Appartement Club Algaida ***

Club Algaida

Onvoldoende

1 review over Appartement Club Algaida in het Nederlands

G. van Stenus, 23-10-2007

Receptie was onbemand, terwijl er op informatie stond dat ze op elke zaterdag tot 24.00 uur aanwezig, wij kwamen om 23.00 uur aan.

Kamers zijn slecht schoongemaakt, handdoeken waren niet goed gewassen.

Electrisch koken was aanwezig, maar de kookplaten duurde te lang voordat het op temperatuur was.

Strand was vies, veel zwerf afval, zelfs op straat.

Het appt. werd geadverteerd voor 4 personen, maar het gaf maar ruimte voor 2.

Restaurants waren op een paar na goed. De Engelse 1 waar je een goed ontbijt kunt krijgen, bij de ander kreeg je veel vliegen erbij.

Prijzen van taxis kwamen niet overeen met info op Internet en waren veel te duur.

Veel over Mijas gehoord, maar dit hadden we niet verwacht, maar ja, we zijn ook een aantal jaren niet meer naar Spanje geweest. Er zijn natuurlijk nog wel mooie plekken, gelukkig!

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Algaida in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Algaida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Algaida scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.