Hotel Hacienda Montija ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hacienda Montija bij:

1 review over Hotel Hacienda Montija in het Nederlands

Never again!

Nadine De Meyer, 19-8-2013

Hacienda Montija is op het eerste zicht een heel mooie locatie. Mooi gerestaureerde hacienda met veel originele elementen. Klein zwembad maar voldoende aangezien we er vaak alleen waren. Ontbijt is basic, broodjes die je nog zelf moet afbakken in een oventje en elke dag hetzelfde beleg.

Maar dat was niet het probleem. Wij zouden oorspronkelijk 10 dagen in de Hacienda logeren en zijn er na 5 dagen gaan lopen. We hebben er amper een oog dicht gedaan door de feestjes die er georganiseerd werden waarbij gasten de ganse nacht lawaai maakten. Wat voor ons de emmer deed overlopen was toen we zondagochtend om 10u30 aan het zwembad kwamen en daar een ware ravage heerste van het feestje van de vorige nacht. Er stonden overal tafeltjes met flessen en half gevulde glazen, etensresten slingerden overal rond, het water van het zwembad lag vol viezigheid en het water van de jacuzzi leek eerder een sop van onbestemde oorsprong. Montija is een locatie met veel potentieel maar een slecht management.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Montija in Huelva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Montija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Montija scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.