Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms

Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms
Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms
8,6

9 reviews over Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms in het Nederlands

Kleinschalig fantastisch Resort, top!

André van Beek, 12-8-2017

Café Restaurant Marbella, fantastische bediening en uitstekende keuken. Heerlijke zonneterrassen rond zwembad, maar ook binnenbad en wellness uitstekend. Kortom The Place to be!
Gereisd met partner in juni 2016

Prima verblijf

Dassen, 18-8-2015

Prima verblijf met mooi en superschoon appartement. Zwembad is klein maar voldoende. Glijbanen die bij de zoover site staan zijn in de omgeving niet te vinden. Auto huren is erg aan te raden. Mooie omgeving om excursies te maken. Appartement heeft geen airco, kan dus erg warm worden met alleen ventilators.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

App. Crown resort

Aukje en Wouter, 14-3-2015

Perfect

Vriendelijk

Comfort

Geen afwasmachine Wel wasmachine !!!

Zon

We komen terug in Calahonda

Gereisd met partner in maart 2015

Super vakantie

Ina, 19-11-2013

Hebben een onwijs goede vakantie gehad! Top appartement op 2e verdieping met groot balkon, (hadden we voorkeur voor aangegeven), heel de dag zon en uitzicht op zee (wel in de verte). Het resort ligt wat verder weg maar er rijdt een gratis pendelbusje naar de winkels, de bushalte of het strand, echt super geregeld. Er was genoeg te doen, zwembad binnen en buiten (lekker 30gr.), fitness, sauna, en allerlei animatie voor groot en klein, dus je hoefde je niet te vervelen. Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, problemen waren zo opgelost. Inrichting van het appartement ook zeker oké, 2 sl.k. 2 badk. en keuken. Het restaurant (wij hadden half pension = ontbijt + diner, beiden buffet) was niet groot, diner was gewoon goed, soms super, niet altijd even veel keus, salades en koud buffet iedere dag heerlijk, obers ontzettend aardig.

Wij waren in november, het was niet druk en prachtig weer (25gr.) en geboekt via een veiling, dus al met al was het echt geweldig!! Ik zou er weer gaan

Gereisd met partner in november 2013

Waar voor je geld

Jos, 26-6-2013

We zijn bij deze accomodatie terecht gekomen dankzij actie. We konden dit appartement voor een week huren voor maar 129 euro, natuurlijk wel in het voorseizoen. De mensen bij de receptie zijn vriendelijk en helpen je goed. Het appartement is prima en luxe ingericht. 2 slaapkamers en 2 badkamers voor z'n 4en.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Geen verwarming, geen airco

dtkp, 28-2-2013

Wij hadden dit appartement geboekt via een veiling. Het is een timeshare complex en de medewerkers doen er alles aan om je een verkoopbijeenkomst te laten meemaken. Het complex Club Marbella is oud, maar er is veel geld gestoken in meubilair en gordijnen. Er zijn in de winter alleen 3 simpele electrische kacheltjes aanwezig met een stekker in het stopcontact. Er is geen airco. De miniclub is 5 uur per week, een verwarmd buitenzwembad (30 graden) en een verwarmd binnenzwembad en dan nog wat sportvoorzieningen. De appartementen zijn gehorig en je moet heel veel trappen lopen. De oude wasmachine was onbruikbaar omdat niemand een gebruiksaanwijzing had en op de machine geen aanduidingen stonden. Een auto huren voor een week via internet is goedkoper dan een taxi van en naar het vliegveld. De betaalde internetverbinding is erg goed. Dit complex is dus aan te raden als je erg graag een verwarmd buitenzwembad wil hebben in de winter en een goede internetverbinding nodig hebt.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Goede faciliteiten

Du Mee, 18-2-2013

De appartementen zijn erg gehorig: praten, snurken, huiselijke geluiden allemaal alsof in eigen apartement. Personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk.
Gereisd met partner in januari 2013

Fijne locatie

Karin Schoenmaker, 24-8-2009

Geweldig complex. Mooie appartementen, leuke animatie. prijs kwaliteit verhouding is goed. Wat erg fijn was, de midgetgolf, tennis, sauna en de animatie kost niets. Calahonda heeft een mooi strand, niet druk. Leuke plaatsen in de omgeving, Torremolinos, Marbella, Fuengirola, Benalmadena. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad. Wij hadden wel een auto gehuurd voor de hele vakantie. Wanneer je geen auto hebt is het wel moeilijk om overal te komen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

josje du Puy, 26-5-2008

Een zeer goed verzorgd appartementencomplex, met leuk,schoon niet te groot zwembad. Gratis sauna's en fitness ruimte.Hele goeie service, mooie inrichting van appartementen, doe ook heel groot waren, voor 6 personen 2 badkamers, ruime keuken met veel mogelijkheden, Sitio de calahonda is een rustig stadje, met goeie restaurants en bars.

14 km van Marbella, dat goed te doen is met openbaar vervoer.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Crown Resorts Club Marbella & Regency Palms scoort een 8.58 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: