Appartement Abadia Aparts

Appartement Abadia Aparts
Abadia Aparts
9,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Abadia Aparts bij:

1 review over Appartement Abadia Aparts in het Nederlands

Fantastisch appartement!

Anoniem, 28-12-2010

Vorig jaar hebben we in Hotel Abadia overnacht en omdat dat zo ontzettend goed bevallen is hebben we dit jaar de bijbehorende appartementen uitgeprobeerd. Net als het hotel is het appartement met één woord te beschrijven: geweldig! Het is een erg mooi, ruim en rustig appartement dat van alle gemakken voorzien is. Naast een slaapkamer (of 2), een keuken, een woonkamer (met tv/computer) en een badkamer is er ook een gratis WIFI-internetverbinding. Daarnaast heeft het een erg mooie binnenplaats. De ligging is eveneens als die van het hotel perfect, namelijk op enkele minuten lopen van alle belangrijke bezienswaardigheden en de mooie Arabische wijk Albaicín. Kortom, een superappartement dat ik iedereen die naar Granada wil komen aanraad!
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Abadia Aparts in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Abadia Aparts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Abadia Aparts scoort een 9.89 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: