Hotel Barcelo Jerez ****

8,4

5 reviews over Hotel Barcelo Jerez in het Nederlands

Voormalig klooster

C&T, 13-10-2008

Ligging in het gezellige centrum is top.

Ontbijtbuffet was eenvoudig, maar goed. Weinig variatie vergeleken met de andere hotels die we bezochten op onze reis door Andalusie.

Parkeren voor 12 euro p/d (na heel veel korting ivm verblijf in Barcelo)kan op ca 300 meter van het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2008

pierre verstraete, 25-5-2008

prachtig hotel. aanrader voor ligging.parkeren kan in openbare parking met voorbehouden plaatsen voor hotel,aan gunstige prijs.

restaurant was zeer lekker, maar alleen 2 tafels bezet.ruime keuze aan restaurants in 't stad.

ontbijt voldoende

Gereisd met partner in mei 2008

mar, 5-10-2007

Heel mooi hotel aan de rand van het centrum van Jerez. Vanuit het hotel loop je gemakkelijk in het centrum in. Het hotel is gevestigd in een voormalig klooster. Het is smaakvol verbouwd tot hotel. Wij hadden en erg mooie kamer. Ontbijt was prima, maar minder goed dan in het Barcelo Malaga.

Tegen betaling kunt je parkeren in de straten bij het hotel. Op kleine afstand van het hotel kun je ook gratis parkeren.

Nadeel vonden wij dat je bij het hotel niet buiten kunt zitten.

Het restaurant is gevestigd in de voormalige kapel van het klooster. De menukaart zag er goed uit.

Prima hotel om Jereze e.o. te bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2007

marian, 23-6-2007

Prima hotel met goede service in het centrum van de stad.

Het hotel is een omgebouwd klooster

De kamers zijn luxe maar niet al te groot.

Gereisd anders in juni 2007

wil, 7-6-2007

prachtig hotel in het centrum van de stad Hebben van een oud klooster een modern hotel gemaakt ziet er fantastisch uit het personeel heel vriendelijk, en het ontbijt is prima zeker een aanrader
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Barcelo Jerez bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Jerez in Jeréz de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Jerez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barcelo Jerez scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: