Hotel Room Mate Migueletes ***

Room Mate Migueletes
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Room Mate Migueletes bij:

2 reviews over Hotel Room Mate Migueletes in het Nederlands

leuk hotel in authentieke sfeer

Shirley,Gert&Sascha Kortlever-Mouthaan, 4-5-2009

Ongeveer 5 minuten lopen van het gezellige centrum.Weinig last van de drukte in de stad wat herrie betreft.Ongeveer 15 minuten lopen naar het Alhambra.Kamers zijn ruim en schoon.Alles ziet er verzorgd uit.Leuk detail was de kaart op de kamer waarop de weersverwachting van de andere dag geschreven werd.In tegenstelling tot de reactie hierboven zijn onze verwachtingen wel waargemaakt.Wij hadden zowel in de slaap/woonkamer en de badkamer ramen die open konden.Ontbijt is erg goed,verschillende soorten broodjes,croisants,donuts.voldoende beleg en fruit.Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in april 2009

Ruud en Mariska, 4-4-2008

Als je op de foto´s van de internetsite afgaat, denk je in een waar hotelparadijs terecht te komen. De realiteit is echter dat wij de fotograaf graag de foto´s van ons huis laten maken als wij deze ooit gaan verkopen. Onze kamer had geen echte ramen (alleen een opening naar de binnenplaats boven de receptie wat dus met een hoop rumoer gepaard ging). Kamers zijn voorzien van airco, maar die gaat pas in mei aan........ toch vervelend als het begin april al dik 27 graden is! Personeel is vriendelijk en het ontbijt maakte onze droge keel en warme hoofd weer een beetje goed.
Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Room Mate Migueletes in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Room Mate Migueletes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Room Mate Migueletes scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: