Hotel Torreblanca ****

Hotel Torreblanca ****
7,9

107 reviews over Hotel Torreblanca in het Nederlands

Prima plek voor een prima prijs

Mien, 20-8-2017

Fijn hotel met een ideale ligging. Binnen 5 minuten op het strand en de klim terug viel erg mee.

Kamers waren erg ruim en schoon. Eten was prima wel was er weinig variatie maar door de prijs is het prima te doen om af en toe buiten de deur te eten (wat trouwens vergeleken met Nederland erg goedkoop is). De trein achter het hotel is ideaal. We hebben genoten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Niet helemaal naar verwachting

Olga, 20-8-2017

Accomodatie is echt gedateerd, wel grote kamers. Bij aankomst bleken er gasten te zitten met bedden met bedwanstsen. Eten was echt beneden maats, erg engels georiënteerd. Handdoekje leggen om 10 uur voor een plekje. Ruime balkon was prima ook de airco op de kamer super. Wifi was overal bar slecht. Snacks tussen de middag waren olijven , chips of nootjes rest moest je voor betalen. Afstand naar strand goed te doen vooral omdat je binnendoor kunt. En treinstation ook erg dichtbij wat ook super was om naar andere steden te gaan.
Gereisd familie in augustus 2017

Net verzorgd hotel met goed eten en drinken.

Brian Mol, 20-8-2017

5 minuten lopen van zee.

Zwembad is wat verouderd, maar wel netjes.

Prima schoonmaak.

Vriendelijk personeel.

Grote hotelkamers.

Eten gevarieerd en goed klaargemaakt.

Gereisd familie in augustus 2017

SUPERRRR VAKANTIE

Mika, 27-7-2017

Het hotel is super netjes, er wordt elke dag schoongemaakt hal en tuin plus de kamers.

Het eten is Goed, voor ieder wat wils. Elke dag doen ze wel iets speciaals erbij.

De donuts vielen vooral goed in de smaak bij onze dochter.

Het zwembad wordt super goed onderhouden, en ondanks de drukte toch steeds een plekje kunnen vinden(gezellig druk)

Het strand is heel dichtbij,heuvel af binnen 5 min... heuvel op wat langer..:D

Fuengirola is een leuk stadje,mooie boulevard en winkels.

Verder hebben we onze ogen uitgekeken in Gibraltar, echt een belevenis!

We hebben het top gehad.

Gereisd familie in juli 2017

Fijne vakantie gehad

Jo, 22-7-2017

Pluspunten:

Goede bedden, ruime kamers (zelfs met 4p), schone ruime badkamer, elke dag schone handdoeken, klein hotel dus kids maken snel vriendjes, station in de achtertuin met goede verbinding naar diverse stadjes langs de Costa.

Verder was het eten van redelijke kwaliteit met veel vers fruit.

Strand 5 minuutjes lopen, super fijne strandbedjes met parasol voor €5 per dag.

Minpunten:

9 etages en twee kleine liften (warm en lang wachten soms), buffetten niet heel veelzijdig (verwacht géén eetzaal met keuzes zoals bij Turkse resorts), route strand licht hellend en niet echt geschikt voor mindervaliden.

Ijsjes alleen all inclusive voor kinderen en beperkte keuze. Voor andere ijsjes moet je betalen.

Mixdrankjes voor all inclusive klanten komen uit de flessen met B varianten. Dus er staat wel een fles Malibu, maar die krijgt alleen de betalende klant.

Slechte koffie uit de automaten in de eetzaal.

Kwaliteit zwembadwater...? Bij ons twee gevallen met oorontsteking.

Zwembad om 10.00 open en de rij voor het hek begint om 09.30...dus zeker wel handdoekje leggen.

Wij hebben een goede vakantie gehad en zouden zeker terugkeren naar deze regio, maar we kijken waarschijnlijk wel uit naar een ander hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Leuk Hotel en leuk omgeving

Giesbers, 22-7-2017

Heerlijk dat je alles in de omgeving heb je loopt het hotel uit en je heb gelijk om de hoek een trein halte je loopt ook zo naar beneden naar de zee

Wat wel jammer is dat wanneer ze de zwembad in de avond sluiten dat de kinderen daardoor ook niet meer naar de speeltuin kunnen

Gereisd familie in augustus 2015

Niet geschikt voor mensen met rollator.Te steil

Rietmeijer, 16-7-2017

Hotel is mooi schoon.,echter het eten was goed maar weinig variatie.

Mijn moeder had haar rollator bij haar. Er waren wel speciale hellingen enz gemaakt,maar die zijn te steil.

Vooral die naar het onderste rustige zwembad.Ik moest de rollator besturen en mijn andere zus heeft haar geholpen tree voor tree de trap af of op.

De route om naar het strand te gaan is zeer steil en er is een te kleine stoep voor rollator of invalidewagen.Op de straat lopen is geen optie, omdat de auto's naar beneden scheuren.Met de rollator of invalidewagen weer terug naar het hotel is te vermoeiend.

De kamer voor 3 personen was te klein.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige tijd, mooi hotel

Monica, 13-7-2017

Het hotel is erg netjes en de medewerkers zijn allemaal behulpzaam. Het eten was goed en redelijke keuze. Veel en heerlijk fruit, maar weinig groente.

Het enige minpuntje was dat je op bepaalde tijden erg lang moest wachten op de kleine lift. Daarnaast waren de ligbedjes bij het zwembad altijd bezet. Maar verder niets op aan te merken.

Het was erg gemakkelijk om met de trein overal heen te reizen. Wij zijn onder andere een dag naar Malaga geweest, Torremuelle, Benalmadena en naar het centrum Fuengirola (dat laatste is ook makkelijk te lopen). Strand is mooi en schoon en vlakbij.

Gereisd met partner in juli 2017

heerlijk hotel

Peter, 9-7-2017

wij zijn voor het eerst sinds 35 jaar weer naar Spanje geweest en dat is goed bevallen.

het is een goed hotel met lieve mensen.

mensen zeggen dat de kamers gedateerd zijn maar wij vinden het een kamer in spaanse stijl met heel veel kastruimte.

geen handdoekje leggen omdat er een hek is die pas om 10.00 uur open gaat.

wel een kleine rij voor het hek maar dan zijn er nog genoeg plekken.

eten is er genoeg en voor ieder wat wils.

binnen 10 min op de boulevard en dan kan je helemaal naar Fuengirola wandelen.

ook op de markt geweest in fuengirola, heerlijk om daar te kijken en leuke dingen te kopen.

wij hebben 10 heerlijke dagen gehad en wie weet nog een x terug naar dit heerlijke hotel

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel

Fam. Timmer, 1-7-2017

Mooie kamers met zeezicht, fantastisch goed en divers eten voor elk wat wils en altijd veel vers fruit. Prima gelegen dichtbij zee en in een buitenwijk. Alleen terug naar hotel is iets berg op.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Torreblanca**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torreblanca in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torreblanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Torreblanca scoort een 7.93 uit 10 op basis van 107 reviews.