Hotel Playacanela ***

7,8

32 reviews over Hotel Playacanela in het Nederlands

Heerlijke week gehad!

Pauline, 19-8-2017

Na recensies beetje benieuwd wat we zouden krijgen, maar viel heel erg mee! Hotel oogt mooi, prima service en mooie kamers!

Er zitten veel Spanjaarden inderdaad, maar totaal geen probleem wat ons betreft, eerder logisch.

All-in beviel ons goed, pasjes systeem werkte prima, geen lange rijen of niks. Veel alcoholische drankjes inbegrepen, chips, hapjes. Was gewoon uitstekend! Tinto Verano is een goede tip om te proeven, ook de cappuccino met slagroom is heerlijk.

Buffet was ook prima, wisselend en voor ieder iets wils. En ja het is groot, dus soms is de friet iets kouder of smaak anders dan gewend. Maar daarvoor ben je in Spanje lijkt ons.

Qua omgeving wat winkeltjes en leuke dingen om aan te lopen, geen bruisend stadsleven, maar dat vonden wij juist heerlijk.

Strand is dichtbij, helaas daar geen bar of bedjes. Dus vooral zwembad week was het. let op, animatie is echt vooral spaans!

Touroperator prima contacten mee, goede reisleidster. Excursie jeepsafari is zeer de moeite.

Gereisd met vrienden in juli 2017

redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

iris, 16-7-2017

Eten was zeer gevarieerd, voor elk wat wils, geen klagen. Wel één grote chaos in het restaurant, rustig eten is er niet bij. krijsende, en voortdurend rondlopende kinderen. Aan de bar niet alles echt duidelijk wat all in betreft, voor verschillende dranken en snacks betalen, dus goed informeren! Ook heel lang wachten voor drankjes, te weinig personeel, en telkens je kaart meesleuren, geen polsbandjes. Hadden een veel te kleine kamer voor 2 volwassenen en 1 kind, ijskast en deur van balkon konden nauwelijks open vanwege sofabed. Hebben dan ook andere kamer genomen mits opleg natuurlijk, die was meer dan ok. Ook netjes en proper, al kan er hier en daar wel eens wat hersteld worden. Personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was ijskoud en dat voor midden juli, zee was veel warmer! Ondanks deze min en ook pluspuntjes toch goede vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel

Piet20, 9-5-2016

Een prima accommodatie om een weekje te zitten. Het hotel richt zich met name op Spanjaarden en de lunch en diner zijn dan ook wat laat, net als bijv de minidisco (21:30 uur). Ook het eten is redelijk Spaanse georiënteerd, maar voldoende uitgebreid en voor ieder wat wils. Het All Inclusive model is wat omslachtig omdat niet iedere gast AI heeft geboekt. Drankjes moeten daarom bij de bar worden besteld en dit kost redelijk veel tijd. Het hotel heeft een vrij groot buitenzwembad en een kleiner binnenbad. Verder kan gratis minigolf, tafeltennis of petanque worden gespeeld. Het is aan te raden om goed te checken of je de kamer krijgt die je hebt geboekt, want dit gaat nogal eens fout, met name bij personen die een familiekamer hebben geboekt. In de directe omgeving is weinig te doen: er staan vooral veel grote hotels met soms een klein toeristenwinkeltje. De haven van Isla Canela is 10 minuten lopen maar ook niet spectaculair. Er is geen levendige boulevard. Strand is 5 minuten lopen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

viersterren waardig!

Daphné, 25-8-2013

Het hotel is zeker zijn 4 sterren waard!

Het is een ideaal hotel voor gezinnen met kinderen, er is heel de dag door accommodatie tot 's avonds laat, kinderen zulllen zich alvast niet vervelen.

Voor oudere mensen of jonge koppels die willen rusten en genieten van de zon, is het soms wat rumoerig door al die kinderen.

Elke dag is het buffet gevarieerd, en 's ochtends ook heel uitgebreid!

Wij hadden een promokamer, maar deze was zeer ruim en netjes, badkamer met een ligbad, balkon, zicht op zee.. zeer mooi dus voor een promokamer te zijn!

Je ligt zeer dichtbij het strand en iets verderop is er ook een pleintje met kleine winkeltjes en restaurantjes. Vooral 's avonds is er daar iets te beleven!

Gereisd anders in augustus 2013

DIT NOOIT MEER

brigitte, 18-8-2011

Hotel/zwembad/kamers/strand/ wel ok Maar het eten in dit hotel is afschuwelijk.

Het eten is koud/vet/rauw of niet gaar.

Zelfs het spiegelei s morgens is niet te eten.

Wij hebben de hele vakantie op salade en brood geleefd.

Dit nooit meer zonde van het vele geld wat deze vakantie gekost heeft

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Marc en Diana, 29-9-2007

Juist terug van een 12 daagse vakantie in dit afgelegen hotel. Service aan de bar en in het restaurant trekken op NIETS! Enkel aan de balie spreken twee Spanjaarden een beetje Engels, voor de rest alles in het Spaans! Het krioelt er van de vliegen en muggen, waar niets aan gedaan wordt. Te weinig personeel waardoor je voor drank héél lang moet wachten. Dit hotel is NIET toeristvriendelijk, voor de vele Spanjaarden een primeur! In de buurt is niets te zien tenzij men een auto huurt en naar Sevilla (echt een aanrader) rijdt. Hotel zat vol met krijsende kleine kinderen die voor 23 uur niet in bed worden gelegd dus RUST, vergeet het maar! Er is tevens showkooking in het restaurant maar de koks doen hier liever niet aan mee! De helft van de tijd zijn deze schotels leeg en de kok onvindbaar. De kamers worden netjes onderhouden. Deze Playa is zijn naam niet waard en zeker niet aan te raden!
Gereisd met partner in september 2007

Marc en Diana, 29-9-2007

Gereisd met partner in september 2007

Jenny, 14-8-2007

We waren hier met een groepje van 8 mensen en een kindje van 2 jaar. We boekten dit hotel omdat we al meerdere playahotels bezochten en dus wisten dat het goed zou zijn. Toch moeten we zeggen dat dit hotel veel minder was dan alle andere playa's. Het is wel zeer luxueus en je ziet dat alles nieuw is. Prachtige ruime kamers ook, alleen worden ze niet echt goed gepoetst. Het zand dat uit je kleren komt ligt 2 dagen nadien nog op de vloer. Over de service kunnen we niet klagen. we hadden een dokter nodig voor ons dochtertje en ze waren meteen heel behulpzaam en bezorgd. Ook heel goede all-in, echt alle dranken zijn inbegrepen! Het is ook heel erg afgelegen, geen winkels in de buurt, buiten een supermarktje. Een huurauto is een must om iets te zien. Wel zeker naar Sevilla gaan als je er bent! En Ayamonte kan je met de bus doen, ook een mooi dorpje.

Het restaurant, wel ja, veel minder keuze dan andere hotels. Vaak moet je lang wachten omdat er niks gebakken ligt en tamelijk vettig ook,...

Gereisd familie in juni 2007

Litjens, 15-4-2007

Wij verbleven er vorig jaar een week, het animatie team sprak alleen maar spaans... Erg moeilijk dus. Een auto is wel handig, anders kom je nergens anders dan het hotel. Verder het eten was wel lekker, vooral de pannenkoeken en de friet :D Strand was héél mooi waar je ze naartoe kom wandelen. (Zand is wel erg heet, zelf in mei al!) We hadden een leuke vakantie! Tussendoortjes, zoals drinken rond 3 uur, erg moeilijk, steeds kaartje laten zien en ouder moet handtekeking zetten. Verder was het erg mooi!
Gereisd anders in april 2007

Elly, 4-10-2006

Prima hotel als je een week rust wilt met een prachtig zandstrand voor de deur.Ook mooi voor kitesurfers. Er ligt een zandbank voor de kust.

Eten was goed, veel vis inderdaad en apart kinderbuffet. In het naseizoen veel 70+! Animatie:GEWELDIG!!! Een tien! Zelden zo'n leuk team gezien met zulke enthousiaste en vrolijke mensen (en dat 12uur per dag, lachend..) Iedere avond eerst een feestelijke minidisco en daarna een show waar veel aandacht aan is besteed. Wij kwamen mensen tegen die speciaal hiervoor naar dit hotel zijn teruggekeerd. Kamers:netjes, wij hadden er een met een etage en magnifiek (zee)uitzicht (nr.3418)en dakterras met ligbedden, hebben ook n andere kamer gezien die ook prima was (nr.3314) en groot. Tip: 'wel 's avonds ramen dichthouden ivm met veel muggen (uit moerasgebied achter hotel) Oook een avondwandeling langs boulevard is hierdoor met schemer niet aan te raden.

Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Playacanela bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playacanela in Isla Canela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playacanela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playacanela scoort een 7.77 uit 10 op basis van 34 reviews.