6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Santa Maria Golf Suites**** bij :

2 reviews over Appartement Santa Maria Golf Suites in het Nederlands

albert, 1-6-2008

Een heel mooi apartement op de 1e verdieping op een parkachtig complex met keuze uit 6 zwembaden. Ligt in Elviria. Dit is 12 km van Marbella. Je kan te voet naar de winkels lopen maar een auto is hier wel een must! Ons apartement was schoon en ruim. Eigen parkeerkelder in afgesloten complex met security. Heel rustige sfeer en zeker wel kindvriendelijk !! Wij gaan in 2008 weer 2 weken. Wij zitten ook wel eens in Hotel Don Carlos maar met de auto ben je zo bij de beach en Nikki Beach (super trendy strandlocatie)
Gereisd anders in juli 2007

Herma, 1-6-2006

Door touroperator verkocht als app. centrum Marbella maar is app. in Elviria. Receptie,in ander complex,na 5 uur gesloten, daarna security die ontvangst afhandelt.App. ruim,maar overal erg ver vandaan (ook winkels en restaurants).Balkon op noordoosten. Kindonvriendelijk. Opvallend de 21 FORBIDDEN regels bij binnenkomst en zwembad (4m bij 5m). Schoonmaak: 6x pw, alleen badkamer,bed opmaken en schone vuilniszak. Geen schoon bedlinnen of vloerschoonmaak, wel 22 handdoeken voor 2 pers.! 'Onze eigenaar' had app. uitgeleend aan vrienden, die met eigen sleutel binnenkwamen. Voor rust en stilte ook niet aangenaam door gehorigheid en betonmolen van fabriek in nabijheid. Een hele dikke onvoldoende.
    Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Maria Golf Suites in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Maria Golf Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Maria Golf Suites scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.