Appartement Hacienda Guaro Viejo *****

Zoover award

328 reviews over Appartement Hacienda Guaro Viejo in het Nederlands

Het was weer geweldig!

Tamara Evers, 16-8-2017

Voor de 2e keer op vakantie bij Hacienda Guaro Viejo. We hebben weer genoten.

Afgelopen jaar zijn alle appartementen gerenoveerd. Het zag er tiptop uit.

Ook de georganiseerde eetavonden (er wordt dan gekookt door Gerrit en Judith) waren weer goed verzorgd.

We hebben weer genoten van het geweldige uitzicht, de rust, de gastvrijheid en behulpzaamheid van Gerrit, Judith en hun kinderen en van de prachtige omgeving.

We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

In één woord: Geweldig!

Familie Rezelman, 11-7-2017

We hebben een hele mooie tijd gehad in Guaro. Gerrit en Judith zijn erg behulpzaam en weten raad met de (vele) vragen die je hebt. De thema avonden waren erg gezellig en de 'niks moet, alles mag' sfeer is erg aanwezig.

De ligging is ook perfect voor uitstapjes en ook bij je appartement blijven loont te moeite met dit mooie uitzicht.

Wij hadden appartement Buleria met 2 slaapkamers en meer dan genoeg ruimte op de veranda, in de badkamer, de keuken en ook de slaapkamers zelf zijn erg ruim. Het appartement was schoon en ook de handdoeken konden (indien gewenst) 3 keer per week gewisseld worden.

Tip (die wij kregen van Gerrit bij aankomst): zet je airco uit als je naar boven rijd, anders is het nog een hele uitdaging.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldige locatie!

Franny Bezemer-Barendregt, 9-7-2017

Een heerlijk kleinschalig (schoon) appartementencomplex. Fijn terras met adembenemend uitzicht! Wel heel stijl dus je moet goed ter been zijn. Op 30 km van Marbella, 1,5 uur van Gibraltar. De route naar Ronda is prachtig. Ongerepte natuur. Gerrit en Judith verzorgen een paar gezellige avonden per week met de gasten. Slles
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig!

Renate de Jong, 30-6-2017

De haciënda ligt tegen een heuvel aan 'geplakt'. Vanaf het terras bij het appartement heb je een fantastisch uitzicht over de bergen. Hier is het woord onthaasten uitgevonden.

Leuke, verzorgde appartementen. Schoon en compleet.

Judith en Gerrit zijn een prima gastvrouw/gastheer. De etentjes waar je aan kan deelnemen zijn erg gezellig. Daarnaast heb je alle vrijheid.

Ze hebben de intentie dat mensen komen als gast en vertrekken als vriend.

Dat maken zij ruimschoots waar!!

Erg fijn stel met leuke kinderen. Het voelt alsof je tijdelijk bij het gezin hoort.

Met pijn in mijn hart vertrokken aan het einde van mijn verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldig!

Jan, 25-6-2017

7 recent gerenoveerde appartementen. Rustige ligging in Nationaal Park. 2 of 3 keer per week mogelijkheidtot deelname aan gezamenlijke maaltijd. Heerlijk brood 's morgens verkrijgbaar. Uiterst vreindelijke en behulpzamen eigenaars!
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische locatie

Josien van der Sluijs, 25-6-2017

Ik zal niet snel vergeten dat we ooit in de Hacienda waren. Als we een ander deel v.an Andalusie willen bezoeken gaan we zeker weer terug naar Guaro. Het ligt nl. Centraal en vandaar uit kan men vele highligjts bezoeken.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Was geweldig

Sarah garcia del rio, 24-6-2017

Alles was heerlijk ,vooral de rust
Gereisd alleenreizend in april 2017

De hemel in Spanje

Bert, 24-6-2017

De hemel is dichterbij dan je denkt, ongelofelijke ligging, fijne sfeer , super service, hele leuke appartementen , goed onderhouden. Echt een aanrader
Gereisd met partner in januari 2017

Ons verblijf was prima

Ed en Elly, 7-1-2017

Bij aankomst kregen we een prima ontvangst van Gerrit, de eigenaar. Het appartement voldeed aan al onze wensen met een prachtig uitzicht. Ook de ontmoetingen met de andere gasten waren gezellig. Hoewel nu niet van toepassing omdat er geen kinderen waren, is deze bestemming prima geschikt voor gezinnen met kinderen. Gerrit doet veel samen met hen, zoals het voeren van de ezels en zwijntjes.

Meer op de achtergrond maar daarom niet minder belangrijk was de inbreng van Judith. Zij verzorgde twee maal per week een gezamenlijke maaltijd. Deelname was overigens vrijwillig.

Kortom, we hebben het prima naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gastvrijheid hoog in het vaandel!

Familie Snel, 31-10-2016

Een fantastische plek om heerlijk tot rust te komen.

We hebben genoten van de prachtige omgeving. Een plek om echt tot rust te komen en de hectiek van alledag achter je te laten.

De enorme gastvrijheid van Judith en Gerrit maakt dit plaatje compleet. Niets is ze teveel.

Van de gezellige, culinaire pizza, paella en tapasavonden tot de waardevolle tips wat het bezoeken in de omgeving waard is.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hacienda Guaro Viejo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda Guaro Viejo in Guaro , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda Guaro Viejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hacienda Guaro Viejo scoort een 9.5 uit 10 op basis van 333 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: