Hotel Gran Guadalpin Byblos *****

8,4

10 reviews over Hotel Gran Guadalpin Byblos in het Nederlands

Geen tweede keer

Marian, 20-9-2010

Hotel is geen 5 sterren waard. Veel achterstallig onderhoud. Prijzen in hotel voor bijv. drank liggen erg hoog.
Gereisd met partner in september 2009

Luxieus golfhotel

Chris , 23-10-2009

Een luxieus hotel, mooi gelegen aan een prachtig golfterrein, maar eigenlijk wat vergane glorie. Moeilijk bereikbaar. Restaurant matig.
Gereisd met partner in oktober 2007

fantastisch met 'n geweldige service, gewoon super

tjeu claase, 20-6-2009

Wie hier zeurt over 'n verouderd hotel of 'n matig ontbijt is niet goed bij z'n hoofd!!

Het is in 1 woord 'n erg fijn en plezierig hotel met een super service.

Je bent er echt gast, zoek dat nog maar eens (vooral in nederland).

Gereisd met partner in juni 2009

Goed hotel, maar wel wat gedateerd

A.Baartmans, 17-5-2009

Algemene indruk van dit hotel is dat het jaren geleden een tophotel is geweest, maar dat er de laatste jaren niet veel meer geinvesteerd is; er is zeker sprake van achterstallig onderhoud. Jammer, want dit hotel heeft alles te bieden en het ligt op een schitterende locatie. Toch hebben we het hier een week goed naar onze zin gehad en hopelijk zal dit hotel zijn 5-sterren status weten te behouden, want daar is op dit moment geen sprake van.
Gereisd met partner in april 2009

Teleurstellend

Yolanda, 14-4-2009

Ga hier niet naartoe met grote verwachtingen. Het hotel behoorde ooit eens tot de beste hotels ter wereld, daar is weinig meer van over. Vergane glorie. Het hotel heeft heel veel achterstallig onderhoud, en w.b. de spa, mijn sportschool heeft een betere 'spa' dan dit hotel.

Het ontbijtbuffet teleurstellend voor deze categorie hotel en in het hotel is helemaal niets te beleven.

Het uitzicht op de omgeving is adembenemend, maar de ligging ten opzichte van de omgeving is niet centraal. Je bent overal de auto voor nodig.

Onze kamer was een junior kamer en die lag aan de achterzijde van het hotel. Heel jammer van het uitzicht dus. Voor 30 euro per nacht meer konden we verhuizen naar een kamer aan de voorzijde, wat wel een mooi uitzicht biedt.

Het hotel ligt ver weg van bezienswaardige steden als Ronda (2 uur), Granada (2,5 uur reizen) en Sevilla (4 uur reizen). Als je voor het strand komt boek dan een hotel in Marbella of beter nog Malaga.

Gereisd met partner in april 2009

Pascale, 17-9-2007

zeer rustige ligging, perfecte service, onze kamer was een beetje verouderd maar er zijn al gerenoveerde kamers, huur zeker een auto om de buurt te verkennen
Gereisd met partner in september 2007

Alain & Nathalie, 6-1-2007

Wij zijn hier terecht gekomen op aanraden van m'n vriendin. Ze is ondertussen mijn verloofde dus is het zeker een goed hotel ;). Service zoals het hoort, lekker eten en rustig, relax genieten van alle accomodaties (SPA,GOLF,..). Spa met zoutbad, warm bad, Sauna, Stoombad, massagedouches, Kamers 2x per dag opgemaakt met allerhande kleine attenties. Badkamer met bidet, dubbel wasbak, ligbad en inloopdouche. Zeker een aanbeveling waard!

PS. ga niet rondneuzen in de minibar en laat zeker alles STAAN, anders sla je achterover bij de afrekening ;)

Gereisd anders in januari 2007

Bart, 25-5-2006

prachtig hotel, mooie zeer ruime kamers met de luxe dat je van een 5* hotel verwacht.Sublieme tuin met groot zwembad, maar wat een rust....zalige bar aan het zwembad. Het eten is er van een hoog niveau, s'avond buiten aan het zwembad.Pure verwennerij zoals het hoort.
Gereisd anders in mei 2006

Linda en Maurice van Hanswijk, 1-8-2005

klasse! Voor als je echt verwend en totaal in andere sferen terecht wil komen....zelfs voor een hele korte periode.
Gereisd anders in augustus 2005

A.Molenaar, 25-4-2005

Kom al jaren in dit hotel
Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Guadalpin Byblos in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Guadalpin Byblos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Guadalpin Byblos scoort een 8.4 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: