Hotel Artola Golf ***

Artola Golf

3 reviews over Hotel Artola Golf in het Nederlands

Ruberg, Joke, 24-8-2006

heerlijk hotel, mooi gelegen aan de golfbaan, grote tuin, mooie oude bomen en planten, lekker zwembad, mooie kamers, met oude spullen ingericht, heel sfeervol, lekkere sangria, leuk terras, kindvriendelijk. Jammergenoeg aan de grote doorgaande weg. Relaxte bediening. helaas geen lekkere koffie.
Gereisd familie in mei 2006

Bianca, 25-9-2005

Goed hotel ,alleen wij zaten dus aan de zwembadzijde en dit was ons iets minder bevallen aangezien je hier boven het cafe zit en wij 1 nacht wakker hebben gelegen van Noren die in marbella een bruiloft hadden gehad. En hebben hierdoor van half twee tot half vijf wakker gelegen. Maar nadat wij de receptie hadden gewaarschuwd ,is het de volgende nacht niet meer voorgekomen en konden we wel meteen een andere kamer krijgen als het eventueel wel weer zou gebeuren. Maar het hotel vonden wij wel het beste wat we hadden gehad in onze 16-daagse rondreis Andalusie ,het was een verademing om weer eens lekker aan een ontbijtbuffet te kunnen aansluiten.

En ze hebben goed personeel en je kan er naar smaak eten , er word goed naar je geluisterd als je nogal kritisch met eten bent dan word er goed naar een oplossing gezocht.

Gereisd anders in september 2005

Karel Paes, 12-7-2005

Ontzettend leuk hotelletje met supergroot grasveld, zwembaan en golfbaan. Goed restaurant, gezellig terras. Zorg wel dat je een kamer aan de zwembadzijde hebt; in ieder geval niet aan de kant van de snelweg.

Strand is een klein kwartiertje lopen.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Artola Golf in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Artola Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Artola Golf scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: