Villa Cortijo Nieto

Villa Cortijo Nieto
8,9

Uitstekend

2 reviews over Villa Cortijo Nieto in het Nederlands

Wat een sfeervol huis op een geweldige plek!!

Hanneke Verboom, 7-8-2016

wat een heerlijke plek. Wij komen dit jaar voor de tweede keer in Cortijo Nieto. Voor ons de ideale vakantieplek. Een zeer sfeervol en compleet ingericht huis. Met haar 5 terrassen is er steeds weer een wisselde uitzicht te vinden te vinden om genieten van de prachtige omgeving waarin het staat. Het zwembad is iets lager gelegen. de overkapping van bamboe biedt lekkere schaduw om te lezen, spelletjes te doen, te eten ..... Geweldig om naar zee te lopen, deels wadend door een beekje, 40 minuten, uitdagend om naar Frigiliana te lopen, een heel dik uur....... Kortom: genietenswaardig hier!!!
Gereisd familie in januari 2016

Heerlijk rustig gelegen, goed bereikbaar

Bas, 16-2-2011

Villa Cortijo Nieto is een aanrader als je van het echte Spaanse leven wilt proeven. Prachtig uitzicht, veel rust, heerlijk ruim en schoon huis. Het huis is ruim ingericht zonder veel losse spullen of elementen die aan de eigenaar doen denken(vinden wij niet prettig).

Het zwembad is lager gelegen en door een trap goed bereikbaar. Bij het grote zwembad vind je een heerlijk gevoel van rust en kan je ongestoord zonnen en relaxen.

Het huis was prima bereikbaar via een betonnen weg welke redelijk nieuw leek.

Dit was onze tweede keer hier en komen zeker nog een keer terug. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Cortijo Nieto in Frigiliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Cortijo Nieto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Cortijo Nieto scoort een 8.86 uit 10 op basis van 2 reviews.