Hotel Luna Arabial ***

7,4

10 reviews over Hotel Luna Arabial in het Nederlands

vlot bereikbaar

Tom en Soet, 23-5-2009

We hebben twee nachten in dit hotel verbleven tijdens een rondreis door Andalusië. prijs/kwaliteit kunnen we dus niet beoordelen omldat we een pakkterprijs betaald hebben voor dit hotel.

Naar het centrum (kathedraal) is het een tien minuten wandelen. Hotel is vlot te bereiken (ligt op 100 meter van de ring rond Granada). Parkeerplaats vind je in de ondergroindse garage maar is duur ( €14/dag).

Ontbijten gebeurt in het naastgelegen 4* hotel van dezelfde groep. Niets op aan te merken: koud ontbijt , warm en vers fruit.

Kamer: héél ruim. Is een appart/hotel maar geen kookgerief aanwezig. Slaapkamer zelf had ook geen raam, nabij gelegen ruimte wel.

Gereisd met partner in mei 2009

Prima hotel!

Manny van de Graaf, 22-3-2009

Hotel Luna de Granada heeft blijkbaar een *** en een **** gedeelte. Wij verbleven met een reisgezelschap in het **** gedeelte door een overboeking in het oorspronkelijk geplande hotel. Wij vonden zowel het ontbijt- als het dinerbuffet heel erg goed en zeer gevarieerd. Wij keken vanuit onze kamer op flats, maar daarachter zagen we de Sierra Nevada en dat maakte veel goed. Het centrum van Granada lag op een kwartier lopen van dit hotel.
Gereisd met vrienden in maart 2009

Prima Hotel met goede voorzieningen

Luut van Veldhuizen, 28-9-2008

Mooi Hotal dichtbij het centrum van Granada, makkelijk te bereiken vanaf de rondweg en parkeren in een eigen parkeergarage. Er was een prima ontbijtbuffet en de ontvangst was prettig.
Gereisd met partner in september 2008

Megens, 16-10-2007

Het is een heel groot en ongezellig hotel. De maaltijd ,vooral 's avonds, was een kompleet freetfestijn. Vlug eten en snel weer wegwezen voor de volgende lading gasten. Het personeel was niet vriendelijk doordat alles zo vlug moest doorstromen.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

S. Schoen, 13-9-2007

2 Nachten verbleven op basis van LO. Dit hotel was onderdeel van een fly drive de 3 koningssteden. Ligging van hotel was top. Je ging de snelweg af en was meteen bij het hotel. Het was 15 min. wandelen naar het centrum. We verbleven in een voormalig appartement. Het ontbijt was in het 4* hotel en viel erg tegen. Al met al een aanrader
Gereisd met partner in september 2007

Fan. van Eulem, 26-5-2007

Prima aparthotel, iets verouderd, maar schoon en ruim (geen achterstallig onderhoud): 15 minuten vanaf centrum (gezellige wandeling). Ontbijt in het 4-sterrrenhotel, viel iets tegen, wat rommelig. Heerlijk aangenaam weer (25 graden), Alhambra bezichtigd (echt een aanrader).
Gereisd anders in mei 2007

Anita, 9-5-2007

goed hotel, kamers heel ruim was eigenlijk een kleine studio.Wel 15 lopen van de binnenstad
Gereisd anders in mei 2007

Chantal, 14-6-2006

Ik logeerde er einde mei 2006. Ik sliep in het aparthotel Luna. Kamer ruim maar aftands. Het was 32 graden in Granada. Het zwembadje van het hotel was nog niet gevuld met water ( volgens het personeel wordt het maar gevuld vanaf 15 juni ). Van een teleurstelling gesproken. Het ontbijtbuffet was ok.
Gereisd anders in juni 2006

Jen, 28-7-2005

Mooi hotel met ruime kamers. Voldoende keus bij het ontbijtbuffet. Het zwembad stelt niet veel voor.
Gereisd anders in juli 2005

Isabel, 7-5-2004

Prachtig hotel in de heuvels van Granada. Het centrum ligt op 30min. met de wagen.

Mooi zwembad, mooie kamers,...

Een speciale belevenis

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Arabial in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Arabial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luna Arabial scoort een 7.4 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: