Beoordelingen Appartement Marriott Marbella Beach Resort*****

Marriott Marbella Beach Resort*****
17 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Marriott Marbella Beach Resort*****
Crta. de Cadiz, KM 193, E-29604, Marbella

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marriott Marbella Beach Resort***** in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marriott Marbella Beach Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Marriott Marbella Beach Resort scoort een 9,1 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marriott Marbella Beach Resort***** in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marriott Marbella Beach Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Marriott Marbella Beach Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Appartement Marriott Marbella Beach Resort***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Appartement Marriott Marbella Beach Resort***** met andere accommodaties in Marbella.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

16 beoordelingen over Marriott Marbella Beach Resort*****

17 beoordelingen
8,2
8,5
9,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Apr. 2013
"Fantastische plek"vertalen
jackiedenO
7,0
8,0

26-06-2013 mooie accommodatie, we hadden alles in het appartement bad met bubbels,complete keuken,droger en wasmachine met was tablet,dus de kleren gingen gewoon weer schoon mee terug,
We kregen een kamer toegewezen en toen we daar aankwamen was ze de kamer nog aan het schoonmaken,wij vonden dat geen probleem zolang we onze spullen daar maar even konden neerzetten.
in de middag werden we gebeld en kregen we uitgebreid excuus daarvoor en gratis ontbijt voor 4 personen.goeie service.Voor de rest mooie overdekte parking en de winkels in de buurt hebben van alles om lekker te eten.Nadeel is dat ze Time Sharing proberen,ondanks dat je het had af gemaild stond ze toch voor de deur.

met oudere kinderen, Apr. 2012
"Mooi complex, goed verzorgd"vertalen
suus
9,0

05-05-2012 service is prima, appartementen zijn schoon. Kleine handdoeken voor bij het zwembad (voorheen groter, badlakens). Jammer dat je voor deze prijs je bed bij het strand moet betalen (6 euro per dag per bed). Eten op het complex is uiteraard heel duur maar in de omgeving kun je alle kanten op. Lidl in de buurt als je zelf wil koken. Auto is een must, parkeren kan vlakbij. Er is in de jaren heel wat bijgekomen om de kinderen te vermaken (badminton, crocket, glijbanen in zwembad, speeltuintjes etc. De appartementen zijn wel wat gehorig.

met een groep, Mrt. 2012
"Lastig voor rolstoelers!"vertalen
edithnieuwland
5,0
7,0
10,0

23-03-2012 Met kinderen en kleinkinderen hebben we hier in maart een week doorgebracht. Het is een fantastisch resort met alle luxe en prachtige voorzieningen die je maar kunt wensen. Park is schitterend aangelegd en onderhouden. Nadeel is echter dat het tegen een (flauwe) helling is gebouwd en als je zoals ik rolstoelgebonden bent dan levert dat toch wel problemen op om vanuit je appartement bij zwembad e.d. te komen. Een sterke duwer is dan een echt vereiste. Verder is overal aan gedacht van minigolf tot computercafé, jeu de boules etc. Nadeel is dat je vanzelf terecht komt in de winkel van het resort die een wel erg ruime winstmarge hanteert. Buiten het resort zijn er weinig tot geen mogelijkheden voor vertier. Er is geen boulevardje en de dichtstbijzijnde restaurantjes (heel weinig) bereik je weer na een sterk hellende weg. We hebben een heerlijke week gehad maar keren hier door bovengenoemde bezwaren niet terug. Wie houdt van de isolatie van zo'n resort doet hier een uitstekende keus.

met jonge kinderen, Dec. 2011
"Mooi hotel"vertalen
Jaap
9,0

15-08-2012 Wij waren hier eind december. Mooi resort, mooie kamers. Twee restaurants (waarvan 1 bistro). Zwembaden zien er super uit (met kerst natuurlijk te koud om buiten te zwemmen). Ook het binnenbad was prima.

met vrienden, Okt. 2011
"Prima!"vertalen
de heer Meulman
8,0

16-10-2011 Goed naar ons zin gehad. Prima hotel met dito fasciliteiten.

met partner, Sept. 2011
"Geweldige plek, mogelijkheden"vertalen
van den Born
10,0

04-10-2011 Het Marriott Beach Club Resort is zeker aan te raden voor een verblijf met alles erop en eraan.

