Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort *****

Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort
Los Monteros Spa & Golf Resort
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Monteros Spa & Golf Resort bij:

9 reviews over Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort in het Nederlands

gewoon erg goed hotel

heer Go, 1-7-2012

gewoon erg goed hotel met prima beach club La Cabane
Gereisd met partner in juni 2012

Geweldig hotel

Joop den Haan, 24-5-2012

Een mooi hotel waar we al jaren komen alleen heel jammer deze keer waren er een paar dagen een groep van 20 engelse voetballers ,waar we weinig last van hebben gehad. De laatste drie dagen was er een groep van ik schat 150 man via touroperator en daar hebben we wel veel last gehad zeker in de zin van drukte geen plek in het restaurant voor ontbijt en aan het zwembad HEEL dominant zo´n groep en het gaat vaker gebeuren wat mij tegen houdt ondanks dat de groepen zich wel normaal gedroegen
Gereisd met partner in mei 2012

alle extra's extreem duur

Erik Snijders, 30-10-2011

Los Monteros is leuk en net hotel

Eten en drinken is extreem duur (flesje water 4 euro, hamburger met frietjes 19 euro) en eten in het restaurant ong. 100 euro p.p

Er zat nooit iemand in het restaurant. Hotel ligt aan een zeer drukke weg (A7) en in het hotel is verder niets te beleven. Kamers groot en netjes (gratis upgrade naar Junior Suite) maar erg duur voor wat geboden wordt - 4 sterren lijkt me beter passen

Gereisd met partner in oktober 2011

Romy, 24-3-2008

Goed hotel, ligt tussen Malaga en Marbella stad. 5 km van Marbella stad af. Je doet er een kwartiert/ 20 minuten over om naar PB te gaan. LM ligt in een mooi wijkje aan de snelweg. Het strand is niet super maar la Cabane is erg relaxt en rustgevend. Als je 10 minuutjes wandeld langs het strand heb je 3 eet tentjes.

De kwaliteit van het hotel is goed en het personeel is erg klantvriendelijk

Gereisd familie in juli 2006

stephane, 24-12-2007

top hotel voor mensen die rust zoeken

geen hoepla sfeer hotel maar een en al klasse zonder stijfheid

Gereisd met partner in oktober 2007

martine, 27-7-2007

kamers in hoofdgebouw vonden wij maar niks, hebben aangedrondegn op andere kamer die achteraan gelegen was en die was magnifiek,splinternieuw en super badkamer, terras keek wel uit op "niets" wat bosjes met straat achter, heel het hotel mist het zee-gevoel, nergens vanuit de tuin zicht op zee, daarvoor moet je nr la cabane en dus bijbetalen, ontbij vonden wij zeer goed, lunch en dinner wel veel te duur voor wat het was, buiten het hotel eten is een must..ga dan niet naar dé toeristische plaatsen, maar zoek verder..
Gereisd met partner in juli 2007

MEYER - SCHOETERS, 17-7-2007

ontbijt zeer ok, maar prijzen van lunch en dinner verschrikkelijk duur, wij raden aan buiten het hotel te gaan eten, er zijn restaurants waar men zeer gastronmisch en lekker kan eten bijvoorbeeld op de greenlife golf van marbella, Elvira Hills, 50 EU voor een 6 gangenmenu (michelin ster), in het hotel betaal je 30 EU voor een simpel voorgerechtje alleen al. ze profiteren daar enorm ! hotel heeft nergens zicht op zee vanuit de tuin of kamers, daarvoor moet je naar hun beach club en extra betalen. is kleinschalig hotel met geen sfeer ' s avonds, je hebt een auto nodig
Gereisd met partner in juli 2007

Pascale en Frits, 26-8-2006

ons inziens is het vroeger een klasse hotel geweest, het eten krijgt van ons 9.5/10. De vriendelijkheid verschilt enorm tussen jong en ouder personeel(de jongeren krijgen maar 4/10 , het ouder personeel 9/10)!!

Jammer vind ik dat de ligzetels in beachclub la gabane allemaal reeds volgeboekt waren door mensen buiten het hotel, tenslotte betalen wij toch voldoende om daar eerste keus van te zijn. Marbella en puento banus is een aanrader !!

Gereisd anders in augustus 2006

norette & rob naaijkens, 24-6-2006

Prima hotel met goede faciliteiten en prima personeel die alles voor je willen doen. Het ontbijt was geweldig en fijn dat je tot 11 uur terecht kon. Wel is het eigenlijk een must om een auto te hebben want als je alleen in de buurt van hotel moet blijven is een beetje beperkt. Wij hebben een fantastische week gehad.
Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort scoort een 8.09 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: