De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Nest Style Granada bij :

1 review over Hostel Nest Style Granada in het Nederlands

Perfecte ligging, kleine kamers

anouk, 6-7-2013

De ligging is perfect! Je loopt zo het centrum van Granada in en binnen nog geen 5 minuten sta je voor de kathedraal. Ook het Alhambra is te voet te doen als je een beetje goed ter been bent.

Ik had een eenpersoonskamer en deze was heel erg klein! Een bed, een nachtkastje en 3 haakjes met een plankje erboven is het enige wat je hebt! De badkamer is ook erg klein. De wasbak bevind zicht bijna boven de wc en de douche is erg klein en het water stroomt alle kanten op waardoor vervolgens de badkamer en je slaapkamer nat worden. Bij mij is het zelfs 1 keer voorgekomen dat het water ook de hal op liep.

Het bed was erg hard. Maar ik ben hier maar voor 3 nachten geweest voor een bezoek aan Granada en daar is het hotel wel geschikt voor zeker voor die prijs.

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Nest Style Granada in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Nest Style Granada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Nest Style Granada scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.