Aparthotel Pueblo El Goleto

Aparthotel Pueblo El Goleto
Pueblo El Goleto
6,7

8 reviews over Aparthotel Pueblo El Goleto in het Nederlands

leuk aparthotel veel achterstallig onderhoud

H W Visser, 1-9-2016

Hele vriendelijke bediening zowel aan de receptie als in het restaurant.Groot zwembad.

erg gehorig.

Hele slechte bedden.Airco werkte niet.Lift werkte niet.Slechte parkeer mogelijkheden.Moet met de auto naar het strand.

Wat ons opviel omdat we aan de voorkant zaten ,dat er erg veel mensen van Marokkaanse afkomst handdoeken,koffiemachine en een broodrooster meenamen als ze vertrokken om 7.00 uur.

Gereisd met partner in augustus 2016

Smerig appartementen, nooit meer!

Marco, 10-8-2014

We kregen een appartement onder in het complex. Groot appartement, maar zeer donker. Keuken was klein en zeer onhandig. Pannen met etensresten van de vorige bewoners, magnetron met etensresten en zonder draaiplateau, oven met pizzaresten, glazen dof en goor, pak stof op de kasten, zand en haren uit het bubbelbad, bedden keihard met spiralen die je nachtrust niet bevorderen. Kortom, voor ons, helaas, nooit meer! Onvriendelijk personeel. We komen in veel hotels en appartementen en zijn echt wel wat gewend, maar dit was niet okay. Zie ook de foto's
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Leuk complex met rustige ligging

Ilona, 15-12-2013

We waren hier in december voor één dag en kozen voor dit appartementencomplex vanwege de goede prijs/kwaliteitverhouding op dat moment van het jaar. We vonden het jammer dat we het puur als doorreisaccommodatie gebruikten, want we hadden graag wat langer in het appartement gebleven. De accommodatie ligt aardig gunstig ten opzichte van de grote trekpleisters: Marbella en Gibraltar liggen op een half uurtje afstand rijden van het complex. Ik moet wel zeggen dat het zonder navigatiesysteem (en in het donker) vrij moeilijk te vinden is, vanwege vele slingerweggetjes en gebrek aan bewegwijzering: pas de laatste paar honderd meter zijn borden geplaatst die naar het complex leiden.

Het appartement zelf was heel schoon, rijke inventaris in de keuken. Erg gehorig. De bedden zijn hard. Het was koud, maar konden alleen wat dunne wollen dekens vinden in de kast, geen dekbed helaas. TV heeft veel zenders, dus als je je verveelt is er altijd wel wat te bekijken. Best tevreden over dit hotel!

Gereisd met partner in december 2013

net appartement

Monique, 30-5-2013

Het is een keurig appartement, schoon en we hadden een fantastisch uitzicht over de bergen. Het enigste nadeel is dat de bedden erg hard waren. Maar we kregen gelijk extra kussens. Het ligt wat hoger in de berg. Wij hadden een auto en we hebben het er prima naar ons zin gehad.

Op bewolkte dagen nog even in de spa geweest. De spa is wat verouderd maar goed te doen. Voor het geld wat je daar betaald heb je niks te klagen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

wij komen terug

ireneknuif, 23-4-2012

Appartement geboekt,was bodem prijs,bij aankomst viel dat appartement ons erg tegen,naar receptie,daar kregen we met 5 euro bijbetaling per dag,geweldig appartement,zeezicht,groot balkon,keukentje met alles erop en aan,vriendelijk personeel,kregen wandelgids te leen,ongeveer 15 minuten lopen naar strand,terug iets langer,omhoog! Voor ons een plek om terug te komen!
Gereisd met partner in maart 2012

heerlijk centraal voor ons doel

altepost, 29-1-2012

ruime kamers met groot terras. voor 4 personen 2 badkamers en dat is met een gezelschap vrienden erg prettig.
Gereisd met vrienden in januari 2012

TOPPER!!!

L.Verbeek, 13-6-2010

Aanrader,mooie kamers.keuken met wasmachine,oven enzv.Geboekt bij touroperator met auto.perfect!!!
Gereisd met partner in juni 2010

NIET doen

N, 7-10-2009

Nog los van het feit of de Costa del Sol een goede keuze is, het appartementencomplex is in elk geval niet aan te bevelen. Het ligt in een troosteloze woonwijk. De meeste appartementen hebben uitkijk op een muur/weg of andere appartementen. Weinige gelukkigen kunnen ergens heel in de verte de zee zien. Daar wordt ook op ingespeeld. Ook bij minimale bezetting wordt een slechte plek geboden. Betere plek kan tegen meerprijs.... Het appartement is in principe van alle gemakken voorzien, maar absoluut sfeerloos. Bovendien andere ongemakken als een ijzeren bed op een stenen vloer dat met een schrapend geluik meebeweegt bij elke keer dat je je in bed omdraait.

Op aangeven dat het appartement tegenvalt wordt nagenoeg letterlijk gereageerd met: Pech, dat heb je geboekt. Kennelijk krijgt men die reactie vaker..

Ligging in het algemeen ook slecht. Door de weinige verbindingswegen en de drukte, dus lage snelheid is een afstand van 200 km een meer dan 3 uur durende reis etc

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pueblo El Goleto bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pueblo El Goleto in Manilva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pueblo El Goleto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pueblo El Goleto scoort een 6.65 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: