Hotel Iberostar Costa Del Sol ****

8,5

9 reviews over Hotel Iberostar Costa Del Sol in het Nederlands

meer van verwacht

werner, 9-10-2017

kamers heel mooi ,eten goed genoeg wel veel vis,verder was er al veel dicht in de tweede week van september.wat ik vervelend vond is dat de receptioniste bij aankomst gelijk duurdere kamers probeerde te verkopen zou ongeveer 1500 meer zijn met een uitgebreidere all inn.,wij konden dan ook gebruik maken van het beach restaurant,alleen was die na 5 dagen al dicht,na 2400 uur alles dicht en ook de animatie was niet of nauwelijks aanwezig.gezelligheid ver te zoeken en werd ook niets aan gedaan ,in plaats van 3 bars was er maar 1 en ook de a la carte restaurants waren er niet,werd wel in de gids vermeld,kortom wij hadden er meer van verwacht,we hebben wel een goede vakantie gehad maar iberostar costa del sol voor ons eenmalig
Gereisd met partner in september 2017

Super

ine, 13-7-2017

Zeer mooi hotel. Geen massabedoening.

personeel was top, zeer vriendelijk!

Animatie is zeer goed.

Eten zeer lekker.

Weinig in de omgeving te beleven maar dit is op voorhand geweten.

Mooi strand achter het hotel.

De familiekamers voor 4 personen zijn maar even groot als die voor 2 personen. zelfs de bedden zijn even groot.Hier kan nog wat aan gedaan worden!! Met 4 in 2 bedden slapen van 1m40 of met 2 hier in slapen maakt uiteraard een hemelsbreed verschil!

Ook mag er in de brochure vermeld worden dat er geen luchtmatrassen of zwembanden toegelaten zijn in het zwembad.

Fijn dat het zwembad geleidelijk aan dieper wordt. Geen mega zwembad maar ruim voldoende voor de gasten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel

Lutz-Rottier, 30-6-2017

Heel vriendelijk personeel ook het management van het hotel was top

Bijna iedere dag vroegen ze of alles in orde was

Het eten was zeer verzorgd en afwisselend

Voor ons een zeer goed hotel

Voor herhaling vatbaar ik zou geen minuut twijfelen echt top

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Costa Del Sol bij:

Om je te laten verwennen

Fantastisch, 30-6-2017

Vriendelijkheid, klasse, prima restaurant, een prachtige Spa al met al een prima accommodatie.
Gereisd met partner in mei 2017

Spijtig van de afgelegen ligging

Quasimodo, 4-10-2016

Hotel is echt aan te raden. Gevarieerd eten (buffet), bij de all-in keuze genoeg van (merk)dranken. Hotel is wel afgelegen dus wordt het auto huren of met de lijnbus (altijd een avontuur in Spanje). Over de service en vriendelijkheid van het personeel helemaal geen klagen. Enige bedenking is dat het zwembad wat klein is voor het hoogseizoen en de hoge prijzen voor een bedje aan het strand. Nu nog dat betalend Seasoulgebouw (wat niemand dus gebruikte !!) integreren in het hotel en het is een echte topper !!!
Gereisd met vrienden in september 2016

Hoogseizoen

Leendert, 18-8-2016

Prima hotel. Uitstekende verzorging. Huurauto is wel nodig vanwege de afstand. Personeel zeer vriendelijk. Animatieteam erg gezellig en vriendelijk. Avondeten met showcooking. Gevarieerd eten. Cocktails en drankjes van A-merken. Kamer met zijzerzicht; wel gedeeltelijk uitzicht op de straat. Geen last van gehad, omdat we niet op het balkon zaten. Minpunt is handdoekje leggen in de ochtend. Aanrader is kamer met zeezicht.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige ruime kamer

Ellen, 17-6-2016

Wifi bij zwembad en strand.(gratis)

Eten goed

Gratis handdoeken, borg 10 euro

Zeer ruime kamer en badkamer met bedden van zeker 260 breed bij een 2-pers.kamer

Personeel zeer vriendelijk, Nederlandse receptionist aanwezig.

Ligt wel afgelegen,maar daardoor wel lekker rustig, geen discogangers , dus aanrader een auto te huren.

Geen supermarkt bij hotel wel klein souvenierswinkeltje.

Lidl op 2 km afstand.

Enthousiast animatieteam, zeker voor de kleinere kinderen.

Hotel heeft een renovatie ondergaan.

Zwembad niet groot maar wel handig voor kleine kinderen met een geleidelijke inloop, soort strandeffect.

Strand: links en rechts vele kilometers, maar wel stenen bij het begin.

Bedjes + parasol bij strand 2 voor 6 euro.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi hotel

Marjan, 9-5-2016

Mooi hotel met gezellig, behulpzaam en vriendelijk personeel. De kamers zijn prachtig en het ziet er over al keurig uit. All inclusive formule was prima met een bandje om je pols. Heerlijk eten, voor ieder wat wils en de lekkere cocktails niet te vergeten. Weinig te beleven in de buurt. Wel erg leuk om (met de bus) naar puerto banús te gaan. Het star friends animatie team doen ongelofelijk hun best om iedereen te entertainen de hele dag door. Beachvolleybal, beachvoetbal, handboogschieten en zelfs sjoelen. Buitenzwembad was nog ff te koud, maar je kan ook binnen zwemmen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Hotel mooi gelegen. Restaurant onvoldoende

Emile Schrauwers, 7-6-2015

Als je aan komt rijden ziet het er prachtig uit, ook de ontvangst zeer keurig, wij kwamen erg laat aan, maar mochten in het restaurant nog wat nemen. Zoals in de titel vermeld, mooie kamers met ruime badkamer en balkon. Personeel vriendelijk en behulpzaam, echter niet iedereen beheerst de Engelse taal. Het all inclusive systeem bestaat uit een een pasje, hiermee kom je de kamer in en telkens als je wat besteld, wordt dit geregistreerd.

Echter als het druk is weet de bediening niet meer welk pasje bij wie hoort, met als gevolg dat je de kamer niet meer binnenkomt, dus terug naar de receptie om je pasje te resetten. Dit is ons 6x overkomen.... Het eten is niet geweldig. Zonder smaak en weinig variatie. In de periode dat wij er waren , waren wij de enigste Nederlanders, veel Fransen en Spanjaarden.Een huurauto is aan te bevelen, in de buurt is niet veel te beleven. Er zijn mooie uitstapjes te maken, Ronda, Mijas en (wat verder) Sevilla, Gibraltar en Granada.

Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Costa Del Sol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Costa Del Sol in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Costa Del Sol scoort een 8.46 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: