben ons ontzettend thuis gevoeld.

Heba, 16-9-2016

Geweldig is de ligging, de schitterende authentieke elementen in het hotel, de ontspannen sfeer en het vriendelijke en behulpzame personeel. Het klimaat en de omgeving zijn ook fantastisch!
Gereisd met partner in augustus 2016

Voortreffelijk

Marije & Ferry, 18-8-2016

Waanzinnig mooi hotel, echt in een kasteel, zo nieuw, schoon, ruim, luxe en een adembenemend uitzicht over de witte dorpjes in de Sierra de las Nieves. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en sociaal. De chef kok is een aangenaam cadeautje, want wij hebben alle drie de avonden dat we er verbleven in het hotel gegeten. Wow, wat een voortreffelijke keuken! Wij komen zeker nog heel vaak terug, vanwege de klasse van dit hotel en dat het zo fijn 20 minuten vanaf de drukke, toeristische kust is. In El Castillo de Monda kom je volkomen tot rust.
Gereisd met partner in augustus 2016

Unieke plek!

Marieke, 30-4-2016

Dit kasteel is net opnieuw geopend. We hebben genoten van het prachtige kasteel, de goede service, ambiance en het lekkere eten. Het uitzicht is geweldig. Blij dat we deze parel gevonden hebben!
Gereisd met partner in april 2016
Maryn, Eigenaar, 22-5-2016

Ha Marieke,

Dank je voor zo'n leuke review! Goed te horen dat je het naar je zin had bij ons : )

Groeten,

Maryn

Agnes, 14-10-2007

Het kasteel lijkt meer op een burgt van binnen ziet het er authenthieker uit.Mooie eetzaal met echte kasteelstoelen.We zijn hier met een fly-drive terecht gekomen en hebben 1 nacht geslapen.

Nette kamers, alleen ontbijt viel een beetje tegen...De jam was bijna rubber. Het is wel een aanrader...

Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel El Castillo De Monda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Castillo De Monda in Monda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Castillo De Monda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Castillo De Monda scoort een 9.46 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: