Hotel Kris Tribuna ***

4,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kris Tribuna bij:

3 reviews over Hotel Kris Tribuna in het Nederlands

Niet aan te raden voor een goede nachtrust

Musse, 31-5-2015

1 nachtje tribuna en het was meer dan genoeg. Kamers hebben een goede douche maar daar is alles dan ook mee gezegd. Zeer slecht geslapen door ofwel de buren boven en naast ofwel word je wel wakker van het straatlawaai. Muren van karton denk ik zo. Personeel vriendelijk en Ligging is wel goed voor die prijs. 10 min wandelen van centrum.ik zou het niet meer boeken.
Gereisd met vrienden in mei 2015

ligging hotel is bijzonder goed

fam. Brink, 23-12-2009

de ligging van het hotel is heel goed, je bent midden in het centrum. wij hadden een driepersoonskamer gereserveerd, maar voor drie personen was het wel erg klein.

het sanitair was wel schoon, maar wel verouderd, geen luxe uitstraling in ieder geval. het personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam.

het ontbijt was redelijk. niet geweldig, maar ook niet slecht.

kamers wel erg gehorig. maar wij hebben ons daar niet erg aan gestoord.

al met al vind ik de ligging van het hotel wel een aanrader, het hotel zelf kon er mee door.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

prima hotel met gunstige ligging

moniek, 7-9-2008

leuk eenvoudig hotel, maar ook niet erg duur. ligt erg gunstig t.o.v. centrum! naar strand is het wel eindje lopen, maar ook goed te doen.

prima frisse kamers!

Gereisd anders in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kris Tribuna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kris Tribuna in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kris Tribuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kris Tribuna scoort een 4.86 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: