7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Ronda I II & III** bij :

17 reviews over Appartement Ronda I II & III in het Nederlands

Eenvoudig appartement aan het strand

Martijn, 3-8-2010

Een eenvoudig appartement waarbij je niet moet uitgaan van luxe. Noodzakelijke zaken zijn aanwezig en verwacht verder niet veel extra's. Wij hebben 2 weken van het strand genoten vlak voor de deur dus wij kwamen er alleen maar om te slapen. Dan is het een prima uitvalsbasis dicht bij winkeltjes en restaurantjes...
Gereisd met partner in juli 1998

dit vind ik beter als ronda 4

rini, 11-11-2008

we zijn er al een paar maal geweest maar het ziet er nog steedt netjes uit een nadeel dat de handoeken een avond voor vertrek werden verwisseld
Gereisd met partner in oktober 2008

super

VanBijlen, 24-8-2008

We zaten op de 8ste verdieping.

Het was warm in het appartement.

De muggen lieten ons de eerste nacht niet gerust maar na een klopjacht viel alles wel mee. De ligging is wel uitstekend.

Geweldig

Connie, 23-8-2008

Wij zijn drie weken in Ronda 1 geweest.Ruim appartement, goed ingericht, prima bedden, goede airco. Zwembad en tuin van complex worden uitstekend onderhouden. Ligging is perfect en super uitzicht vanaf balkon. Door aanwezigheid vele spanjaarden een super spaanse sfeer!

goed appartement

j.moreno, 17-8-2008

Zeer goede vakantie gehad in ronda 3,kamers waren mooi en zuiver,alleen nadeel geen airco wat je echt nodig hebt in augustus.

Verder als je op eigen gelegenheid reist en je komt na 18.00 uur aan moet je 30 euro betalen voor de sleutel.

Maar alles was goed onderhouden.

De tuin en zwembad werden iedere dag gereinigd.

Zeer mooie omgeving en leuke restaurants.

Waar je voor weinig geld goed kunt eten.

Ik ben net terug,Maar zo gauw het kan boek ik weer bij ronda 3 voor volgend jaar.

Fam. J. Regaj, 2-11-2007

Wij hebben onze vakantie in augustus doorgebracht in Ronda 1. Perfecte ligging, je loopt de tuin uit en je staat op het strand. Bushalte naar centrum op 100mtr. Tuin en zwembad worden netjes onderhouden. Jammer dat 'r niet iets meer is voor kinderen. Het appartement was ruim, 2 slaapkamers, badkamer met toilet en nog apart toilet, huiskamer en goede keuken en airco. Schitterend uitzicht vanaf balkon over strand en Fuengirola. Veel spanjaarden die hier 2e woning hebben, geeft Ronda I+II nog die echte spaanse sfeer! Wij komen hier graag terug!
Gereisd anders in november 2007

Wim Telkamp, 8-6-2007

We hebben er één keer gezeten (2 km app, eind 2004), we wilden in 2006 nog een keer, maar die reis werd door reisbureau geannuleerd. Het complex (smalle hoge flat) ziet er aan de buitenkant niet uitnodigend uit, maar zeer goed appartement (met aan twee kanten zicht naar buiten), goede bedden, als je zelf kookt: goede keuken (4, IR kookplaten, oven, magnetron, voldoende keukengerei), zeezicht. Ik denk dat we een gerenoveerd appartement hadden. Let op, er is géén 24h receptie, personeel vriendelijk (wij spreken Spaans).
    Gereisd anders in juni 2007

jaap[ , 23-1-2007

heel leuk hehad .maar de banken zijn toe aan vervangig verder oke.j.dekker
      Gereisd anders in januari 2007

j.stam-smink, 23-10-2006

het appartement ligt prima tengunste van het

strand de hele dag de zon

wat ver van het centrum van fuengirola

wil dichtbij treinstation

Gereisd met partner in oktober 2006

Lynn, 30-7-2006

Wij hadden een appartement in Ronda I, 2 ruime slaapkamers, ruime keuken, prima woonkamer, eenvoudige badkamer en een zeer groot balkon. Het appartement was erg schoon en netjes onderhouden, recent geschilderd en helemaal compleet. De tuin bij Ronda I en II werd uitstekend onderhouden en het zwembad ook. Ligging is perfect, in de wijk Los Boliches, waar ook veel spanjaarden komen. Naar het centrum van Fuengirola is het een half uurtje lopen of pak de bus. Het treinstation ligt op 10 minuten lopen en vanuit daar kun je weer uitstapjes maken naar andere plaatsen.

De ligging vna Ronda I, II en III is perfect, tegenover het strand! Supermarkten zijn 'r meer dan genoeg in de directe omgeving.

Kortom, wij hebben hier een topvakantie gehad.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ronda I II & III in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ronda I II & III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ronda I II & III scoort een 7.65 uit 10 op basis van 17 reviews.