Hotel H10 Estepona Palace ****

8,2

119 reviews over Hotel H10 Estepona Palace in het Nederlands

Minder dan vorig jaar.

Rafael Kegelaers, 14-10-2017

Mooi verzorgd hotel. In de buurt weinig te zien zodat een auto wel aangeraden is.

Zijn hier voor de tweede keer geweest en dit jaar was duidelijk minder dan vorig jaar.

(minder personeel)

Gereisd met partner in mei 2017

Er zijn betere H10 hotels

Groos, 8-10-2017

Kamers werden goed schoon gemaakt en waren mooi. Dat is ook wel het enige echt positieve wat ik kan melden. Het was te druk bij het zwembad en de bedjes staan hutje op mutje. Op het strand (kiezels en stenen) zijn te weinig bedjes voor als je aan het zwembad wilt ontsnappen. Hoop tegels bij het zwembad kapot. Vloerbedekking op de trap in de lobby kapot en vol met vlekken. In de gangen zit het vloerbedekking vol met vlekken. Eten in het restaurant veelal lauw en het is echt veel te druk. Mensen komen allemaal tegelijk eten. Normaal zijn dit dingen waar we niet echt op letten maar voor een hotel in deze prijsklasse vind ik dit echt een tegenvaller. Je moet ook echt een auto tot je beschikking hebben anders kom je niet ver want in de directe omgeving van het hotel is niets
Gereisd met partner in september 2017

grote beoordeling over het hotel

johnny en gerda, 14-9-2017

We hebben juist weer een heerlijke rustige vakantie achter de rug,in Estepona

“H 10  Estepona  Palace”.

2 Weken verbleven in een privilege kamer in All IN formule.

Zoals  altijd geven we steeds onze plus EN minpunten mee in onze commentaar.

Bij aankomst in Malaga dient men rekening te houden met een grote transfer naar t hotel.

Met de bus mag je rekenen op zo n 2 uurtjes .

Wij hadden meer geluk, met een taxi heen en terug is het maar 1 uur .

Het hotel ligt er heel rustig bij , vlak aan een privé strandje. Wel met stenen en keien.

Naar de haven van Estepona  kan je te voet , een klein half uurtje stappen . Of met de bus kort bij het hotel :1,10 euro per persoon.

Spijtig is het langs de baan stappen.  Langs het strand kan je wel de andere richting uit wandelen, maar dat is dan  het enige.

Vanuit de haven van Estepona loopt een mooie onlangs aangelegde zee en strand promenade.

Van de haven tot in de stad stap je een half uurtje.

Voor een 6 Euro kan je met een taxi terug naar ‘t hotel .

De zondagsmarkt in de haven en de woensdag markt aan de rand van de stad stellen niet veel speciaals voor , maar toch leuk om eens naar toe te stappen .

De vaste barman in de hoofdbar...één dikke pluim.

Kuisploegen van de buiten terrassen zijn ook onderbemand, en kunnen ook niet overal tegelijk zijn.

Er komt wel een meer deftig publiek en geen dronken “patapoefen” zoals v. b. in Benidorm, een uitschieter  ..ja die vind je overal  , maar hebben er helemaal geen  last van gehad.

Kort samengevat is het voor ons een goed hotel. Prijs kwaliteit vergeleken. De WiFi is zoals op vele plaatsen geregeld uitgevallen, maar je kan je behelpen,  met soms ‘t nodige geduld .

Enkel de Privilege is in andere H 10 Hotels  wel beter verzorgd.

Daar moet nog hard aan gewerkt worden .

Toch helemaal geen spijt dat we deze reis geboekt hadden.

Dan ons verblijf zelf . . . De opmerkingen die we benadrukken in deel 2 gaan merendeels over de Privilege accommodatie en services

Dan het hoofdstuk restaurant,  de koffie is maar zus en zo. In ‘t restaurant kan je in Privilege voor gans uw verlof een tafel reserveren,  buiten gaat dat Niet, Spijtig want indien ‘t weer het enigszins toelaat, eten we graag buiten, dan is het aanschuiven,  zoals iedereen.

Spijtig dat er in t buiten restaurant geen tafels voor de rokers worden voorzien,  of een kaartje op van WEL of NIET roken .

Dan zouden Niet rokers ...Geen commentaar  hoeven te geven op de rokers , die buiten toch wel mogen roken .

Zou gemakkelijk en eenvoudig opgeklaard kunnen worden. De plastieken eetmatjes op de tafels worden maar even uitgeschud,  voor ons niet altijd even proper of hygiënisch.

Papieren wegwerp place- matjes zouden een zuiverder uitzicht bieden.

Kinderstoeltjes niet altijd proper of schoongemaakt,  wat we wel wat onhygiënisch vonden,  al was dat voor ons niet van toepassing.

Eten zelf ...een ruime keuze  maar soms was de show-cooking onderbemand.

Niemand kan geen spek , eieren , omeletten,  croque ‘s en pannenkoeken  tezamen bakken: dan loopt het mis!

Bediening voor ons: allen doen hun best en lopen de benen onder hun lijf onderuit.

Maar zoals op vele plaatsen wordt er hier ook op personeel bespaart,  en dat merk je soms.

Korte broek en zwembadslippers... kan voor ons ‘s avonds niet door de beugel.

Toch weinig die teruggestuurd worden.  Spijtig!

Het apart Privilege zonneterras...dat laat voor ons wel wat te wensen over . Je vind er wel alle rust , maar er staan geen parasols , de stoelen zijn allemaal aan de armleuningen kapot.

Asbakken worden zelden schoongemaakt,  en de frisdranken zijn enkel met een rietje te drinken.  De eerste dagen stonden er plastieken bekertjes,  hebben het gemeld dat deze op waren , maar  4 dagen later  nog niet aangevuld. SPIJTIG ! Het privilege zonneterras is ver van t zwembad,  en er is enkel een regendouche om even te verfrissen. Ook de toiletten zijn niet binnen handbereik.

Al bij al is voor ons het gedeelte voor een privilege zone ondermaats.

Gereisd met partner in september 2017

Geachte klant,

We zijn dankbaar voor ons te kiezen voor uw vakantie, voor het delen van uw ervaring en onszelf te evalueren.

Prachtig en heel goed

Theo Milder, 24-5-2017

Er is eigenlijk niets slechts te vertellen
Gereisd met partner in mei 2017

Groeten van H10 Estepona Palace team.

Heerlijke vakantie, mooi hotel, we hebben genoten!

Jupie, 5-5-2017

Bij aankomst kregen we een welkomsdrankje.

Het hotel ligt prachtig, vanaf je balkon kijk je uit op de zee.

Ruime kamer en badkamer en (heel belangrijk) een goed bed.

Gereisd met partner in maart 2017

Groeten van H10 Estepona Palace team.

Prachtig hotel, lekker eten, maar iets afgelegen.

Guido en Monique, 14-4-2017

Hotel heeft prachtige architectuur (zie foto's), De kamers zijn heel ruim en comfortabel met gratis frigo, betalend kluisje en gratis snelle wifi. De kamers met frontaal zeezicht zijn aan te bevelen, maar de gewone kamers hebben ook steeds nog zijdelings zeezicht en zijn wat budget vriendelijker. De ruime bedden zijn thans voorzien van een bijkomende oplegmatras zodat ze comfortabel liggen. Grote badkamer is voorzien van een ligbad, met douchemogelijkheid. Hotel heeft twee zwembaden buiten, waarvan er één verwarmd is in de winter (watertemperatuur in februari en maart 27,4 tot 27,8 graden), zodat het lekker zwemmen is. Ook is er een kinderbadje. Het restaurant is gezellig ingericht en het eten is heel lekker. Wij zijn de grootkeukens van grote 4* hotels van Tenerife gewoon, waar ook wel showcooking is maar waar bijvoorbeeld het spek bij het ontbijt in grote inox bakken wordt geserveerd, meestal maar half gebakken, waar de spiegeleitjes, de pannenkoeken of de fritjes een hele tijd liggen te wachten tot ze uitgedroogd of bijna koud zijn. Hier is alles kleinschaliger en gebeurt de showcooking waar je bij staat, zodat het eten niet uitgedroogd en lekker vers is. Je kan zelf vragen hoe hard je vlees of vis moet gebakken worden. Ook heel veel keuze aan groenten, soepen en desserten. Iedere week komen dezelfde gerechten wel terug, Als dessert is er altijd veel vers fruit, ijskreem en kazen en voor de zoetebekjes de ene dag een grote keuze aan lekkere taarten, de andere dag is er dan weer een ruime keuze aan puddingen. De animatie is wat ondermaats ten opzichte van de grotere H10-hotels in Tenerife, wat echter logisch is omdat het betaalbaar moet blijven met minder gasten. De tuin is mooi aangeplant met voldoende ligbedden aan het zwembad (alleszins in dit seizoen) gezien veel mensen met de wagen de andere badplaatsen of het Andalusisch binnenland gaan verkennen. Het strandje voor het hotel stelt echter niets voor, een beetje zand met veel keien en steentjes. Ook is het hotel wat ver van het centrum gelegen, zeker op 20 minuten stappen van de promenade van Estepona via een vrij drukke baan met voetpad. Het oude stadsgedeelte van Estepona is wel typisch Andalusisch met enkele pleintjes en straatjes vol met bloempotjes tegen de muren, maar in de winter is het eigenlijk te rustig en is er daardoor te weinig sfeer. Ook 's avonds in de winter is er gewoon niets te zien, noch in het oude stadje noch aan de wandelpromenade. In de zomer zal dit zeker anders zijn. Hotel ligt kort tegen autoweg A7 en daardoor ideaal gelegen om met de wagen de ganse Costa del Sol of Andalucía te verkennen, zodat een (huur)auto zeker aan te bevelen is.
Gereisd met partner in maart 2017

