Hotel Amare (Vh. Fuerte Miramar) ***

Hotel Amare (Vh. Fuerte Miramar)
Amare (Vh. Fuerte Miramar)
7,2

17 reviews over Hotel Amare (Vh. Fuerte Miramar) in het Nederlands

Schitterend hotel

Familie Kerstens, 18-10-2015

Het hotel heeft enkel nog nood aan een goede chef kok om lekker avondeten te bereiden, dit was voor ons het enige dat er ontbrak in dit werkelijk perfecte hotel. Het eten moet beter bereid en gekruid worden en zal dan ook op die manier beter presenteren en zullen er ook meer hotelgasten kiezen voor half pension. Nu gaat meer dan de helft van de gasten elders eten. Spijtig. Voor de rest mooie kamers, met zeer goede bedden, mooi restaurant en bar. Gezellige poolbar en zalige bedden aan zwembad en strand om volledig te relaxen. Hotel is ook zeer goed gelegen op 5 min wandelen van het oude stadje Marbella waar ge nog de typisch spaanse sfeer kunt opsnuiven, met regelmatig flamingo dansers op de grote markt enz..Ook makkelijk met boot of bus naar Puerto Banus of met auto naar Ronda of Malaga.

Rondom een bestemming om naar terug te keren.

Gereisd met partner in oktober 2015

Hondvriendelijk hotel niets van te merken!

Trudie, 24-8-2015

Wij boekten op aanraden van reisorganisatie dit hotel omdat we met ons hondje op vakantie wilde en in honden welkom zijn in het hotel, het heeft zelfs aparte hondenkamers . We betalen 10 euro per dag extra voor ons 5 kg zware hondje en vervolgens mag het nergens in het hotel aan de riem lopen!! Willen we ons via het hotel naar elders verplaatsen dan moeten we de hond tillen of in een reisbench vervoeren om met de hond door het hotel heen te mogen.

Dat de hond niet mee mag naar het zwembad en dergelijke begrijpen we natuurlijk maar dat ze in het hele hotel niet aan de riem mag lopen is toch wel bizar!! Waarom dan honden toelaten in het hotel doormiddel van hondenkamers voor hondenbezitsters te creëren als je hond vervolgens overal in het hotel verboden is.

Een ware flop dit hotel en onze 3 weken durende vakantie naar de maan..

Gereisd anders in januari 2015

Aanrader

Cindy B, 30-4-2014

Echt een aanrader, vriendelijk personeel, heel behulpzaam! Hele propere en mooie kamers.. direkt aan de boulevard en het oude stadje.. Kom zeker terug!
Gereisd met vrienden in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amare (Vh. Fuerte Miramar) bij:

Mooie plek maar slechte service

Richard, 9-8-2012

De eerste indruk is redelijk. Kamers acceptabel maar prijzig, eten goed en direct aan het strand. Echter service laat het een beetje afweten. Vooral als je na afloop merkt dat je iets vergeten bent, ze daar over benadert per email en dat ze aangeven het gevonden te hebben. Dan vragen ze je eerst de verzendkosten over te maken en vervolgens komt er niets.

Pure oplichterij.

Gereisd met partner in juni 2012

Enigszins verouderd maar mooi hotel

m en v, 6-7-2012

Hotel heeft een eigen, zeer ruime, parkeergarage, kosten 12 euro per dag. Hotelkamer met zeezicht gehad, erg ruim balkon en waterkoker, minibar en kluis op de kamer aanwezig. Kamer wordt goed schoongemaakt. Het hotel heeft een privestrandje, ligstoelen kosten 4 euro per dag, handdoeken verkrijgt men bij het hotel.

Het hotel maakt reclame, via folders op de kamer of in de lift, om op de dag van vertrek de kamer langer aan te houden, echter, dit kunnen ze pas op de dag van vertrek voor je boeken. In de tijd dat wij er waren is dit verzoek voor niemand gehonoreerd, omdat het hotel vol zou zitten.

Ontbijtbuffet is goed en zeer compleet.

Gereisd met partner in juni 2012

leuk hotel

heer Lemans, 31-3-2012

dicht bij strand en alles zuiver, jammer dat spotcentrum gesloten was. je kon wel bij het naast gelegen hotel gaan maar dat is weer anders, je gaat niet zo gemakkelijk
Gereisd met partner in maart 2012

Prima gelegen hotel

naam naam, 12-3-2012

Goede ligging en zeker in het naseizoen tegen zeer schappelijke prijs. Vanuit het hotel loop je direct de stad in. Van de zon genieten kan bij het zwembad of op het strand (10 meter afstand).

Kamer was beetje donker, upgrade voor kamer met zeezicht zeker doen. Parkeergarage aanwezig. Ontbijt is zeer royaal en kan tot vrij laat worden genuttigd.

Gereisd zakelijk in oktober 2011

Prima hotel maar de keuken is een ramp.

Wynants, 3-10-2010

Keuken is eentonig bij langer verblijf. De kwaliteit is er niet: afbakbroodjes van de laagste kwaliteit, koude paella, koude frieten, de allergoedkoopste vleeswaar, slechte koffie...

Maar uiterst vriendelijke bediening, je kan niet boos op ze zijn.Behalve de keuken is dit een prima adres. Tip: alleen kamer boeken en elders gaan eten.

Gereisd met partner in september 2010

Mooi hotel

m en v, 4-6-2009

Dit hotel is centraal gelegen aan de boulevard van Marbella. Het ontbijt is erg uitgebreid en de kamers zijn erg groot. Schoonmaak 1x per dag is erg goed. Het personeel is vriendelijk muv 1 dame aan de receptie die niet klantvriendelijk is.

Animatie heeft het hotel nauwelijks en voor kinderen is dit hotel minder geschikt.

Zwembad en gratis handdoekenservices zijn ook fijn. Al met al is dit een prima hotel voor mensen die vooral de rustige kant van Marbella zoeken. De hotelgasten zijn veelal Spaans, hotel wordt ook gebruikt voor congressen.

Gereisd met partner in juni 2009

Goed hotel met service

gurtie & Peter, 31-8-2008

Geweldig hotel. kregen eerst kamer met klein raam. Bij de receptie om andere kamer gevraagd en grkegen, met balkon en zeezicht!! De 2e dag zweepslag, men kwam gelijk met rolstoel en was zeer behulpzaam, alleen de mannelijke beveiliger bleef prinsheerlijk op zijn stoel zitten terwijl ik met krukken doodmoe de trap opkwam. Heb even geegd dat zijn vrouwelijke collega meer klasse had!! Komen hier zer terug, oja, heerlijk gelunchd iedere dag op beachclub van dit hotel, Zeer vriendelijk allemaal
Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amare (Vh. Fuerte Miramar) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amare (Vh. Fuerte Miramar) in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amare (Vh. Fuerte Miramar) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amare (Vh. Fuerte Miramar) scoort een 7.23 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: