Hotel Vincci Granada ****

Vincci Granada
7,8

6 reviews over Hotel Vincci Granada in het Nederlands

Maud, 25-4-2008

Ons viel het hotel erg tegen. Het is sterk verouderd, oude kamers en zeer klein. Meer dan drie sterren is het echt niet waard. Ontbijt was lekker, parkeergarage in de buurt. Het is een dik half uur lopen naar het Alhambra. Erg gehorig, enkel glas. Geen aanrader! Misschien dat er oude en nieuwe kamers zijn???
Gereisd met partner in april 2008

Heleen, Bart en de kinderen, 23-3-2008

Wij zijn afg.week naar Granada gereden zonder ergens te boeken(wonen in spanje).We stapten dit hotel binnen en ze hadden nog wel 'n kamer voor 5 nachten.We kregen een grote fam.kamer,voor de kinderen hoefden we overigens niet te betalen.

We waren nog niet in onze ENORME kamer met GEWELDIG uitzicht(15 hg)of ze kwamen al met de extra bedden voor de kinderen.

Alles zag er echt heel luxe en verzorgd uit. We hebben echt uren gelopen vanaf dit hotel, alles is te voet te doen.Je zit midden in het centrum.Het personeel was echt heel erg vriendelijk.

Het eten in het restaurant is ook echt goed en de prijzen zijn ook redelijk.

Wij hebben echt niets te klagen en we kunnen ook echt niks verzinnen. De kamers waren spik en span en het hotel zelf ook.Heerlijke ruime mooie kamers en badkamer,Echt een top hotel.Ze krijgen van ons een 10.

Gereisd familie in maart 2008

marijke smit, 25-9-2006

uitstekend hotel, vriendelijk personeel.De auto wordt keurig de naastgelegen parkeergarage in en uitgereden.

Prima kamers met heerlijk ontbijtbuffet.

Granada is top en prima te belopen!!

Gereisd familie in september 2006

Harold, 27-11-2005

Keurig hotel. Inderdaad flink stukje lopen naar het oude centrum.
Gereisd anders in november 2005

Lauretta Tomatala, 11-5-2005

Fijn Hotel, het personeel was allervriendelijkst, het ontbijt geweldig en de kamers schoon en van alle gemakken voorzien(wel een beetje klein). Een nadeel vond ik de lokatie, een beetje ver weg van het echte centrum maar het was te lopen(20 min).
Gereisd anders in mei 2005

m.van ruijven, 25-11-2003

Goed hotel! Wel duur.

Maar mooie kamers en badkamer. Gekke lange kussens. Uitgebreid ontbijtbuffet. Tijdens verblijf waren ze aan het verbouwen, maar dat zag je bijna niet. Nette bediening.

Goede ligging tegenover universiteitspark en dichtbij Hertz, autoverhuur. 1,5 uur rijden vanaf o.a. Marbella, Malaga

Gereisd anders in november 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vincci Granada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Granada in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Granada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vincci Granada scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: