Hotel Vik Gran Costa Del Sol ****

148 reviews over Hotel Vik Gran Costa Del Sol in het Nederlands

niet naar verwachting

eline smetsers, 30-7-2017

Goed :

- mooi vermaak in avond door dans en shows

- mooie kamers, groot

- genoeg plek om te liggen zwembad of strand (ook ligbedjes)

- handdoekservice

slecht:

- verblijf van 8 dagen en 2x een zelfde optreden gekeken dus 2 acts dubbel gezien met precies dezelfde choreografie.

- eten wat warm hoorde was koud en wat koud hoorde was lauw.

- toetjes dagelijks bijna hetzelfde, weinig variatie.

- slechte schoonmaak, zand wat dag 1 beetje uit de strandtas viel lag er laatste dag nog terwijl er dagelijks gepoetst zou worden.

- extra deken die je uit de kast kon pakken bloedvlekken erin

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima vakantie

Jo, 28-6-2017

Wij zijn als echtpaar van 50+ met onze kinderen en kleinkind naar Vik Gran Hotel geweest. Het is ons erg goed bevallen. De appartementen waren schoon, handdoeken werden dagelijks verschoond. Het eten was goed, genoeg keuze en variatie. Ligt aan een mooi strand. Koelkast op de kamer is ook prettig. Dichtbij een leuk marktje op woensdag en zaterdag. Een aantal winkeltjes in de directe omgeving.

Het derde bed op de kamer was een echt bed, geen bank die omgebouwd werd tot bed, dus geschikt voor een volwassene. Het personeel is goed, voert de werkzaamheden waarvoor zij zijn goed uit, je merkt alleen dat ze niet persoonlijke aandacht of vriendelijkheid hebben voor de gasten, buiten hun werkzaamheden om. Enkele aandachtspuntjes: Informatie verstrekking niet optimaal, je kunt nergens terugvinden dat je elke dag een gratis fles drinkwater kunt krijgen. Er wordt aangegeven dat er bij AI snacks zijn, wij hebben ze niet gevonden? De lift deuren sluiten zodra er op de verdiepingsknop wordt gedrukt, hierdoor komt het voor dat je tussen de deuren klem zit, al dan niet met drinken in je handen. De deur heeft geen sensor om open te blijven als er iemand tussen staat. Animatie en obers slecht Engelstalig sprekend. De muziek bij het zwembad gaat om 10 uur aan en wordt mega hard gezet, dit overstemt je gesprek. Het zwembad is ondiep, maar prima als je afkoeling wil en als je met kleine kinderen reist. De bedden bij het zwembad liggen niet comfortabel als je daar de hele dag op ligt, er zit een balk precies onder het zitgedeelte. Ondanks dat er aangegeven wordt dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden, wordt dit veelvuldig gedaan. Lange transfer, ten opzichte van de afstand van het vliegveld. Op de heenweg ruim anderhalf uur en terug ruim een uur. Dit komt doordat er meerdere andere hotels langsgegaan wordt om gasten af te zetten en op te halen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Never nooit meer

Jenny zwiers, 27-6-2017

Absoluut een afrader, nog geen 2 sterren waardig. Niet gastvrij, als je smorgens om half 10 aankomt wordt er met het grootste gemak gezegd dat je pas om 13 uur een bandje omkrijgt voor all incl. Wil je een kop koffie of iets anders drinken moet je dat betalen. Het warme eten was lauw, maar gelukkig een bordje erbij met de verwijzing naar de magnetron, ja je geloofd het niet en de koude gerechten waren lauw, het brood leek wel brood van een week oud en als je de waterkan niet helemaal had gebruikt bij de maaltijd werd deze gewoon weer aangevuld met water en kreeg de volgende gast het op tafel. Enz enz enz. Voor buiten eten en een drankje gebruiken was geen mogelijkheid. Wel kon je op de 1ste etage bijv koffie halen en daarmee naar buiten. Met een snackje wordt bedoeld een bakje ships, iets anders was er niet. Ik heb veel all incl. overal gehad en overal is wel wat maar hier waren het veel te veel MIN punten
Gereisd met partner in juni 2017

Hoezo vier sterren

Dick, 25-6-2017

We hadden dit hotel als verlengingshotel na een rondreis door Andalusië,

Op de kamer is een kluisje maar dit is niet gratis het opbergen van een ipad daarin kost moeite want de kluis is eigenlijk te klein. Het zwembad stelt niets voor er kunnen nog geen 40 man in, in juni is het zeewater koud dus is een echt zwembad een must. Het aantal ligstoelen is max 150 terwijl het aantal gasten bijna 500 is. De recreatieruimte plus bar is zeer matig, sfeerloos en enorm gedateerd. Het eten is veel van hetzelfde, in het land van de sinaasappels krijg je smorgens bij het ontbijt limonade ipv jus d'orange, het avondeten (buffet) is aardig maar dat heb je na 3 dagen ook wel gezien. Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is mij een raadsel, 3 kan maar dan had ik het niet geboekt. De wifi en de bedden waren wel goed.

Gereisd met vrienden in juni 2017

redelijk

vassily, 8-6-2017

wij zijn dit jaar voor de eerste keer in dit hotel geweest. De ligging is fijn direct aan het strand wel een wat moeilijke zee heel snel diep . De kamers zijn ruim , wel gedateerd maar redelijk schoon. Het zwembadje stelt niets voor klein en heel ondiep alleen geschikt voor kinderen. All inclusive wordt wel zo zuinig mogelijk toegepast we waren met 4 personen en als je met zijn tweeen een drankje voor 4 ging halen kon dat soms niet, de andere personen moeten er dan bij zijn je mag maar 1 drankje per persoon meenemen. Dit vond ik wel vervelend zeker omdat we bijna niks gebruikte we waren de hele dag weg. Christina die het entertainment verzorgt is geweldig , de bar waar het entertainment is is vreselijk ongezellig heel hel verlicht geen sfeer. De omgeving is mooi , mooie dorpen en steden . Het personeel werkt erg hard vooral in het restaurant.

Het eten gaat wel soms goed soms minder. Lekker ontbijt, diner was wat minder veel van hetzelfde maar ja wel voor elk wat wils .

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijne vakantie

Irma, 31-5-2017

Top locatie, goede kamers, vriendelijk personeel. Het eten was redelijk ( gezien de prijs)
Gereisd met partner in mei 2017

bijzonder goed, heb weer geboekt

CHARLES, 29-5-2017

Kamer aan zwembadzijde heel ruim, goede badkamer met voldoende afzetmogelijkheden

Muziek aan het zeer ondiepe zwembad

Gereisd met partner in juni 2016

wel fijn

g.hattem3, 13-5-2017

wel goed was de ligging ,goed personeel ,minder goed eten
Gereisd met partner in maart 2017

Top!!

Goedemans, 3-5-2017

Wij hebben daar vorig jaar een hele fijne vakantie gehad. Behulpzaam, zelfs Nederlands sprekend personeel aanwezig. Uitgebreide keuze voor het ontbijt, ook diner buffet ruim genoeg. Bushalte dichtbij, dus gemakkelijk naar andere steden. Aan het strand, zwembad, genoeg entertainment. Lidl om te hoek, goedkoop drinken en broodjes/eten halen zat er dus wel in! Van touroperator waren de mensen niet zo heel goed met excursies, maar de excursies zelf maakten alles goed. Veel gezien, dagje Fuengirola geweest (gegeten bij een tapas restaurant in een steegje, spraken geen woord Engels maar Geweldig), dagje Gibraltar (ook grote aanrader), Spaanse avond gehad etc. Al met al hele leuke tijd gehad:)
Gereisd met partner in juli 2016

Voor die prijs nog wel een keer.

Wim Koerten, 6-4-2017

De ligging van het hotel is prima. Direct aan het strand. In de directe omgeving is niet heel veel te doen maar dat is aan de andere kant ook wel rustig. Het betreft een 4 "Spaanse" sterren hotel. Ik zou zeggen dat 3 sterren de werkelijkheid beter weergeeft. De kamers zien er op het eerste oog netjes uit maar als je beter kijkt wordt er summier schoongemaakt. Er is nog veel stof hier en daar. De douchekop kon alleen maar in de onderste stand omdat de glijstang niet functioneerde. Het bad kon niet vollopen want de losse afsluitplug lekte teveel water en het mechaniek om de badkuip af te sluiten was stuk net als die van het bidet. Er was ook schimmelvorming in de randen. Een verouderde 4:3 TV met matig beeld. Goede gratis Wi-fi. Het ontbijt was voor ons uitgebreid genoeg maar wel een beetje eentonig. Het avondeten was redelijk tot matig. Niet heel warm ondanks een geplaatst bordje dat het 68 graden zou zijn. Sommige gerechten zagen er zodanig uit dat ik er maar niet aan begon. Wat opviel was dat de kok een zeer ruime hand heeft voor toevoeging van zout. Parkeren is in de buurt niet altijd eenvoudig en op het niet zo grote eigen terrein kost het 10 euro per dag.
Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vik Gran Costa Del Sol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vik Gran Costa Del Sol in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vik Gran Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vik Gran Costa Del Sol scoort een 7.06 uit 10 op basis van 149 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: