Hotel Las Orquidéas **

Las Orquidéas

1 review over Hotel Las Orquidéas in het Nederlands

Pareltje waar je het niet verwacht!

Irene, 5-7-2014

In het verstilde witte dorpje Los Romanes zijn de ervaren Nederlandse Richard en Diana de hartelijke uitbaters van hotel/restaurant Las Orquideas. Wij kwamen hier met onze dochters eten in het prachtig ingerichte restaurant met panorama-uitzicht over het meer. Na een aantal keer het eenvoudige Spaanse (en soms helaas Engelse) eten was dit een zeer aangename verrassing. Op je bord complete kunstwerkjes met prachtige smaken! We hebben genoten! Na het diner zijn we zeer enthousiast door Richard in het pas gestarte hotel rondgeleid. 7 werkelijk schitterend ingerichte kamers (ook mooi voor huwelijksreis/gezelschap). In de kelder is een hypermoderne kookstudio gerealiseerd, waar je in de naastgelegen leuk aangeklede ruimte het kunt opeten. Die ruimte is ook te huur voor een privé-groepen. Wij waren echt verbaasd, zoiets moois in zo'n eenvoudig dorpje waar verder niets is. Er zijn ook bewust plaatselijke medewerkers in dienst genomen om werkgelegenheid in het dorp te creëren. Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Orquidéas in Los Romanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Orquidéas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Orquidéas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: