Bed and Breakfast Posada Los Cantaros **

Posada Los Cantaros

15 reviews over Bed and Breakfast Posada Los Cantaros in het Nederlands

Hemels

Marcel den Broeder, 26-7-2017

Deze bed and breakfast verrast mij elke keer. Prachtige rustige ligging. Mooie kamers. Tong strelende maaltijden. En zeer gastvrij.

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Een super adres

LUISA, 24-3-2017

na vele jaren en vele bezoeken ben ik net terug van weer een bezoek aan Posada Los Cantaros.

Elke keer weer is dit het ultieme plekje onder de fantastische Andalusische zon.

Ik heb vele hotels en bed and breakfasts bezocht maar dit is geen vergelijk. Dit is een oase, een parel, een betovering.

De kamers zijn romantisch, met prachtige details.

De maaltijden zijn tongstrelend.

De sfeer is huiselijk maar toch heb je enorme privacy.

Ga je zwemmen dan heb je een prachtig uitzicht over de eindeloze vallei.

Wil je steden bezoeken of naar het strand, het is allemaal goed aan te rijden.

Kortom; wil je echt onthaasten, echt genieten, echt op vakantie....dan moet je dit meemaken, ervaren is een beter woord.

1 nadeel;.....je wilt niet meer naar huis...want je voelt je hier thuis.

Gereisd met partner in maart 2017

De moeite waard

Michael Jansen, 3-7-2014

Wij zijn verrast door de ambiance, ligging, sfeer, maaltijden en de gastvrijheid van Patrick en Vanessa.
Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Posada Los Cantaros bij:

Geweldig verblijf in een erg leuke ambiance

Jan, 1-7-2014

Buitengewoon vriendelijke ,dienstbare mensen die er alles aan doen het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het geheel is erg goed verzorgd en voldoet aan de verwachtingen die gewekt worden . Mensenmensen!
    Gereisd met partner in juni 2014

meer dan de moeite waard

n.den broeder, 30-6-2014

Dit is een plek om lief te hebben , wij waren er 3 nachten en konden helaas niet langer blijven i.v.m. doorreis.Een gastvrij onthaal , prima kamer en geweldig eten, de eigenaar kan koken als de beste. Het zwembad vinden wij een goede optie zeker na een lange reis. Gunstige ligging voor dagtrips, wij hebben geweldig genoten en komen zeker terug.
    Gereisd met partner in mei 2014

fantastische locatie

Leslie van der Burg, 30-6-2014

een bed and breakfast zoals je ze niet vaak ziet.

de ligging, de ambiance, de vriendelijkheid en de voortreffelijke maaltijden geven je het gevoel de koning van spanje te zijn.

Gereisd met partner in januari 2014

dit moet je ervaren

marcel17569, 3-5-2014

Posada Los Cantaros is een juweel in Andalusië dat je meegemaakt moet hebben.

Er zijn slechts 6 kamers en elke kamer is een pareltje op zicht. Ik kom hier al sinds 2007 en heb van elke kamer mogen genieten.

Daarnaast zijn de maaltijden puur en eerlijk.

De uitzichten over de bergen zijn fantastisch en wil je naar de kust dan is dat goed aan te rijden.

kortom dit moet je ervaren.

Gereisd met partner in maart 2014

webcamhuis van extreme Belgische eigenaar

wim balkenende, 19-5-2013

Een zeer mooi B&B, mooie kamer, mooi zwembad. Dat was het positive wat ik hier over kan zeggen.

In de eetzaal, in de keuken, op het terras en bij het zwembad, overal camera's. Vier dagen achter elkaar oud brood, gevraagd om vers brood. Na een grote mond van de eigenaar gelukkig de volgende ochtend toch vers broodje bij het ontbijt, wat overgens zeer eenvoudig was, en niet in verhouding staat wat je hier bij dit B&B betaald. Overal bekeken, ruzie over vers ontbijt. En zoals in eerdere recensies, meteen gezeur om kontant geld wat ik niet had. Al met al, een mooi B&B, met een vreemde eigenaar

Gereisd met partner in mei 2013

Na één nacht weg willen zijn ....

Herremans, 17-9-2012

Ja ZOU een mooi en romantisch hotelletje kunnen zijn , weg naar hotelletje is niet te doen in het donker , slechte weg en gevaarlijk zelfs te voet . De kamers zijn mooi en verzorgt , airco is niet regelbaar in temperatuur (te warm op kamer +/-27°c). Wij hebben overnacht in kamer Mimosa gelukkig met privé terras waar je dan als koppel iets kunt drinken en nuttigen (dat uzelf meebrengt ?) . Ik had ook romantisch diner besteld , MAAR werden NIET op de hoogte gebracht dat avondeten pas vanaf 22u 's avonds is , dat is echt telaat als u al ganse dag onderweg bent . Patrick en Emma waren NIET aanwezig in B&B (zij noemen hetzelf een hotel??) . Na met zoon te hebben PROBEREN praten (spreekt Spaans ) heb ik telefonisch contact gehad met Patrick en wisten we dat het avondeten voor ons bedoeld was . Maar avondeten stelde NIET veel voor , dit eten wij hier in België in elke goede Kebab zaak die een lamsboutje op menu heeft . Hiervoor had ik reeds al 70€ betaald zonder drank !
    Gereisd met partner in september 2012

Sprookje ! Fantastisch !

Oswald en Marlènne, 30-5-2010

Posada Los Cantaros in Gibralgalia: Mooi rustig gelegen in prachtig natuurgebied. Je kunt er mooi wandelen. Patrick en Emma zijn heel gastvrij en kunnen beide héérlijk koken. Inrichting romantsich en heel sfeervol. Kamers en andere ruimtes heel netjes en schoon. Wij zijn na een week rondreizen hiernaartoe gegaan om lekker uit ter rusten. Nou, dat kun je hier zeer zeker ! Het is een onvergetelijke, fijne gezellige week geweest ! Wordt terecht aanbevolen door Michelin.
    Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Posada Los Cantaros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Posada Los Cantaros in Gibralgalia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Posada Los Cantaros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Posada Los Cantaros scoort een 9 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: