Villa La Jamisa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Jamisa bij:

3 reviews over Villa La Jamisa in het Nederlands

Super mooi

Frank, 2-8-2016

Na het lezen van de vorige slechte beoordeling waren wij best huiverig om hierheen te gaan. Echter, wij herkennen ons hier helemaal niet in. Het is een zeer nette accomodatie. Zeer ruim. Zeer nette, ruime slaapkamers en zeer nette en ruime badkamers, ook voor de kinderen, wat wil je nog meer !

Ja, er ligt een kleedje op de bank in de woonkamer, waarschijnlijk omdat deze bank zijn beste tijd heeft gehad, maar, je gaat toch naar Zuid Spanje voor het mooie weer, dus je bent voornamelijk buiten, dus wat kan jou een kleedje over een bankstel schelen ?? Keuken is zeer ruim. Ja, niet het meest moderne, maar van alle gemakken voorzien.

Indien je een luxe keuken, danwel bankstel wenst moet je een luxe hotel boeken, maar dan betaal je er ook voor.

Mooi zwembad en het appartement ligt op een steenworp afstand van het centrum.

Voor ons niets dan lof voor dit appartement. Wij zijn echter ook snel tevreden hoor, want je bent ten slotte op vakantie in Zuid Spanje, dus voornamelijk buiten en het balkon is super groot.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Tegenvaller.

Jacobs, 14-5-2016

Het begon goed, vriendelijke ontvangst, mooie tuin, prachtig uitzicht. Ons appartement was zeer ruim met een groot balkon maar de inrichting was slecht. De eigenaar vertelde graag rommelmarkten te bezoeken en daar leek de inrichting op, aangevuld met de goedkoopste versie van het Zweeds woonwarenhuis.

Twee kapotte, slechtzittende bankjes met kapotte hoezen erover en daar weer een doek over. De tweepersoons matras was 10 cm breder dan het bed. De nachtkastjes pasten er niet bij en het tafeltje was weer anders. In de andere slaapkamer 2 bedden met onderschuifbed maar die konden nooit uitgetrokken vanwege de ruimte. De douchecabine was 5 cm smaller dan de douchebak waardoor alles eruit liep. In 1 badkamer was geen verwarming. De keuken was vies met etensresten en spullen die niet afgewassen waren. WiFi was traag en viel steeds weg. Handdoeken waren na 9 dagen nog niet gewisseld, zelf maar housekeeping aan de jas getrokken. Eigenaar Vaak afwezig / slecht bereikbaar. Geen 4 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

goede prijs kwaliteit

mevrouw Wormmeester, 24-9-2012

vriendelijke eigenaren (Duits), mooie tuin met leuk terras met ligbedden en zwembad
Gereisd met vrienden in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Jamisa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Jamisa in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Jamisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa La Jamisa scoort een 6.71 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: