Vakantiehuis Casa Frigiliana Fiesta

Vakantiehuis Casa Frigiliana Fiesta
Casa Frigiliana Fiesta

1 review over Vakantiehuis Casa Frigiliana Fiesta in het Nederlands

Wilma & Jo Caris, 12-3-2007

Via Casa Frigiliana Fiesta hebben wij een prachtig gerenoveerd huis midden in het dorp gehuurd. Twee balkons en een groot dakterras. We hebben genoten. Alles was fris en schoon in het huis, goed en degelijk meubilair en de verhuurder, Stig Nielsen, was bijzonder service-gericht. Het oude centrum van Frigiliana is autovrij, daarom was onze woning "nice and bright townhouse" niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het grote voordeel is dat het midden in het dorp heerlijk rustig is. Wij hebben genoten.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Frigiliana Fiesta in Frigiliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Frigiliana Fiesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Frigiliana Fiesta scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.