9,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Cortijo La Haza** bij :

96 reviews over BedAndBreakfast Cortijo La Haza in het Nederlands

Prachtig, fantastisch,.......

Lucas, 22-6-2017

Je leest soms over accomodaties allerlei recensies, positieve en negatieve, waarbij je je afvraagt of het wel echt zo is. Over Cortijo La Haza kan ik kort zijn: geen letter van de zeer positieve recensies zijn gelogen. Je kan het moeilijk beschrijven maar dit is inderdaad een klein paradijsje te midden van de olijfbomen. Bernadette is een sympathieke gastvrouw die de streek op haar duimpje kent en goeie tips geeft over wat te bezoeken en vooral hoe er te geraken. De kookkunsten van Patrick zijn fenomenaal en overstijgen het gewone. Wat hij op je bord tovert is een sterrenrestaurant waard. Kortom, een aanrader voor iedereen.
    Gereisd met partner in mei 2017

Wat een topadres!

Dries Dewilde, 13-4-2017

Pure verwennerij op alle vlakken! Bernadette is een super gastvrouw! De vele tips en lekkere lunchadresjes maakten onze uitstapjes compleet. Het eten dat Patriek voor ons bereidde was echt TOP! Chapeau! Zowel voor ons, als voor ons zoontje (met aangepaste gerechten) was het culinair genieten.

De B&B is prachtig gelegen, met een uitzicht tot aan de Sierra Nevada. In de omgeving is er heel wat moois te bezoeken. De kamers zijn kraaknet en ruim genoeg. Mooi zwembad, mooie zithoekjes ... zo kan ik nog even doorgaan...

Gereisd met vrienden in april 2017

Cortijo La Haza - Andalusische parel!

Marie Deprez, 6-9-2016

Ondertussen ligt onze vakantie al even achter ons... Maar vergeten doen we ons verblijf in La Haza zeker niet! Wat hebben we genoten van onze week op de berg!

Nette, verzorgde en ruime kamer; topgastvrouw Bernadette - niets is haar te veel! Leuke uitstapjes voorstellen, flesje opwarmen voor ons zoontje, allerhande tips en weetjes over de streek, of gewoon een leuke babbel!

En dan 's avonds, voetjes onder de mooi gedekte tafel op de patio en GENIETEN! Wat kan Patrick heerlijk koken! Elke avond een verrassing wat op het bord komt, maar smaken doet het sowieso!

Het domein zelf is een oase van rust. Relaxen aan de infinity pool of in één van de talrijke knusse hoekjes.

Ons weekje La Haza mocht eeuwig blijven duren.

En stiekem dromen we ook al van ons volgende verblijf in deze Andalusische parel!

Gereisd familie in juli 2016

Sublieme locatie, Nette kamers, Perfecte prijs / Q

Joost uit Oostende, 22-8-2016

Kindvriendelijk = TOP (leve Bernadatte en de 3 charmante Spaanse helpsters ==> dixit Abeltje - leeftijd 7 jaar)

Gastvrijheid = top, Bernadatte en Patriek altijd paraat voor informatie over de streek!

Keuken = **** Michelin (nieuwe standaard aub voor Patriek mijnheer Michelin)

Locatie = uniek (natuur, cultuur, ....), alles binnen afstand van max 2 uur auto afstand

Niet goed? te korte vakantie helaas en wat extra kilo's!

Wij komen terug!!!!

Gereisd familie in augustus 2016

Klein Paradijsje op aarde!

Annet en Frenk, 3-8-2016

Wij een echtpaar van midden vijftig zijn al weer een poosje thuis. We denken nog met heimwee terug naar het heerlijke rustige, en mooie B.B. Na de drukte van voorbereidingen van het huwelijk van onze dochter, die trouwde in Spanje, kwamen wij hier nog een week heerlijk op verhaal. Nog nagenietend van het huwelijk, werden wij vanaf dag 1 heerlijk in de watten gelegd. Een altijd lachende Bernadette, heette ons welkom. Alles liet zij ons met trots zien. Veel uitleg, wat wij in de omgeving konden gaan doen. Om eerlijk te zijn, hebben wij bijna niets ondernomen. Het was zo relaxt, op Cotijo La Haza. De rust, wat wij allebei na een roerige tijd even nodig hadden. In een woord heerlijk! Mooi zwembad, heerlijke plekjes waar je kon zitten of liggen. En dan niet te vergeten, het heerlijke avond diner! Wat missen wij dat lekkere en gezonde eten! Iedere avond weer een verrassing! De ene avond vis, de andere avond vlees. Patriek, je verdiend een dikke Pluim! Wat kan jij fantastisch koken! Ook nog even over de kamers, die zijn prima in orde! Schoon en fris! Bedankt Bernadette en Patriek, jullie zijn een aardig en hardwerkend stel, waar niks teveel is. Wij komen zeker weer een keer terug.!

Hartelijke groetjes,

Frenk en Annet,

Hoogmade.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische B&B en gastronomisch diner.

Wollaert Luc, 7-7-2016

Goede uitvalsbasis om verschillende plekjes te bezoeken. De gastvrouw geeft je tips en een wegbeschrijving of kaart mee, zodat je altijd goed terecht komt. Malaga, Cordoba , Granada,.... liggen allemaal op een uurtje rijden en zijn zeker het bezoeken waard. We waren op zoek naar een alternatief voor de drukke hotels waar we vroeger samen met de kinderen gingen. Bij deze hebben we het gevonden. Een plaats om tot rust te komen in een familiale sfeer, waar je na een uitstap rustig een drankje kan nemen en zich edns verfrissen in het vernieuwde zwembad. Nadien krijg je een culinair diner voorgeschoteld , eigenhandig gecreëerd door Patriek, de gastheer. Fantastisch was het, dank aan Bernadette en Patriek die ervoor gezorgd hebben dat onze vakantie toch niet in het water viel, toen bleek dat onze valies nog in Zaventem stond door een staking. We komen zeker nog terug, volgende maand ? 😊
      Gereisd met partner in juni 2016

Een paradijs!!! Hemelse Keuken! Zalig genieten!

Anke Ides en Gerrit Mets, 6-7-2016

Ik schrijf deze recensie met de keukenpotten pruttelend op het vuur! De overheerlijke keuken van Patriek heeft me geïnspireerd om wat te experimenteren in de keuken. Ik zal nog veel moeten oefenen om nog maar in de buurt te kunnen komen van de goddelijke wortel-courgettesoep of de sublieme panna cotta!!! Wij wachten vol ongeduld op het kookboek van Patriek!!! Hij slaagt erin om je dingen te laten eten die je anders niet lust. Niet alleen de fantastische kookkunsten hebben ons in hogere sferen gebracht, ook de vrolijke Bernadette heeft ons in de watten gelegd! Niets was haar te veel, steeds klaarstaand met tips voor leuke trips in de omgeving, compleet met wegbeschrijving, eetadresjes. uitleg over waar parkeren enzo. Patriek en Bernadette, jullie zijn een ongelooflijk tof koppel, dat gepassioneerd, met hart en ziel zich inzet om het de vakantiegangers geweldig naar de zin te maken! Steeds flexibel, trachten jullie rekening te houden met ieders wensen. Respect voor jullie harde werk! Het was even afkicken van de huiselijke gezelligheid, warmte en zalige eten, we liepen er de eerste dag na ons afscheid een beetje verloren bij:-) Dus ik kan niets anders dan jullie paradijsje aan iedere levensgenieter aan te raden!! Een hele dikke merci voor de droomvakantie!!!

zalig rustgevend

geert en tania, 29-6-2016

voor een tweede maal in Cortijo La haza en terug een schot in de roos. De combinatie van de uitleg en planning van Bernadette en de kookkunsten van Patriek zijn elders niet te evenaren. De perfecte ligging met bezienswaardigheden zoals Granada, Cordoba, El Torcal, Malaga, enz op redelijke afstand maar ook een dagje luieren bij het mooie zwembad behoren tot de mogelijkheden. Kortom een ideale plek om tot rust te komen en te genieten van het prachtige Andalusië
      Gereisd met partner in mei 2016

Méér dan aanbeveling waard !

daniel en mieke dendooven-cocquyt, 9-6-2016

28-31 mei = verblijf bij Bernadette & Patrick, we hadden dit verblijf via touroperator geboekt. Gezien onze vroege vlucht nodigde Bernadette ons uit om onmiddellijk in te checken en ons aan het zwembad te installeren. Fijn als je een vroege vlucht hebt, we voelden ons reeds welgekomen ! We verbleven in kamer n°4 en waren heel tevreden met de ruime, nette & frisse kamer. De aanbevelingen van Bernadette zijn zeker een pluspunt, qua routes, parkings, bezienswaardigheden alles verliep vlot en nog perfect te volgen ook via een netjes uitgeprinte versie. Het ontbijt : alles voldoende en gevarieerd. Patrick kookte 's avonds een lekkere menu voor al z'n gasten ; ook hier een pluspunt. Bij de afrekening alweer content en niet verrast van de prijzen (zeker voor de lekkere wijn). Aanbeveling willen we zeker doen. Er zijn tal van kleine, leuke plekjes rond het zwembad om te rusten. De aandacht van Bernadette voor de gasten is zeker een pluspunt (zie aanbeveling voor doktersbezoek).
      Gereisd met partner in mei 2016

Hartelijke ontvangst, heerlijke keuken...

Guy De Smet - Moniek De Belie, 21-4-2016

Erg mooi gelegen B&B, Bernadette heeft ons warm en hartelijk ontvangen, schitterend ontbijt, het diner is van absolute topklasse (dank zij "chef" Patriek). Gewoon een heerlijke plek voor een (o.a. gastronomische) vakantie...!
      Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Cortijo La Haza in Iznájar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Cortijo La Haza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Cortijo La Haza scoort een 9.71 uit 10 op basis van 98 reviews.