Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda

Casa Rural arroyo de la Greda

1 review over Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda in het Nederlands

Een bijzondere verrassing

Jos Berendsen, 6-1-2012

Wij waren genodigd in Granada om Kertst te vieren bij de ouders van onze schoondochter. Voor het verblijf van 8 dagen zochten wij een herberg. De beoordeling op de website van touroperator was uitstekend en dat gaf vertrouwen. Het werd een echte verrassing; Julie is een echte gastvrouw en geeft goede adviezen voor het verblijf. Op 15 km. van Granada maakt het een uitstekende mix tussen wandelen in de Sierra Nevada en het vele mooie van de stad Granada; kortom een aanrader!!!!
Gereisd met partner in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda in Güéjar Sierra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: