Bed and Breakfast Tapaluz *****

18 reviews over Bed and Breakfast Tapaluz in het Nederlands

Just perfect!

Annemieke Dubois, 26-3-2013

Tapaluz staat voor

T te midden van de prachtige natuur

A authenticiteit

P passie voor service en mensen

A adembenemende omgeving

L leven als god in Frankrijk: een ongeziene gastronomie

U uitzicht om U tegen te zeggen

Z Zon, zwemmen, eerlijk herbronnen

Wij gaan nooit naar dezelfde plek terug want er zijn zoveel boeiende plaatsen om te ontdekken in de wereld!

Maar In Tapaluz waren we nu net voor de 4 de keer! Even deconnecteren, ver van alle communicatiemiddelen .. Prachtige omgeving en natuur, authentieke B&B waar je helemaal tot jezelf kan komen. En ongeziene gastvrijheid en een service met een grote S!!

Perfecte uitvalbalbasis voor de belangrijkste steden in Andalucie; Granada, Cordoba, Ronda, ..shopping in Malaga of Marbella... And last but not least; een TOP gastronomie- ongezien in heel Spanje!!! Zowel ontbijt als dinner zijn ongeziene ervaringen aan een bijzonders scherpe prijs!

Gereisd met partner in maart 2013

Alleen maar genieten

Wim Vangenechten, 17-9-2012

Enkele dagen naar Tapaluz en je batterijen zijn weer volledig opgeladen. Totale rust, weg van alle lawaai, geen stress, prachtig uitzicht, super service...
Gereisd met partner in september 2012

Genieten!

Tony Oost, 4-9-2012

Wens je tot rust te komen? Met een prachtig uitzicht? Uitstekende maaltijden? Verwend te worden van 's morgens tot 's avonds? Uitvalbasis om Andalusië te bezichtigen? Eén adres: Tapaluz!
Gereisd met partner in september 2011

Een oase van rust

Hans Huyghelier, 1-6-2012

Wat een ervaring ! Jean & Luc hebben een oude spaanse hoeve met eigen handen omgebouwd tot een paradijs op aarde. Ideaal voor koppels die rust opzoeken en zich willen laten verwennen : prachtig ingerichte kamers (room with te view is een aanrader) , een topontbijt met alles erop en eraan, prachtige locatie, schitterende tuin en dinner op sterrenniveau voor een aanvaardbare prijs, een locatie dicht bij alles om Andalusië te ontdekken.. Een topper !!!
Gereisd met partner in mei 2012

Geweldig!!!

Mallants-Schoeters, 29-5-2012

In de donkere uurtjes moeilijk te vinden, maar de gastheren zorgen er voor dat je juist terecht komt.

In de morgenzon wordt je verrast door het prachtige uitzicht. Het is heerlijk verpozen op de goed verzorgde, rustige en bloemrijke omgeving.

Het ontbijt, met een prachtig uitzicht op de natuur, is overheerlijk en meer dan voldoende.

Wie lekker wil dineren wordt verliefd op de meer dan hoogstaande kookkunst van Luc en de uitstekende bediening van Jean.

Voor een gezellige babbel kun je ook altijd bij hen terecht.

Van als je de poort binnengaat kom je in een waar paradijs.

Zeker aan te bevelen aan ieder die van rust en gezelligheid houdt.

We keren er zeker weer, want we hebben er twee goede vrienden gevonden.

Gereisd met partner in januari 2012

Top !

Claudine C, 26-5-2012

Hoog in de bergen in alle rust en prachtige natuur gelegen straalt Tapaluz. Een spannende trip trouwens om er te geraken met de auto ! Het huisje straalt pure gastvrijheid uit en dan is er nog niets gezegd over de eigenaars Jean & Luc. Zij verwelkomen je alsof je ze al jaren kent en weten hun gasten te verwennen ! Een perfect opgediend ontbijt met alles erop en eraan, alles netjes onderhouden en proper en als je wil een heerlijk 4 gangen diner met passie en finesse klaargemaakt. Ik heb er samen met mijn vriendin genoten en ga binnenkort nog eens terug !
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Great people and place!

Stijn Diels , 22-5-2012

B&B TAPALUZ is echt een aanrader. Zijn er geweest in oktober en toen was het weer nog optimaal... Super ontvangst... Knappe locatie en geweldige accommodatie!
Gereisd met partner in oktober 2011

wat een passie voor service!!!!

ANNEMIEKE & KARIM, 21-5-2012

Mijn man en ik vetrokken in april een verlengd weekend naar Tapaluz: een koppel op zoek naar rust, inspirerende verzichten, stilte, natuur en lekker eten..

maar 4 dagen later vertrokken we weer naar Belgie met zoveel emoties: met passie, inzicht, energie, enthousiasme.... We werden ongelooflijk verwend door onze hosts Jean en Luc die passie uitstralen in alles wat ze doen...de warme ontvangst, het onvergetelijke ontbijt, het 6* diner, de over (h)eerlijke fruitslaatjes recht van de markt en de tuin, de gezellige inrichting van hun huis, hun zijn....want ze zijn 2 prachtige mensen..

Je denkt maar aan 1 dingen: wat gaan we hen en deze prachtige locatie missen! 1 oplossing voor: snel opnieuw een verlengd weekend boeken!

Gereisd met partner in november 2011

hemel op aarde

gino de kerf, 20-5-2012

Zij die graag het gevoel van hemel op aarde eens willen beleven moeten zeker kennis maken met jean-francois en luc . Tapaluz is op alle vlakken pure verwennerij . De gastheren zullen ervoor zorgen dat het je aan niets ontbreekt , de kamers zijn schitterend ingericht , het ontbijt en avondheden zijn super, de sfeer en rust zijn niet met woorder te beschrijven . Een echte aanrader voor iedereen
Gereisd met partner in januari 2012

Een warme plek,letterlijk en figuurlijk.

Bieke Van den Bouhede, 19-5-2012

Heel content dat ik weer in Tapaluz gelogeerd heb ( 3 de keer).Het is een plek waar je lekker verwend wordt door Jean en Luc.Het is ook een prachtige en, voor hardwerkende mensen, een rustige omgeving boven op een berg.De kamers zijn knap ingericht en alles wordt op en top onderhouden.De omgeving geeft je enorm veel rust,er zijn verschillende plekjes voorzien waar je kan relaxen en als het even te warm is kan je een duik in het zwembad nemen.'s Morgens een overvloedig ontbijt en 's avonds een superlekker diner.

Zeker doen!!

Gereisd alleenreizend in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tapaluz in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tapaluz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Tapaluz scoort een 9.77 uit 10 op basis van 19 reviews.