Appartement Caseria de Comares ***

Caseria de Comares

3 reviews over Appartement Caseria de Comares in het Nederlands

Heel goed

21-9-2008

Heel schoon. Vriendelijk personeel, die voor ons de kaartjes regelden voor het Alhambra. Vlakbij de rondweg om Granada, dus goed bereikbaar. Het centrum met de stadbus (overkant weg) goed te doen. Zwembad niet zo groot, maar wel lekker om af te koelen. We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen. Een aanrader voor als je het niet erg vind om even buiten het centrum te zitten.
Gereisd familie in augustus 2008

Aanrader

Tamsin F, 30-8-2008

Vlak aan de afrit ringweg zuid.

Met fiets 10 min van centrum.

Rustige buurt. Verzorgd zwembad.

Alle comfort : wasmachine , overdekte parking.

Gereisd met partner in augustus 2008

Mooi appartement

Barry, 20-6-2008

Ben hier 1 week geweest met vrouw en dochter (15 maanden). Mooi goed verzorgd en volledig ingericht appartement. mooie (kleine) tuin met zwembad.

Goede ligging dicht bij centrum, Alhambra en snelweg. Wij hadden een huurauto en alles was goed bereikbaar. Wij hebben een erg prettig verblijf gehad

Gereisd familie in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caseria de Comares in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caseria de Comares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caseria de Comares scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: