Appartement Pueblo Indalo ***

7,3

13 reviews over Appartement Pueblo Indalo in het Nederlands

geen aanrader

Jolanda, 2-8-2015

wij zijn hier augustus vorig jaar geweest met onze dochter van 2. Om bij de receptie te komen moet je een lange trap op.

Het is een hele klim om bij je appartement te komen, er werd geen rekening met de bugy gehouden. (we hadden dit aangeven) Er zijn nergens liften. Het valt echt tegen om je koffers je kind naar boven te sjouwen.

2 kamer app is klein en gedateerd. Er komen uitsluitend Spaanse toeristen, en de animatie is daarop gericht. (geen woord engels er bij) De omgeving is saai,niks te doen, geen boulevard. Geen leuke stadjes in de buurt. Het eten was redelijk. Het zwembad is leuk, al was de badmeester voor het peuterbad heel streng, GEEn speeltjes! Toch heeft onze dochter het erg naar haar zin gehad in zwembad en op het strand. Ik zou volgende keer een betere plaats kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Belen Garcia, Director de marketing, 4-8-2015

Geachte Familie,

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren.

Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en uzelf de verbeteringen kan waarnemen

The Management

mooie bestemming

brigitte, 26-7-2010

was heel mooi complex , volledig volzet waardoor er aan het zwembad bijna geen plaats meer was (stoelen waren al bezet om 7 uur smorgens!!!!!)voor de rest heel mooie omgeving met vriendelijke mensen appartement was ruim en goed ingericht eten was lekker en gevarieert smorgens ging ik eten halen in het restaurant(wij hadden half pension)om op te eten op ons appartement

was er warm en aangenaam weer met een wat ruwe zee strand was bijna verlaten !!!!ideaal om te spelen met de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2000

genieten was het hier

monique_4, 8-7-2010

Mooi complex, allemaal laagbouw en huisjes apart. Inrichting Spaans, maar schoon en heel. Alles voldoende aanwezig. 2 grote zwembaden, meer dan genoeg bedden er rondom. Mooie tuin, bar bij het zwembad. Uitstekend buffet s ochtends en s avonds. Leuke muziek etc s avonds. En wat het allerlekkerste was... er waren geen Nederlanders alleen Spanjaarden. Heerlijk echt vakantie in Spanje
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Mooi hotel...

Marie- Josee en Bert, 4-7-2010

2 Weken genoten van alles wat dit hotel te bieden had. Hotel keurig netjes verzorgd voor over het algemeen Spaanse begrippen. Kamer voor 3 personen die via een trap toegangkelijk was... even slepen met de koffers... maar ja. Eten was gevarieerd en rijkelijk... alleen Engelse gasten... net zo rumoerig als de Russen tegenwoordig. Zwemmen of aan het strand of de zwembaden in de hoteltuin... allemaal even netjes. Leuke regio om uitstapjes te maken... wij bezochten o.a. Almeria met zijn mooie haven, Vera in het binneland en natuurlijk het centrum van Mojacar. Met de taxi er naar toe... gelukkig wel want naar het centrum van Mojacar is een flinke klim omhoog. Maar het uitzicht richting de Sierra Nevada is dan ook perfect.
Gereisd met jonge kinderen in juli 1999

Super echt spaans!

Fam. Eijbergen, 24-8-2008

Wij zijn net terug van onze week Mojacar en verbleven in Pueblo Indalo. App.was ietwat verouderd maar we leefden voornamelijk buiten dus geen last van gehad. Inrichting was minimaal, we hadden geen bestek en borden..... Op het strand Samoa Surf, wordt gerund door een nederlands echtpaar, echt super! Emmer en schepjes, kleurboeken, spelletjes en puzzels voor de kids om mee te spelen, heerlijke ligbedden, koud drinken, te veel om op te noemen!
Gereisd familie in augustus 2008

struyfs, 17-9-2007

Alles goed, perfecte ligging, prachtig weer. Echt een toffe vakantie gehad. Het personeel in het restaurant is ook echt super.

De laatste avond is het wat fout gegaan. Men had ingebroken in ons app. (Niet zo heel moeilijk, aangezien de ramen gemakkelijk te openen zijn, ook al zijn ze op slot) Kregen weinig service van het hotel. Men heeft ons niet echt geholpen die avond. De dag nadien was er toch iemand die ons wou helpen, maar die mocht niet mee naar de politie als tolk. Een slecht vakantie-einde gehad.

Gereisd met partner in september 2007

Danny, 14-8-2007

Ligging is goed, prima vermaakt, uitzicht op zee. Alles dichtbij, supermarkt, rode kruis, autoverhuur.

Enige nadeel is dat de huisjes dringend onderhoud behoeven. Een reisgenoot wilde zich optrekken uit bad, maar toen brak de stang af waardoor hij naar de dokter moest voor behandeling. Op een dag brak het rekje van de koelkast af waardoor er net geen fles wijn kapot viel. Ook wat comfortabele stoelen zijn welkom. Vanaf 10.00 uur in de ochtend zetten ze centraal de airco uit tot een uur of 12.00.

Gereisd familie in juli 2006

H. Westerhof, 1-8-2007

ruime kamers,geweldige animatie,netjes verzorgd (iedere dag handdoeken) vlak aan zee, kindvriendelijk.Vooral voor gezinnen met jonge kinderen een aanrader, wel een paar steile trappen, mooie zonneweide
Gereisd familie in juli 2007

A.J.M. Heinis-Wilhelmus, 30-7-2007

Het appartement is prima.Genoeg ligstoelen bij het zwembad en het strand is vlakbij.Wel veel spanjaarden en engelsen en mensen uit dublin.

Er word veel voor de kids gedaan en elke avond een show,echt heel gezellig.

Gereisd familie in juli 2007

A. Kuijten, 28-7-2007

voor kinderen in de leeftijd van 12 tot 18 is er werkelijk niks te beleven.en de animatie is zeer slecht te noemen,ook het eten is niet warm of je moet lang wachten.
Gereisd familie in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pueblo Indalo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pueblo Indalo in Mojácar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pueblo Indalo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pueblo Indalo scoort een 7.25 uit 10 op basis van 13 reviews.