Hotel Don Miguel ****

Don Miguel

5 reviews over Hotel Don Miguel in het Nederlands

d.elfferich, 28-7-2007

Buitengewone service en oog voor de veiliheid van de gasten
Gereisd met partner in juni 2006

Marijke, 7-6-2004

Toen wij er waren ( juni 2002) waren er ook 2 bedrijfsfeesten. Dit duurde het hele weekend en toen konden de gewone gasten alleen in de hal terecht. Hotel was toen ook zo vol, dat er niet genoeg bedjes waren en iedereen bijna boven op elkaar lag. Gewoon armoedig dus.
Gereisd anders in juni 2004

valérie, 14-2-2004

Ik vond het echt zeer goed! Wel spijtig dat de laatste keer ik er geweest ben mijn gsm is gestolen door een ober van het hotel! Maar voor de rest alles heel mooi, proper en lekker eten!
Gereisd anders in februari 2004

Nancy, 2-11-2003

Eten van zeer goede kwaliteit. Jammer dat de airco slecht werkte. Eind sept, was het erg heet, en de kamer niet koel te krijgen. Zeer mooie sportschool aanwezig. Wel rumoerig hotel. Voor niet-rokers wel lastig, er wordt overal gerookt.
Gereisd anders in november 2003

Sabine, 21-10-2003

Buiten het hoogseizoen is het aanbod van sporten en de keuze qua maaltijden wel beperkt ! Verder een goed hotel met nette, vernieuwde kamers !
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Miguel in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Miguel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Don Miguel scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: