7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zaguan del Darro*** bij :

2 reviews over Hotel Zaguan del Darro in het Nederlands

Didi, 5-4-2007

zeer goede ligging, vriendelijk en behulpzaam, op het eerste zicht héle mooie, gezellige, karaktervolle kamers, op het 2de zicht en in vergelijking met andere hotels verouderd sanitair maar wel allemaal mooi om te zien ! ook verzorgd bedlinnen en handdoeken ! het enigste negatieve was het nachtlawaai...wij waren er welliswaar in het weekend maar om 4.00u 's nachts toeterende auto's en kwetterende studenten is er voor een lichte slaper te veel aan ! vraag dus vooral naar een kamer die NIET aan de straatkant ligt. men was de volgende ochtend wel behulpzaam en gaf ons een nieuwe kamer maar die gaf dan weer uit op de receptie en ook de binnenmuren bleken erg dun te zijn en zodoende konden wij zowat praten met onze buren ! het is echter een klein hotel en dus 's nachts heb je geen last van receptie of buren ! prijs/kwaliteit ok denk ik maar ik heb geen ander vergelijk in granada...in cordoba was santa ana en in malaga, hotel california betere prijs/kwaliteit ! granada zelf SUPER
Gereisd met partner in maart 2007

Eva, 26-6-2006

Dit hotel heeft dé perfecte ligging: op de carrera del darro, vlak onder het alhambra & de albayzin,op n boogscheut van alle stadsbussen(ook die naar het alhambra) & het nieuwere centrum van de stad.Voordeel aan dit hotel is tevens dat je op de website alle kamers kan bekijken en zo kiezen welke kamer je wil.Wij hadden kamer 202,n schone, ruime en romantische kamer(wel met een trap om binnen te komen).Het personeel spreekt weinig engels en is niet zo vriendelijk (maar dat is zowat overal in Spanje). Ben je met de wagen, vraag dan zeker naar de speciale parkeerregeling die het hotel heeft met een aantal parkeergarages in de stad! Het hotel is niet geschikt voor mindervaliden wegens een trede of 10 aan de ingang. Neem geen kamer op het gelijkvloers (patiostijl, liggen rond de receptie)
Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zaguan del Darro in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zaguan del Darro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zaguan del Darro scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.