Hotel Melia Atlantico Isla Canela ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Melia Atlantico Isla Canela**** bij :

86 reviews over Hotel Melia Atlantico Isla Canela in het Nederlands

Mooi en luxe hotel. Vier verdiepingen.

Joop, 12-7-2017

Mooi gelegen, niet massaal, heerlijk eten, al je wilt kan er ook veel worden gesport bij het zwembad. s'avonds aanvaardbaar amusement Strand alleen te doen bij rustig weer, maar bij zwembad is prima, plek genoeg.Plaatsje leuk voor een koffie of ijsje. Ook kleine supermercado .
Gereisd met partner in juni 2017

alles was binnen de verwachtingen

cecsanye, 26-4-2012

Ik verbleef 1 week eind maart in Riu Atlantico. Nog vroeg op het jaar en dus was het weer wisselvallig. Ik zocht een goed hotel, rustig en waar ik kon fietsen ... ik heb het gevonden. Fietsverhuurder in het kleine centra is een aanbeveling, nederlandstalig en superflexibel. 2 dagen regen gehad na 6 maanden droogte een tegenvallertje. Opgelost door de bus te nemen naar Sevilla waar het zonnig was. Wel een lange trip met het openbaar vervoer, maar perfect te doen. Ayamonte is leuk en zeker te bezoeken. Met de fiets is het een mooie route. Het hotel is het mooiste langs de boulevard en niets is teveel voor het management en personeel. De nationale stakingsdag was perfect geregeld door hen en in je eigen landstaal schriftelijk uitgelegd. Niets tekort gekomen en zelfs gratis drank tijdens de maaltijd was voorzien. Mijn dank voor Riu. Als je een rustige vakantie wil in deze regio en een goed hotel .... just do it. Ik sluit mij hier aan bij een vorige beoordelaar F. Mortier.
Gereisd alleenreizend in maart 2012

Geweldig hotel met vriendelijk personeel!

fam.vd.heuvel , 4-3-2012

Alles was heel goed in het hotel op een punt na. Dat was de koffie, die vonden wij niet lekker, jammer eigenlijk omdat we verder alles heel goed vonden........Prima ligging. We hebben gefietst door mooi natuurgebied. Heel goed te doen

En mooie golfbanen in de omgeving. Een auto is dan wel een must.

Gereisd met vrienden in februari 2012

ZEER MOOI RIU HOTEL.

MORTIER FERNAND, 2-11-2011

Voor onze 4de maal voor(15dagen)in RIU ATLANTICO.Het hotel is zeer mooi gerenoveerd,het is terug een RIU**** STERREN WAARDIG.Alles was perfect in orde receptie,restaurant,keuken en de kamers waren perfect in orde.Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.De annimatie 's avonds is goed dat kan wat beter.Het weer was prachtig 28° à 32°en gen wolkje aan de lucht.

Men zegt dat er daar niks te zien is, maar als je een auto huurt dan kun je de ALGARVE en de PROVINCIE HEULVA verkennen.Ayamonte en Villa Real De Santa Antonio(Portugal,met de over- zetboot zijn twee gezellige dorpjes voor te winkelen.Inderdaad in de omgeving van het hotel valt er niks te beleven.Maar wie van rust houdt is het de ideale place to be.

Gereisd met partner in oktober 2011

fam Noël, 27-7-2011

oud hotel in een nieuw kleedje , van buiten mooi, van binnen versleten ,slechte onderhoud/werking airco,geen topmatras verkrijgbaar zoals in andere riu hotels voor mensen met een slechte rug ,warm eten pover voor een 4 sterren hotel,propere kamers,maar niet alle dagen alles aangevuld ,wel wat afgelegen,maar een mooie ligging en mooi strand !
Gereisd familie in juli 2011

Mooi hotel -mooi ingeplant -

PG, 13-5-2011

Met ook nog vriendelijk personeel is een verblijf in dit hotel echt vakantie. In deze periode(Mei) helemaal niet druk. En voor golfers(zoals ons) is dit een goede vertrekbasis voor de prachtige golfen in de omgeving (ook in Portugal). De bereikbaarheid van het hotel is wel een probleem : auto is een must. Wel eenprobleem met muggen (natuurgebied met veel water).
Gereisd met vrienden in mei 2011

Zeer mooi hotel, erg rustig in deze periode

gilbert_huyge, 12-4-2011

Riu Atlantico is ons voor een week verblijf erg meegevallen. De ligging is zeer gunstig: men kan van uit de tuin met zwembaden rechtstreeks over de promenade naar het strand. De mooie buffetten zijn zeer uitgebreid en ondanks de grote capaciteit loopt het wat service betreft als een goed geöliede machine. De kamers zijn mooi en ruim en zeer goed akoestisch geïsoleerd. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Wat de omgeving betreft: in deze periode (einde van de winterperiode) is het in de omgeving nog heel erg rustig. Buiten rustige wandelingen is er buiten het hotel zo goed als niets te beleven. Als men zoals wij over een auto beschikt, dan zijn interessante uitstappen mogelijk, zoals Sevilla, Huelva, Costa de la Luz, Natuurpark Donana en het oosten van de Portugese Algarve. Prijs/kwaliteit was uitermate goed in deze periode.
Gereisd met partner in maart 2011

aanrader

chris gielen, 13-2-2011

als uitvalbasis voor golfen in spanfe en portugal voortreffelijk.

zeven diners voor euro70 via pin high ongelofelijk en van goede kwaliteit

Gereisd met partner in februari 2011

Als uitavlbasis voor golfen geweldig

Hans Rietbroek, 8-2-2011

Januari 8 t/m 15, toffe week, aardige mensen in de bediening en een restaurantchef met een daadwerkelijke helicoptervieuw, ziet alles. Uitstekend eten, de barmensen top. Grijsgehalte erg hoog ook op de golfbanen. TIP! Beste ouwetjes, leer eens om te genieten van het golfspel in de prachtige natuur en doe niet niet alsof je goed kan golfen om zo snel mogelijk weer van de baan af te zijn. Dan wordt het nog veel leuker.
Gereisd familie in januari 2011

echt een hotel voor golfers

van der zwaan, 18-1-2011

In de omgeving is in januari niets te doen. Alles is gesloten, het lijkt wel een spook stad.Je moet echt een huur auto hebben ,anders ben je helemaal geisoleerd.

Wij hadden een kamer aan de kant van de haven. Erg veel lawaai van vissersboten

smorgens om vier uur met keiharde marifoons en motoren.In Nederland zou

die verboden zijn. Wij zijn in diverse Riu hotels geweest en onze koffer werd netjes naar de kamer gebracht, hier moet men zelf sjouwen. Eten is goed , maar beperkte

keus. Veel hetzelfde iedere dag.Het Hotel straalt geen gezelligheid uit, is erg groot met veel ombenutte ruimtes. Men zou eens een goede stylist moeten inhuren om het wat warmer te maken. Er ligt een mooi breed strand voor het Hotel.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Atlantico Isla Canela in Isla Canela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Atlantico Isla Canela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Atlantico Isla Canela scoort een 8.03 uit 10 op basis van 90 reviews.