Vakantiehuis Casa de mis sueños ****

Casa de mis sueños

9 reviews over Vakantiehuis Casa de mis sueños in het Nederlands

Geweldige plek

Manda, 20-8-2016

Bijzonder aangenaam en volledig ingericht huis, in een klein (berg)dorp, in een rustige omgeving. Ideaal om tot rust te komen, maar ook om steden te bezoeken, zoals Granada, Cordoba, Antequera en Malaga (met inachtneming van de reistijd). Wij hebben gewandeld in de omgeving en gezwommen in het zwembad (2 minuten lopen), het stuwmeer (15 minuten auto) en de zee (60 minuten auto). Bakker, visboer en anderen melden zich luid toeterend met laadruimtes vol verse producten. Een lokale bar-restaurant heeft heerlijke broodjes en rationes (soort tapas), en verschillende restaurants in een verderop gelegen dorp verruimen de keus. Voor bezoekers kan het van belang zijn te weten dat het dorp in de bergen/heuvels ligt.
Gereisd met partner in juli 2016

Voor ons werkelijk een prachtige plek

Johan, 6-6-2015

Vakantiehuis Casa de mis suenos in Jatar was voor ons een prachtige plek om vakantie te houden. Mooi huis, van alle gemakken voorzien. Schitterende tuin, prive, met goede stoelen. Mooi uitzicht.

Je zit in een dorp, een auto moet je bij je hebben.

Goede communicatie gehad met de eigenaar, van A tot Z alles goed geregeld.

Gereisd met partner in april 2015

Uitstekend verblijf

L.Benders, 4-3-2015

Uitermate geschikt voor degenen, die van wandelingen houden. Maar ook een uitstekende basis voor uitstapjes naar Granada, Cordoba, Malaga en de kust.

Ook mag niet onvermeld blijven de uitstekende begeleiding van de verhuurder.

Gereisd met partner in december 2014

Een huis zoals thuis

Mieke Gennisse, 12-7-2014

Als je na een rit door de prachtige natuur bij Casa-de-mis-Suenos aankomt, voelt het meteen alsof je thuis komt. De voortuin is een fleurige bloemenzee en als je de voordeur opendoet, omarmt de gezellige sfeer van het huis je meteen. Een knusse woonkamer, twee comfortabele slaapkamers met matrassen van topkwaliteit, een goed uitgeruste keuken en een verrukkelijke achtertuin om rustig te genieten van het uitzicht, het zonnetje of van een lekkere maaltijd.

Ook de omgeving heeft veel te bieden, zoals een aantal indrukwekkende wandelingen en voor de inwendige mens zijn er een aantal gezellige restaurantjes in de buurt. Kortom, wat wil een mens nog meer?

Volgend jaar terugkomen!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Heerlijk vakantiehuis

R.Krohne, 20-5-2013

Afgelopen zomer zijn we twee weken geweest. Het huis is zeer comfortabel, compleet en bovenal gezellig ingericht. De ligging in het rustige dorpje is prima, de plaatselijke supermarkt ligt letterlijk 5 min. lopen om de hoek. De bakker en visboer komen al toeterend aan huis voorbij om hun waren te verkopen. Het huis was heerlijk koel gedurende hittegolf die we hadden. Ook een leuke verrassing: een straat verderop is een nieuw plaatselijk openluchtzwembad geopend. Het heeft een groot zwembad en een pierenbadje met een ligveldje erom heen.

Ook een aanrader is het strand, hier kun je bij bepaalde eettentjes ook direct een ligbed met matras huren. Dus eerst heerlijk tafelen en dan uitbuiken op het strand. Granada is ook zeker de moeite waard, zowel om te winkelen als om de sightseeing. Kortom een zeer geslaagde vakantie gehad in Casa de mis Suenos!

Gereisd met partner in juni 2012

Een mooi huis in een gastvrij Spaans dorp!

M.J.W. Geerts, 20-5-2013

Casa de mis Suenos is een comfortabel, compleet huis, met een mooie ruime tuin. Er is ruim voldoende leefruimte voor vier personen zowel binnen als buiten. Vanuit deze tuin heb je een prachtig uitzicht op de besneeuwde Sierra Nevada.

Wij hebben genoten van dit deel van Spanje, de zon, de gastvrijheid, en van de cultuur in de regio. Dit alles maakte het tot een complete vakantie.

Ben en Marieke Geerts, Rotterdam

Gereisd met partner in mei 2013

Prachtig huis!!

Rianne, 15-5-2013

Zowel binnen als buiten een bijzonder sfeervol huis.

Prachtige ruime patio tuin, met olijfboom en mooie, bloeiende planten.

Van binnen smaakvol, zeer compleet ingericht en met cv (verwarming). Daardoor heel geschikt voor een vakantie in het (vroege) voorjaar.

Een aanrader !!!

Gereisd met partner in april 2013

Prachtig vakantiehuis!

L. van Houten, 15-5-2013

Vorig jaar hebben ik en mijn partner 2 weken in casa de mis suenos verbleven. Ondanks dat dat de temperatuur nog niet zo hoog was kon je in de prachtige tuin heerlijk uit de wind van het zonnetje genieten! Het huis is van alle gemakken voorzien en is mooi ingericht. Het is rustig gelegen in een klein dorpje. Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is de afstand tot grote plaatsen en het strand. We hebben een heerlijke vakantie gehad!!
Gereisd met partner in maart 2012

Super overwinering

Rob en Trudie, 14-5-2013

Vakantiehuis "Casa de mis suenos" in Jatar is een gezellig huis, gelegen in een klein dorp, waar je je al snel thuis voelt. Het is van alle gemakken voorzien. De omgeving is fantastisch om zowel te wandelen als te fietsen.
Gereisd met partner in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa de mis sueños in Játar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa de mis sueños zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa de mis sueños scoort een 9 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: