9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marriott Marbella Beach Resort***** bij :

18 reviews over Appartement Marriott Marbella Beach Resort in het Nederlands

Top top top

Ronald Jansen, 17-9-2016

Een zeer fraaie locatie en accommodatie alles top voor jong en oud is prijzig maar meer dan waard een auto huren is eel een aanrader om de mooie omgeving nog beter te ontdekken.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in januari 2016

fantastische plek

jackiedenO, 26-6-2013

mooie accommodatie, we hadden alles in het appartement bad met bubbels,complete keuken,droger en wasmachine met was tablet,dus de kleren gingen gewoon weer schoon mee terug,

We kregen een kamer toegewezen en toen we daar aankwamen was ze de kamer nog aan het schoonmaken,wij vonden dat geen probleem zolang we onze spullen daar maar even konden neerzetten.

in de middag werden we gebeld en kregen we uitgebreid excuus daarvoor en gratis ontbijt voor 4 personen.goeie service.Voor de rest mooie overdekte parking en de winkels in de buurt hebben van alles om lekker te eten.Nadeel is dat ze Time Sharing proberen,ondanks dat je het had af gemaild stond ze toch voor de deur.

Gereisd familie in april 2013

mooi hotel

Jaap, 15-8-2012

Wij waren hier eind december. Mooi resort, mooie kamers. Twee restaurants (waarvan 1 bistro). Zwembaden zien er super uit (met kerst natuurlijk te koud om buiten te zwemmen). Ook het binnenbad was prima.
Gereisd familie in december 2011

mooi complex, goed verzorgd

suus, 5-5-2012

service is prima, appartementen zijn schoon. Kleine handdoeken voor bij het zwembad (voorheen groter, badlakens). Jammer dat je voor deze prijs je bed bij het strand moet betalen (6 euro per dag per bed). Eten op het complex is uiteraard heel duur maar in de omgeving kun je alle kanten op. Lidl in de buurt als je zelf wil koken. Auto is een must, parkeren kan vlakbij. Er is in de jaren heel wat bijgekomen om de kinderen te vermaken (badminton, crocket, glijbanen in zwembad, speeltuintjes etc. De appartementen zijn wel wat gehorig.
Gereisd familie in april 2012

Lastig voor rolstoelers!

edithnieuwland, 23-3-2012

Met kinderen en kleinkinderen hebben we hier in maart een week doorgebracht. Het is een fantastisch resort met alle luxe en prachtige voorzieningen die je maar kunt wensen. Park is schitterend aangelegd en onderhouden. Nadeel is echter dat het tegen een (flauwe) helling is gebouwd en als je zoals ik rolstoelgebonden bent dan levert dat toch wel problemen op om vanuit je appartement bij zwembad e.d. te komen. Een sterke duwer is dan een echt vereiste. Verder is overal aan gedacht van minigolf tot computercafé, jeu de boules etc. Nadeel is dat je vanzelf terecht komt in de winkel van het resort die een wel erg ruime winstmarge hanteert. Buiten het resort zijn er weinig tot geen mogelijkheden voor vertier. Er is geen boulevardje en de dichtstbijzijnde restaurantjes (heel weinig) bereik je weer na een sterk hellende weg. We hebben een heerlijke week gehad maar keren hier door bovengenoemde bezwaren niet terug. Wie houdt van de isolatie van zo'n resort doet hier een uitstekende keus.
Gereisd met vrienden in maart 2012

Prima!

de heer Meulman, 16-10-2011

Goed naar ons zin gehad. Prima hotel met dito fasciliteiten.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Geweldige plek, mogelijkheden

van den Born, 4-10-2011

Het Marriott Beach Club Resort is zeker aan te raden voor een verblijf met alles erop en eraan.
Gereisd met partner in september 2011

wielandtimo, 14-6-2011

in 1 woord: fantastisch!!

Dit was echt geweldig , nog nooit zo een mooi resort gezien! vriendelijk personeel, alles is op en top!

Gereisd met vrienden in september 2008

Een heerlijk hotel

henk_brigit, 6-6-2011

We hebben net een heerlijke vakantie gehad in dit resort. Het ligt aan het strand, heeft meerdere zwembaden en is van alle gemakken voorzien. Wij hadden een heerlijk ruim 3 kamer appartement met 2 badkamers. echt fijn. Je hebt inderdaad een auto nodig als je iets wil zien. Het rijden op de snelwegen richting Marbella en Puerto Banus is heel hectisch. De opritten van de snelwegen zijn erg kort, dus huur een auto met een een beetje pit!

Het enige echt grote nadeel vonden wij dat wij meerdere malen zijn lastig gevallen door wat later bleek een verkoopster te zijn van Marriott zelf. Wij kregen de eerste dag het bericht dat we een welkomstpakket konden komen ophalen. Toen we aankwamen bleek het een uitgebreid verkoopverhaal van timesharing te zijn voor Marriott vacationclub. Nadat wij hadden aangegeven geen interesse te hebben in het gesprek met haar (we konden toen al bijna niet van haar afkomen), zijn wij door de verkoopster nog meerdere malen telefonisch benaderd.

Gereisd familie in mei 2011

super compleet!

Teri, 15-5-2010

Van alle gemakken voorzien, goed verzorgd resort. Div. mooie zwembaden waarvan er 1 helemaal op de kinderen ingesteld is zodat je als je van je rust wilt genieten bij een ander bad kunt gaan liggen. Mooi, warm binnenbad met fitnes/sauna gelegenheid. Dagelijks verse broodjes in het kleine supermarktje.

Parkeren in koele parkeergarage onder je appartement. Wasmach. en droger, dvd speler in het appartement. Als je ergens heen wilt heb je zeker een auto nodig,

maar met een 10 min. ben je danook in Puerto Banus.

Zeker een aanrader!

Gereisd familie in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marriott Marbella Beach Resort in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marriott Marbella Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marriott Marbella Beach Resort scoort een 9.19 uit 10 op basis van 18 reviews.