geweldig hotel

cora, 28-2-2017

We hebben voor de tweede keer in dit hotel verbleven. Het is echt een geweldig hotel, grote schone kamers, prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel en genoeg keus aan het buffet om het voor iedereen naar de zin te maken. Het ligt wat buiten het centrum maar dat is lopend in 15 minuten te bereiken en met de auto in nog geen 5. De omgeving is ook geweldig, uitstapjes naar malaga, Gibraltar, cadiz, zelfs sevilla en grenada zijn te doen.

Echt een aanrader en wij komen volgend jaar gewoon weer terug.

Gereisd met partner in februari 2017
H10 Estepona Palace, Asistente de Dirección, 8-3-2017

Ontspanning

Chris Levels, 29-9-2016

Mooi hotel. Kies wel de kamers met Zeezicht. All-In formule is in orde. Buffet is zeer goed en compleet. Eten in de snackbar is perfect (Heel duur zonder All-In). Drank is allemaal A-merk, alleen worden de cocktails voorgemixed en dus niet meteen vers gemaakt. Het enige echte nadeel van het hotel is dat de bekende H10 relaxstoelen op een terras staan, waarvan de bar niet onder All-In valt. Dit was echt een tegenvaller, omdat wij ons juist hierop hadden verheugd. Hier kun je dus niet gaan zitten, zonder voor drankjes te betalen.
Gereisd met vrienden in september 2016

Super hotel, echte aanrader!!

Raaijmakers, 13-8-2016

Erg mooi onderhouden en rustig hotel. Wij zijn hier in de drukste maand van het jaar en toch hoef je nergens in de rij te gaan staan wachten. keuzes bij het buffet zijn gevarieerd en veel ter plekke vers bereid. Natuurlijk liggen er bij het zwembad handdoeken op de bedden in augustus maar wij hadden iedere dag nog plaats en dat om 10.00 uur. De kamers zijn ruim en heel schoon. Personeel is erg behulpzaam.Heerlijk om de zee de hele dan te kunnen horen aangezien die recht achter het hotel ligt. Ons zien ze zeker nog eens terug! Geweldige stek om het prachtige andalucia te verkennen. Huurauto is aan te raden, gezien het niet al te uitgebreide openbaar vervoer en de behoorlijke afstanden nd bekendste steden/bezienswaardigheden.in het hoogseizoen animatie. Niet veel voor oudere kinderen en s avonds is het ook erg rustig in het hotel. Wel vaak live muziek en optredens. Om 24.00 uur sluit de bar en loopt de dag ten einde.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima hotel. Wel paar minpuntjes

PeterSL, 11-8-2016

Hotel op zich is prima. Mooie ruime kamers, goed zwembad en vriendelijk personeel. Maar ook paar nadelen.

Er naast wordt nieuw gebouwd dus wij hadden uitzicht op een bouwkraan. Geluidsoverlast viel mee.

Ook hier wekker zetten voor het handdoekje leggen, anders had je geen parasol. Wordt ook niet tege opgetreden.

Hotel ligt in een buitenwijk dus aangewezen op auto om ergens te komen. Geen gezellige boulevard oid in de buurt.

Op 'primetime' stonden soms wel 10 man voor het ontbijt te wachten voor ze een tafel toegewezen kregen.

En om 24.00 uur zijn alle bars in het hotel gesloten. Voor een hotel met een all-in formule vind ik dat vroeg.

Eten op zich was goed. Veel wordt ter plekke bereid, maar niet veel variatie in het vlees en vis.

€27 huur vragen voor een kluisje is niet normaal voor een 4 sterren hotel.

Maar algehele indruk is goed. Nogmaals: mooi hotel, ruime kamers. We hebben ons goed vermaakt. En Andalusië is prachtig natuurlijk!!

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H10 Estepona Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Estepona Palace in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Estepona Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Estepona Palace scoort een 8.22 uit 10 op basis van 123 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: