Aparthotel ADH Ocean Islantilla ****

ADH Ocean Islantilla

47 reviews over Aparthotel ADH Ocean Islantilla in het Nederlands

Alleen leuk met kinderen

Kim, 25-5-2017

Dit hotel is alleen leuk als je met kinderen bent, want er zijn alleen maar heel veel gezinnen met kinderen, vooral Engelsen. Verder is het een mooi en netjes hotel. Een rustig plaatsje, fijn strand. Maar verder ook niks te doen
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi gelegen. Fijne locatie.

Ineke, 10-5-2017

Het eten is prima. Vriendelijk personeel. Ligging aan boulevard met geweldig strand, vraagt gewoon om lange wandelingen. Dicht bij klein winkelcentrum. In het voorseizoen is het een rustige omgeving.
Gereisd met partner in mei 2017

zeer aangenaam verblijf

Dujeu Mieke, 19-9-2016

ondanks de grootte van het hotel(480kamers) verliep alles vlot, van inchecken in het hotel tot het aanduiden van de tafel( je hoeft niet zelf te zoeken naar een tafel) in het restaurant, alles verliep vlot, zeervrciendelijk personeel, zeer kindvriendelijk, vele mogelijkheden van animatie, zeer goed eten, je kon op 2 plaatsen in het restaurant eten halen dus zeer zelden aanschuiven aan tafel
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor ADH Ocean Islantilla bij:

Als je van je rust houdt...

DC, 5-1-2014

Mooi hotel, prachtig gelegen aan de boulevard. Alleen vertier zal je verderop moeten zoeken. Islantilla is een rustig plaatsje met een klein aantal winkels.
Gereisd met partner in januari 2003

Mooi hotel, omgeving iets minder

hallomarina, 9-12-2010

Mooi hotel, we hadden een huur auto en daardoor veel gezien. De omgeving vonden wij wat minder. Dor en droog. Wel een aanrader als je van rust en ruimte houdt.
Gereisd met partner in augustus 2005

Collosaal!!

patty, 13-10-2010

Zeer groot hotel, ongezellig, ligging goed naar het strand, klein winkelcentrum met restaurants, maar in het naseizoen bijna alles dicht.

Je hebt een huurauto nodig om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2010

mooi maar saai

Paula, 11-5-2010

Mooi en goed onderhouden, maar totaal niets te doen. Leeg strand, lege boulevard, restaurantjes soms nog niet open. Geen excursies, geen hostess.

Totaal NIETS in de keuken. Kon je bijhuren en arriveerde pas de volgende avond.

Voor de rust en het strandwandelen: heerlijk!

Gereisd met partner in mei 2010

Prima familiehotel

Rick, 24-8-2009

Mooi aangelegd hotel, direct aan een heerlijk strand (catamaran en surfplankverhuur tegen scherpe prijzen!). Nette ruime (bad)kamers niets op aan te merken, dagelijks grondige schoonmaak en schone handdoeken. Sportfaciliteiten in de vorm van paddle- en tennisbanen. Ontbijt is prima en veelzijdig. Diner kan beter. Handdoekenleggers bij de bedjes bij het zwembad blijft een probleem. Wordt niets aan gedaan. Spaanse animatie team niet bruisend van de energie, alleen tijdens een clubdance van ± 10 minuten. Zijn hoofdzakelijk met zichzelf bezig om zo populair mogelijk over te komen. Receptie is niet functioneel, zit geen structuur in. Spreken nauwelijks Engels of begrijpen je niet. Er staat netjes een rij met wachtende, maar als een brutale spanjaard naar voren loopt wordt die desondanks gewoon geholpen. Ze weten het dan allemaal niet meer en lopen als een kip zonder kop in de rondte. Treden niet op. Bezoek aan Sevilla en Huelva is aan te raden. Mooie steden, Sevilla heeft veel cultuur en
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

ontspannen vakantie

Fam. Peters, 11-8-2009

We hebben een heerlijk rustige ontspannen vakantie gehad. Geen eten geboekt, maar de keuze bij het centrum en de andere kant op, strandtentjes was prima. Ja het is een vakantiedorp vol met spanjaarden, maar de ontbrekende Nederlanders, Duitsers en Engelsen hebben we niet gemist. Waar we voor kwamen ( een strand/zwembad vakantie ) voldeed perfect aan onze verwachtingen. Natuurlijk door eerdere beoordelingen al een beetje gewaarschuwd, maar ondanks dat zelf weinig negatieve ervaringen gehad. Mooi hotel, mooi strand, heerlijk zwembad. Een dag een huurauto was voor ons voldoende hadden zeker niet de hele tijd een auto nodig. Verder hebben we in het hoogseizoen gezeten en dan is het inderdaad druk, lijkt mij logisch.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Perfect hotel

Wendy, 3-8-2009

We waren er met 2 pubers en 1 baby.

Is prima hotel voor jong en oud.

Mooi hotel, 3 zwembaden, vlak bij het strand, kamers hebben airco en worden prima schoongemaakt. 's-avonds geen discogedreun, heerlijk rustig.

Op de autovrije (!) boulevard is het gezellig wandelen. 5 min van hotel is leuk klein winkelcentrum.

Keuken stelt niet veel voor, geen enkel keukengerei maar we hadden genoeg aan de koelkast.

Neem wel spaans woordenboek mee want personeel spreekt haast geen Engels (vonden wij trouwens juist wel leuk !)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor ADH Ocean Islantilla bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel ADH Ocean Islantilla in Islantilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel ADH Ocean Islantilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel ADH Ocean Islantilla scoort een 7.98 uit 10 op basis van 49 reviews.