9,5

Uitstekend

11 reviews over Appartement Islantilla in het Nederlands

Prachtig appartement op prima locatie

John, 19-6-2017

Reisafstand vanaf Faro/Sevilla prima te doen (huurauto zeker te adviseren).

Contact met Cindy heel prettig, altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en actie te ondernemen als er iets geregeld moet worden.

Er zit een duidelijke beschrijving van alle voorzieningen en wat de omgeving voor mogelijkheden biedt.

Aanrader als je uit eten gaat wat ons betreft: El rincon de Lola tapas (ziet er misschien op het 1e gezicht goedkoop uit, maar kijk daar even doorheen. Echt heerlijk gegeten. )Appartement ruim, leuke inrichting en voorzien van alle gemakken.

Heerlijk ontbijten op het balkon met uitzicht over de golfbaan en in de verte nog zeezicht. En vanuit de keuken kijk je over het zwembad uit.

We hebben opnieuw geboekt, dat zegt genoeg.

Minpunten:

er is wel een parkeerplek in de garage, maar doordat de buurman daar permanent een vrij groot voertuig heeft staan, is het wel een smal plekje. Dit is op te lossen door gewoon buiten te parkeren, prima oplossing.

Als je gewend bent topless te zonnen dan moet je niet bij het zwembad gaan liggen, daar wordt je op aangesproken, is niet gewenst.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk!

Frank en Johanna, 24-4-2017

Frank en Johanna

Al vele jaren zijn wij bekend met AMA/Marble. Het is voor ons een fantastisch logeeradres, zeker nu we het appartement van Cindy mogen huren. Het app. is voor ons geweldig, lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Wij hopen dan ook dat wij hiervan nog jaren gebruik mogen maken. Het maakt ons heel gelukkig. Wij houden van het strand, de oceaan en alle gemakken van het resort, als je daarvan gebruik wilt maken, hetgeen Cindy geweldig heeft geregeld. Kortom voor ons wordt dit, indien mogelijk, een vast vakantieadres. Wij zijn heel tevreden! Het voldoet aan al onze wensen.

Gereisd met partner in april 2017

fantastisch !

fam Noeninckx, 13-4-2017

Op goed geluk hebben we dit appartement zeer last minute voor een week geboekt. We hadden geen idee wat we konden verwachten.

Wel.....het heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen.

Bij aankomst aan de receptie lag alles klaar , op het appartement een fles cava als welkom ..zeer attent.

Het appartement heeft alles om een geweldige vakantie te beleven , niets op aan te merken !!

De voorbije week bijna geen gasten in het hotel dus heel rustig bij zeer mooi weer . Handdoeken aan t zwembad , drankjes aan de bar , vragen aan de receptie ... geen enkel probleem voor het personeel.

's morgens een leuke wandeling op de eindeloze promenade van La Antilla , nadien un café con leche aan de strandbar in 't zonnetje...life's good ...inkopen doen bij de Mercadonna en heerlijk eten op het appartement of in de restaurantjes ( vis en vlees ) in de buurt .

Een bezoekje aan Sevilla is zeker de moeite waard .

We hebben een fantastische vakantie achter de rug , de batterijen zijn terug opgeladen .

Cindy is een top gastvrouw die zeer snel een antwoord klaar heeft op al je vragen .

Cindy , van harte bedankt en tot ziens !!!

Fam Noeninckx , Antwerpen , België

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!

Fam van Halen, 5-1-2017

Prachtig appartement. Schitterend resort. Alle faciliteiten gratis. Gratis overal WiFi. Perfecte service van de eigenaresse. Heerlijke Spaanse omgeving. Prachtig strand. Prachtige golfbaan met flinke korting op de greenfee. Heerlijke van tapas en cultuur kunnen genieten. Een aanrader en voor ins voor herhaling vatbaar! We hebben voor de zomer.2017 weer geboekt.
Gereisd familie in september 2016

Schitterend appartement met uitstekende service

Jurgen Slangen, 6-12-2016

We hadden met 4 man geboekt om een lang weekend te golfen. Bij aankomst troffen we een schitterend en net onderhouden appartement aan. Tevens stond er, heel attent, een fles wijn gereed ter ontvangst. Het complex waarvan het appartement deel uitmaakt heeft zeer goede faciliteiten en uitermate vriendelijk personeel. Uitdagende golfbaan met 3 lussen van 9 holes met fraaie panorama's. Kortom hier ga ik zeker nog een keer gebruik van maken; een echte aanrader!!
Gereisd met vrienden in december 2016

Super!!

Fam. Poot, 30-10-2016

Net terug van weekje Spanje in het super appartement in Islantilla. Mooi ruim appartement wat van alle gemakken is voorzien. Zeer goede service van de eigenaresse. Het appartement is een onderdeel van het mooie complex van AMA Hotels, je kunt/mag gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel/park, zoals buiten en binnen zwembaden, sauna, fitnessruimte. Alles super geregeld!! Bij aankomst op Faro een auto gehuurd. Dit is zeker een aanrader.
Gereisd familie in oktober 2016

Fantastisch!

Melissa, 19-9-2016

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door het personeel. Appartement is echt super! Zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Inclusief Wifi in het appartement en buiten het appartement heb je wifi van het hotel zonder extra bij te betalen. Daarnaast mooi uitzicht op het zwembad, de golfbaan en de zee. Alle hapjes en drinken word op kamer nummer gezet, achteraf pas betalen, ideaal. Er is genoeg animatie voor de kinderen. Om de zoveel dagen kregen we schone handdoeken. Huren bij Cindy is vertrouwd, persoonlijk en soepel. Een uitstekende gastvrouw die er alles aan doet om ervoor te zorgen dat alles naar wens is tijdens je vakantie. In het appartement liggen diverse informatie boekjes met tips en tops over het hotel en diverse dorpen/steden. Met vragen kun je ook direct bij Cindy terecht via de app of mail, reageert snel. Uitstekende locatie en van alle gemakken voorzien. Wij gingen weg om even lekker te relaxen en dat is prima gelukt met alle faciliteiten op het resort en in de omgeving. Geen massatoerisme in de omliggende dorpjes, maar gewoon gezellig druk. Heerlijk genoten van de Spaanse omgeving en cultuur. Heerlijke restaurantjes in de omliggende dorpjes. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig sfeer en prima service.

Familie Carmelia, 9-8-2016

Het appartement wat wij via Cindy gehuurd hebben was een plaatje, voorzien van alle gemakken. De ligging is werkelijk perfect, zodat je aan de voorkant kan genieten van al het vertier wat er plaats vindt, animatie team, zwembad, aan de achterkant waan je je in een rustige oase en heb je een schitterend uitzicht.

De service die geleverd wordt bij het appartement is prima. Om de dag schone handdoeken zodat je je toch een beetje in een hotel waant.

Wij hebben genoten van wat er te doen is op het resort, maar we zijn ook met onze huurauto de omgeving gaan verkennen. La Antilla, Islantilla, Huelva, Sevilla, Ayamonte. Allemaal stuk voor stuk aanraders. Wat ons ook enorm aansprak was de Spaanse sfeer die je hier overal inademt. Heerlijk op een terrasje een wijntje met de tafel vol met tapas, en dan met vrienden, dat is alles wat je kan wensen.

Kortom voor iedereen wat wils, genieten met een grote G.

Cindy Jouw service is perfect!! Wij zijn een mooie ervaring rijker!!

Gereisd familie in juli 2016

Geweldig!!

fam van Steen, 4-8-2016

Super mooi en luxe appartement op een prachtig resort. De prijs en kwaliteit is in verhouding meer dan goed. Alle faciliteiten zoals sauna en fitness zijn gratis te gebruiken. Dit appartement is absoluut niet duur een wat een luxe die je er voor krijgt. Het resort is heerlijk om te vertoeven ook voor onze kinderen. Wat wij geweldig vonden was de Spaanse omgeving waar je heerlijk uit eten kan, winkeltjes kunt kijken en voor onze kinderen eventueel een burger of pizza te verkrijgen is. Wij verkiezen liever de lokale gerechten. We hebben Sevilla bezocht en een glijbanen paradijs. Kortom een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker naar dit appartement terug. De service die we hebben gekregen van de eigenaresse is super! Het persoonlijke contact hebben wij als zeer prettig ervaren. Had je vragen konden we altijd bij haar terecht of bij de receptie van het hotel. Aanrader!
Gereisd familie in juli 2016

Superfijn Appartement, heerlijk gegolfd

Rudi van Dam, 13-4-2016

Pas terug van 5 dagen in het Islantilla appartement. Hebben er van genoten: mooi weer, mooi en ruim appartement, en uitdagende golf.

Huren bij Cindy is vertrouwd, persoonlijk en soepel. Een uitstekende gastvrouw die moeite doet om je een fijn verblijf te bezorgen. Uitstekende locatie in het afgesloten AMA complex en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Islantilla in Islantilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Islantilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Islantilla scoort een 9.46 uit 10 op basis van 11 reviews.