met jonge kinderen, Mei 2011
"Een heerlijk hotel"vertalen
henk_brigit
9,0

06-06-2011 We hebben net een heerlijke vakantie gehad in dit resort. Het ligt aan het strand, heeft meerdere zwembaden en is van alle gemakken voorzien. Wij hadden een heerlijk ruim 3 kamer appartement met 2 badkamers. echt fijn. Je hebt inderdaad een auto nodig als je iets wil zien. Het rijden op de snelwegen richting Marbella en Puerto Banus is heel hectisch. De opritten van de snelwegen zijn erg kort, dus huur een auto met een een beetje pit!
Het enige echt grote nadeel vonden wij dat wij meerdere malen zijn lastig gevallen door wat later bleek een verkoopster te zijn van Marriott zelf. Wij kregen de eerste dag het bericht dat we een welkomstpakket konden komen ophalen. Toen we aankwamen bleek het een uitgebreid verkoopverhaal van timesharing te zijn voor Marriott vacationclub. Nadat wij hadden aangegeven geen interesse te hebben in het gesprek met haar (we konden toen al bijna niet van haar afkomen), zijn wij door de verkoopster nog meerdere malen telefonisch benaderd.

met jonge kinderen, Mei 2010
"Super compleet!"vertalen
Teri
10,0

15-05-2010 Van alle gemakken voorzien, goed verzorgd resort. Div. mooie zwembaden waarvan er 1 helemaal op de kinderen ingesteld is zodat je als je van je rust wilt genieten bij een ander bad kunt gaan liggen. Mooi, warm binnenbad met fitnes/sauna gelegenheid. Dagelijks verse broodjes in het kleine supermarktje.
Parkeren in koele parkeergarage onder je appartement. Wasmach. en droger, dvd speler in het appartement. Als je ergens heen wilt heb je zeker een auto nodig,
maar met een 10 min. ben je danook in Puerto Banus.
Zeker een aanrader!

met partner
"Mooi resort vriendelijk personeel"vertalen
tony en nicole lier...
9,0

06-02-2009 zijn 5 dagen in het resort geweest. op een aanbieding in de luchthaven ingegaan om het resort en marriott in het algemeen te leren kennen. prachtig complex, mooie appartementen alles kraaknet. personeel altijd even aardig.
wij hadden een verplichte sessie om eventueel toe te treden tot de marriottclub. er werd ons gezegd dat deze sessie ongeveer 1 uur zou duren, dat werden er 3. je blijft beleefd en gaat niet direct je ongenoegen uiten, als het te lang duurt. conclusie van het voorstel. voor ons (maar ieders situatie is anders uiteraard) geen optie, veel te duur zeker in deze tijd van recessie.
mooie tijd gehad in marriott marbella.
spijtig dat je er niet meer kan komen als je geen timesharing neemt.
wel een nieuw aanbod gekregen voor een week (met hele gezin) a rato van 1000 €. dit om ons verder te overtuigen om toe te treden.
hebben bedankt voor dit voorstel.

met jonge kinderen, Feb. 2009
"Meer dan terecht 5 sterren"vertalen
Natasja J.
10,0

01-03-2009 Marriott beach resort Marbella is in een woord grandioos. Dit luxe appartement heeft alles wat je hartje begeert. Als je hier niet tevreden kan zijn dan ben je dat echt nergens. Echter is dit een timesharingsconcept. Wij hadden dit reisje op het vliegveld van Barcelona aangeboden gekregen, voor 298 euro 5 dagen luxe, en dat was het zeker. Het addertje onder het gras was aanwezig zijn bij een timesharingmeeting. Het duurde gelukkig niet zo lang. We hebben het aanbod afgeslagen. Wel kregen wij weer een nieuw aanbod 8 dagen voor 599 euro. Het appartement had een groot terras op het zuiden, Nespresso apparaat, koffieapp, waterkoker, drie TV's, DVD speler, stereo/CD speler, wasautomaat, droger, vaatwasser, oven, combi magnetron, jacuzzi in grote slaapkamer bed 2 meter breed en Frans-balkon, tweede grote slaapkamer met aparte volledig ingerichte badkamer, twee aparte WC's, slaapbank. De miniclub was ZEER goed. Het personeel buitengewoon vriendelijk en sprak diverse talen, oa Engels en Duits

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?