Appartement Olivia ***

5,7

Matig

6 reviews over Appartement Olivia in het Nederlands

Anke van Bussel, 14-10-2005

Vond het heerlijk om lekker op het balkon naar de zee te kijken. Appartement was behoorlijk groot en netjes. Service vond ik er goed! zijn hier in 2003 geweest.
    Gereisd anders in oktober 2005

Thea en Arie, 27-2-2005

Qua ligging een absolute aanrader, qua aanzicht/onderhoud ver beneden de maat.

De service van de receptionist was prima; de hostess bood ons, na de eerste schrik, dadelijk een ander,beter onderkomen aan. Omdat we maar een week bleven, zijn we niet verhuisd. Van de 33 appartementen waren er slechts 4 verhuurd, maar wij zaten (natuurlijk) recht onder een invalide man met een wandelstok tot 2 uur 's nachts tikkend op de plavuizen! Na klacht, gelijk een

ander appartement. Defecte oven direct vervangen. De service van de receptionist (als hij er was) was omgekeerd evenredig aan de staat van onderhoud van het complex. Al met al teveel betaald voor dit slechte, maar prima gelegen appartement. De ligging direct aan het strand vergoedde echter een hoop.

Gereisd anders in februari 2005

Lisanne, 12-2-2004

Ik ben hier een paar jaar geleden geweest. Het was idd vrij oud, maar ik heb me daar niet aan gestroord. Wat zit je nou in je appartement als het op zo'n afstand van het strand ligt? Ik vond de kamers best groot en ze hadden een mooi uitzicht. De stad Fuengirola is ook heel erg leuk!
        Gereisd anders in februari 2004

Anneke en Jan, 18-11-2003

Afgelopen zomer zijn we hier geweest,het gebouw

is wat verouderd en je moet geen luxe verwachten.Maar het super grote balkon met fantastisch uitzicht over strand en boullevard maakt weer veel goed.

Ook het zwembad bij het complex is goed, je kunt er heerlijk rustig zwemmen en zonnebaden.

Als het gebouw zou worden gerenoveerd,dan is het een plek uit duizenden, want het ligt heel centraal,in het bruisend centrum van fuengirola

Gereisd anders in november 2003

Ronald Flint, 16-10-2003

Van buiten een van de lelijkste app. Maar de kamer binnen is daarentegen mooi. Erg groot, TV met nederlandse zenders, groot woongedeelte, ruime afgeschermde keuken, grootte slaapkamer, en extreem groot balkon
            Gereisd anders in oktober 2003

Shirley, 15-9-2003

Mei zijn wij hier geweest, heb hierover een klacht ingediend bij Marysol, maar dat had ik ter plekke moeten doen bij de reisleiding, de brokstukken van de bovengelegen balkons vielen naar beneden, dus oppassen geblazen als je op het balkon loopt! hiervan had ik foto's, maar helaas, bij ons zouden ze zoiets direct sluiten, ongezellig oud gebouw, doch enkel de ligging maakt veel goed!
              Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olivia in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olivia scoort een 5.67 uit 10 op basis van 6 reviews.