Hotel Urban Dream Granada ****

Matig

14 reviews over Hotel Urban Dream Granada in het Nederlands

Zakenhotel

Vanessa, 6-10-2013

Dit was een vrij zakelijk, saai hotel. We konden te voet naar het centrum, maar de straat waarin het hotel zelf was was niet erg gezellig. Niet bijzonder dus.
Gereisd met partner in september 2013

Afschuwelijk!

an_petitjean, 23-9-2013

Dit hotel werd ons in de maag gesplitst als vervanger van het geplande hotel tijdens de Andalousiërondrit van touroperator. Een ware schande; gelukkig moesten we er maar één nacht blijven! Afgeleefde kamers, haren op de lakens, schimmel aan de badtegeltjes; smerig tapijt op de gang van de derde verdieping; vuile tafelkleden, stoelen (pisvlekken?), randen van schotels; servetten leken eerder op schoenpoetsdoeken; eten onsmakelijk; geschifte roomsaus; ongeïnspireerd. Hoeveel betaalt dit gedrocht eigenlijk om 4 sterren te krijgen? Het is er nog geen 2 waard!

Vies, vuil en afgeleefd : écht Bah!

Gereisd met vrienden in september 2013

Tegenvaller

Henk, 27-5-2012

Nadat wij hotel Al Andalus in Sevilla hadden aangedaan, is dit hotel een tegenvaller hoewel beide vier sterren zouden moeten hebben. Bij de ontvangst werden we te woord gestaan door een weinig vriendelijke medewerker die, terwijl hij reeds met ons aan het inchecken was, allerlei andere zaken er tussendoor deed. De kamer was redelijk maar erg gehorig. Het ontbijt was karig en als je later komt maar toch op tijd, loop je het risico lege schalen aan te treffen. Hotel verdiend hooguit drie sterren.
Gereisd met partner in mei 2012

vreselijk

Wielders, 12-5-2011

de weg voor het hotel lag nog steeds compleet open en geeft de straat een heel somber aanzien,centrum ligt redelijk ver weg,de kamer was ruim maar er was een raampje van niets wat uitkeek op niets dan muren,muren van karton dus erg gehorig,doucheruimte was erg koud terwijl het niet eens zo koud weer was dus stel je voor dat je hier in de winter komt!minibar werd niet bijgevuld,konden om niet te begrijpen reden niet dineren in het hotel en moesten in de stromende regen iets in de buurt zoeken,bar was er ook niet.

al met al zeker geen 4 sterren hotel,hooguit 2,5.

ontbijt was overigens wel goed

verbleven hier voor twee nachten ivm rondreis andalusië

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Onvriendelijke ontvangst

Hans en Riet, 5-9-2010

Voor het hotel lag de weg open. Daar kan het hotel niets aan doen maar de ontvangst was ronduit onvriendelijk. De bar en restaurant waren gesloten. We verbleven 2 nachten in dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2010

goed doorreis hotel

De Pauw, 2-8-2010

Dit hotel is prima voor één nacht. propere kamers en dito badkamer.

Eten was sober en weinig keuze maar was wel goed van kwaliteit.

Misschien toch maar 3 sterren waard.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Sober hotel

Frank, 3-6-2010

Sober hotel met royale entree. Kamer met verouderd en beschadigd meubilair. Aan drukke weg gelegen op ongeveer een kwartier lopen van het centrum. Zelfs aan de voorkant geen fraai uitzicht. Geen vier sterren waard.
Gereisd met partner in juni 2010

Functioneel stadshotel

René, 25-5-2010

Qua ligging prima maar de kamer stonk ontzettend naar rook. Ontbijt was sober maar OK.
Gereisd met partner in mei 2010

onvriendelijk in en uitchecken

m.o., 21-5-2010

Het eten is goed de kamer was zeer ruim, maar wel met een raampje dat uitkijkt op een koker (binnenplaatsje).

Vanuit het hotel was het toch nog een eindje lopen naar het centrum, maar dat vonden wij geen punt.

De straat waarin het hotel ligt, is opgebroken, van voor tot achter. Wij hadden geluk: feestdagen, dus er werd niet gewerkt, geen overlast gehad dus.

Het personeel bij het ontbijt was zeer vriendelijk. Maar de man die achter de balie stond bij het in en uitchecken was ongeinterresseerd, keek je niet aan, mompelde zijn antwoorden, een vriendelijk goedemorgen ofzo kon er niet af.

Tijdens onze tweede nacht in het hotel was het benauwd en warm op de kamer (raam openzetten heeft weinig zin). Bij navraag de volgende ochtend bij deze onvriendelijke meneer bleek dat zijn collega de airco niet aan had gezet, zo mompelde hij, geen excuses o.i.d.

Door dit onvriendelijke gedrag blijf je toch een vervelende nasmaak overhouden, zal hier niet meer een kamer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

stadshotel

Eddy, 27-8-2009

kleine kamer met zicht op appartementsgebouwen en magazijnen;

lawaaierige omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Urban Dream Granada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Urban Dream Granada in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Urban Dream Granada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Urban Dream Granada scoort een 5.21 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: