Hotel Torreblanca ****

7,9

117 reviews over Hotel Torreblanca in het Nederlands

Fijne ontspannende vakantie

Miranda, 13-10-2017

Ik heb mijn verblijf als zeer prettig ervaren. Ruime schone kamer met goede bedden, het balkon was in de middag in de schaduw wat ik persoonlijk erg fijn vond.

Wanneer je een alles eter bent is er veel variatie in het eten. De snacks bij het zwembad zijn beperkter maar deze zijn alleen maar nodig tussen de maaltijden.

Een groot plus punt wat zeker niet vergeten mag worden us de centrale ligging van het hotel ten opzichte van het openbaar vervoer. De trein en bus zijn goedkoop en brengen je op de plaats van bestemming. Zelfs een taxi is niet duur.

Ik zou er zeker nog eens naar toe gaan.

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Heerlijke ontspannende vakantie gehad

A. de Weerd, 7-10-2017

Heerlijk rustig bij het zwembad, geen handdoekje leggen. Drinken en snacks bij het zwembad erg goed. Handdoekenservice na 15:00 uur bij het zwembad, staat niet op de site.

Ontbijt en lunch zijn oke, maar diner laat iets te wensen over. Veel van het zelfde en weinig rundvlees, maar voor de visliefhebber keus genoeg.

Ruime kamers met mooi uitzicht vanaf het ruime balkon. De bedden hadden wel iets zachter gemogen, ik werd iedere ochtend met pijn wakker.

De omgeving is prachtig, strand heel erg dichtbij en met de trein kun je heel makkelijk in Torremolinos en Malaga komen. Treinstation ligt 50 meter achter het hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel voor de prijs!

Joey, 18-9-2017

Een typisch Spaans hotel. Grote en schone kamers (voor het gezichtsbeeld ;). Prima airco en heerlijk groot balkon. Goede verhouding tussen de prijs en kwaliteit.

Ligging was perfect, nog geen 5 minuten tot het strand en 1 minuut tot het treinstation. Zwembad was groot en schoon, alleen wel te weinig ligbedden. Dit kwam ook door het handdoekje leggen.

Eten was voor niet moeilijke mensen prima, alleen was het wel vaak koud en vaak het zelfde. Voor een week prima eten. Zat heerlijke restaurants in de buurt. Bij het ontbijt miste ik een lekker vers stokbrood en verse croissantjes.

Personeel was ook vriendelijk. Misschien voor een week nog een keer leuk, niet langer!

Gereisd met partner in augustus 2017

Top hotel!

Claudia, 9-9-2017

Schone, grote kamers, mooi uitzicht, vlakbij het mooie strand. Wel een kleine klim.

Liften klein, soms wel even wachten. Eten prima, veel keus. Wel soms een beetje lauw. Met de trein makkelijk naar Fuengirola, Torremolinos of Malaga. Zeker een aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit mee

Betty, 2-9-2017

Dat als je hier naar toe gaat dat je zeer goed ter been moet zijn.Zelf loop ik achter rollator. Ben naar reisburea geweest en kreeg daar te horen dat ik daar wel kon lopen,was wel heuvelachtig maar was wel te doen.(niet dus).Zelfs in het hotel was het vrij steil.Er was een w.c.voor mindervaliden.Alleen was die bij het zwembad en die was open van 10.00 uur tot 20.00 uur.dus de rest moest ik naar de wc boven op de kamer.Het eten was koud of half bevroren.De borden waren vaak aan de onderkant nog vies.De randen van zwembad was zwart.Animatie was ook drie keer hetzelfde,alles binnen en dat in een warm land.Nee,zeker geen aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Aangenaam verblijf

Frank van Nunen, 2-9-2017

Kamers schoon en netjes, vriendelijk personeel, enthousiaste animatie, dichtbij boulevard, buslijn en trein.
Gereisd met partner in mei 2017

prima !!!!!!!!!!

John, 26-8-2017

Ligging prima t.o.v. zee treinstation

goed van eten en drinken

vriendelijk personeel meertalig

Gereisd met partner in juni 2017

Voor een all inclusive hotel redelijk goed

Willem, 25-8-2017

Een schoon hotel met heel aardig personeel.

Het eten was goed. Alleen waren wij na 1 week wel uitgekeken op de all inclusive formule.

Het hotel ligt iets verwijderd van het centrum van Fuengirola, maar er is een goede busverbinding

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie, goed hotel

Joey, 25-8-2017

Het is echt een prima hotel. Kamers waren hartstikke netjes. Ik hoor hier veel mensen zeggen dat het gedateerd is, en misschien is dat ook wel een beetje waar, maar ik zie het meer als Spaanse stijl. Bedden lagen goed, balkon is heerlijk vertoeven. Badkamer was zeer schoon, geen schimmelvlekje te zien. Het buffet goed, zowel ontbijt, lunch en diner. Er is een redelijk vaste basis, maar elke dag zit er wel variatie tussen. Zwembaden zeer goed onderhouden, elke morgen zie je ze druk zijn met de hogedrukreiniger, met een netje in het zwembad, en de tuin/ligweide wordt ook uitstekend verzorgt. Wij waren niet zo'n vroege vogels, dus niet echt last gehad van het handdoekje leggen. Zwembad is wel afgesloten met een hek, voor 10 uur kan er ook niemand in. Perfect!

Enige minpunt die ik kan melden is dat de zogenoemde "snacks" niet veel meer was dan pinda's, chips, olijfjes, kaas of Spaanse omelet.

Conclusie: ik raad dit hotel aan!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

redelijk

jvk, 24-8-2017

ligging was goed, trein stopte achter hotel, en bus ook goed te doen en goedkoop.

all inclusive was bij aankomst van 12 tot 12 dus ontbijt moest betaald worden als je voor 12 uur aankomt. buffet was goed te doen, natuurlijk wel veel in olie maar dat weet je in Spanje. genoeg keuze, soep, vlees, vis, pizza, pasta, kroket, frikandel, groente, fruit toetjes, ei

kamers waren groot en mooi balkon met uitzicht op bergen en zee.

Zwembad was te klein voor het hotel. in het "grote" zwembad mocht je niet met luchtbed of zwemband . wel met balletjes

In het kleine zwembad mocht dat wel.

het zwembad was om 10 uur open en om half 10 stonden er al mensen in de rij om handdoekjes te leggen en pas in de middag terug te komen!!! helaas wordt hier niks aan gedaan door de badmeester.

water was wel troebel...kon onder water niet veel zien.

kamers werden iedere dag gepoetst met de franse slag, je moet niet onder het bed kijken!

Personeel is wel vriendelijk.

een goed hotel voor een redelijke prijs.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torreblanca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torreblanca in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torreblanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Torreblanca scoort een 7.9 uit 10 op basis van 117 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: