Hotel Melia Atlantico Isla Canela ****

Hotel Melia Atlantico Isla Canela
Melia Atlantico Isla Canela
8,1

87 reviews over Hotel Melia Atlantico Isla Canela in het Nederlands

Geweldig hotel in een mooie natuurlijke omgeving

Margo & Peter, 9-10-2017

Hotel: Eten uitstekend zeker als je van vis houdt. Vriendelijk hotelpersoneel. Mooie verzorgde kamers.

Omgeving: Strand mooi breed, groot verschil tussen eb en vloed. Geregeld hoge golven waardoor leuk voor surfers en minder geschikt voor kleine kinderen. Haven is leuk en goed onderhouden en je kunt met een bootje naar Isla Christina varen in 5 minuten. Landschap rondom het hotel is bijzonder door getijden moerassen. Fietsen is goed te doen op aangelegde fietspaden tot aan Ayamonte. Fiets huren bij hotel geen probleem zowel gewoon als elektrisch.

Wij waren hier begin oktober en toen was het erg rustig in het dorpje en omgeving, sommige winkels en restaurantjes waren dicht waardoor er minder te beleven is. Het weer in oktober was nog prima gemiddeld 27 graden zonder bewolking. Isla Canela bestaat uit een paar hotels en veel appartementen complexen. En heeft niet echt een bruisend uitgaansleven.

Onze mening: Fijn voor een rustige zonnige vakantie met kleine leuke uitstapjes. Voor kinderen is er misschien wat minder te beleven. Animatie voor kinderen was er wel en met enthousiast personeel, maar het zwebad had weinig vermaak.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi en luxe hotel. Vier verdiepingen.

Joop, 12-7-2017

Mooi gelegen, niet massaal, heerlijk eten, al je wilt kan er ook veel worden gesport bij het zwembad. s'avonds aanvaardbaar amusement Strand alleen te doen bij rustig weer, maar bij zwembad is prima, plek genoeg.Plaatsje leuk voor een koffie of ijsje. Ook kleine supermercado .
Gereisd met partner in juni 2017

alles was binnen de verwachtingen

cecsanye, 26-4-2012

Ik verbleef 1 week eind maart in Riu Atlantico. Nog vroeg op het jaar en dus was het weer wisselvallig. Ik zocht een goed hotel, rustig en waar ik kon fietsen ... ik heb het gevonden. Fietsverhuurder in het kleine centra is een aanbeveling, nederlandstalig en superflexibel. 2 dagen regen gehad na 6 maanden droogte een tegenvallertje. Opgelost door de bus te nemen naar Sevilla waar het zonnig was. Wel een lange trip met het openbaar vervoer, maar perfect te doen. Ayamonte is leuk en zeker te bezoeken. Met de fiets is het een mooie route. Het hotel is het mooiste langs de boulevard en niets is teveel voor het management en personeel. De nationale stakingsdag was perfect geregeld door hen en in je eigen landstaal schriftelijk uitgelegd. Niets tekort gekomen en zelfs gratis drank tijdens de maaltijd was voorzien. Mijn dank voor Riu. Als je een rustige vakantie wil in deze regio en een goed hotel .... just do it. Ik sluit mij hier aan bij een vorige beoordelaar F. Mortier.
Gereisd alleenreizend in maart 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Atlantico Isla Canela bij:

Geweldig hotel met vriendelijk personeel!

fam.vd.heuvel , 4-3-2012

Alles was heel goed in het hotel op een punt na. Dat was de koffie, die vonden wij niet lekker, jammer eigenlijk omdat we verder alles heel goed vonden........Prima ligging. We hebben gefietst door mooi natuurgebied. Heel goed te doen

En mooie golfbanen in de omgeving. Een auto is dan wel een must.

Gereisd met vrienden in februari 2012

ZEER MOOI RIU HOTEL.

MORTIER FERNAND, 2-11-2011

Voor onze 4de maal voor(15dagen)in RIU ATLANTICO.Het hotel is zeer mooi gerenoveerd,het is terug een RIU**** STERREN WAARDIG.Alles was perfect in orde receptie,restaurant,keuken en de kamers waren perfect in orde.Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.De annimatie 's avonds is goed dat kan wat beter.Het weer was prachtig 28° à 32°en gen wolkje aan de lucht.

Men zegt dat er daar niks te zien is, maar als je een auto huurt dan kun je de ALGARVE en de PROVINCIE HEULVA verkennen.Ayamonte en Villa Real De Santa Antonio(Portugal,met de over- zetboot zijn twee gezellige dorpjes voor te winkelen.Inderdaad in de omgeving van het hotel valt er niks te beleven.Maar wie van rust houdt is het de ideale place to be.

Gereisd met partner in oktober 2011

fam Noël, 27-7-2011

oud hotel in een nieuw kleedje , van buiten mooi, van binnen versleten ,slechte onderhoud/werking airco,geen topmatras verkrijgbaar zoals in andere riu hotels voor mensen met een slechte rug ,warm eten pover voor een 4 sterren hotel,propere kamers,maar niet alle dagen alles aangevuld ,wel wat afgelegen,maar een mooie ligging en mooi strand !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Mooi hotel -mooi ingeplant -

PG, 13-5-2011

Met ook nog vriendelijk personeel is een verblijf in dit hotel echt vakantie. In deze periode(Mei) helemaal niet druk. En voor golfers(zoals ons) is dit een goede vertrekbasis voor de prachtige golfen in de omgeving (ook in Portugal). De bereikbaarheid van het hotel is wel een probleem : auto is een must. Wel eenprobleem met muggen (natuurgebied met veel water).
Gereisd met vrienden in mei 2011

Zeer mooi hotel, erg rustig in deze periode

gilbert_huyge, 12-4-2011

Riu Atlantico is ons voor een week verblijf erg meegevallen. De ligging is zeer gunstig: men kan van uit de tuin met zwembaden rechtstreeks over de promenade naar het strand. De mooie buffetten zijn zeer uitgebreid en ondanks de grote capaciteit loopt het wat service betreft als een goed geöliede machine. De kamers zijn mooi en ruim en zeer goed akoestisch geïsoleerd. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Wat de omgeving betreft: in deze periode (einde van de winterperiode) is het in de omgeving nog heel erg rustig. Buiten rustige wandelingen is er buiten het hotel zo goed als niets te beleven. Als men zoals wij over een auto beschikt, dan zijn interessante uitstappen mogelijk, zoals Sevilla, Huelva, Costa de la Luz, Natuurpark Donana en het oosten van de Portugese Algarve. Prijs/kwaliteit was uitermate goed in deze periode.
Gereisd met partner in maart 2011

aanrader

chris gielen, 13-2-2011

als uitvalbasis voor golfen in spanfe en portugal voortreffelijk.

zeven diners voor euro70 via pin high ongelofelijk en van goede kwaliteit

Gereisd met partner in februari 2011

Als uitavlbasis voor golfen geweldig

Hans Rietbroek, 8-2-2011

Januari 8 t/m 15, toffe week, aardige mensen in de bediening en een restaurantchef met een daadwerkelijke helicoptervieuw, ziet alles. Uitstekend eten, de barmensen top. Grijsgehalte erg hoog ook op de golfbanen. TIP! Beste ouwetjes, leer eens om te genieten van het golfspel in de prachtige natuur en doe niet niet alsof je goed kan golfen om zo snel mogelijk weer van de baan af te zijn. Dan wordt het nog veel leuker.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Atlantico Isla Canela bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Atlantico Isla Canela in Isla Canela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Atlantico Isla Canela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Atlantico Isla Canela scoort een 8.09 uit 10 op basis van 91 reviews.