Beoordelingen Aparthotel Fuerte Estepona Suites****

Fuerte Estepona Suites****
15 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Fuerte Estepona Suites****
Arroyo Vaquero Playa, Ctra. A-7 KM 150, 29680, Estepona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Fuerte Estepona Suites**** in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Fuerte Estepona Suites**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Fuerte Estepona Suites scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Fuerte Estepona Suites**** in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Fuerte Estepona Suites****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Fuerte Estepona Suites**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Aparthotel Fuerte Estepona Suites**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Aparthotel Fuerte Estepona Suites**** met andere accommodaties in Estepona.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,9
8,9
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Mei 2013
"Ideale plek als afsluiting na een rondje Andalusië"vertalen
peetski62
9,0

12-11-2013 Complex is vrij nieuw en ziet er mooi uit. Wij hadden een maisonnette met op beide verdiepingen een groot terras met uitzicht op zee en zwembad. Voor slechts een paar euro parkeerden we onze auto in de ruime garage.Wij waren hier in 4e week van mei 2013 en het was erg rustig in het complex. De ligging is ideaal om een bezoek te brengen aan Ronda, Malaga, Gibraltar. Er is in de directe omgeving niet zo veel te doen. Er is wel een supermarkt vlakbij, maar daar heb je wél de auto voor nodig.
Het complex ligt langs aan drukke weg naar Estepona, maar daar heb je totaal geen last van. Wij waren hier maar 4 dagen, maar het had voor ons ook wel 4 weken mogen zijn. Een volgende keer zouden we hier zeker weer terug komen.

Met partner, Okt. 2012
"Heerlijke week vakantie gehad in dit park"vertalen
Mary en Lex
9,0

04-11-2012 Schoon en gezellig park, lekkere zithoekjes overal, genoeg ligstoelen, en direct aan zee, ook met ligstoelen, uitzicht totaal gericht op zee, ligt aan voorzijde aan drukke weg, geen mogelijkheid om naar estepona te lopen, vriendelijk personeel, schone kamers met goede handdoek service en mog. Om nekkussens uit te zoeken, badjassen op de kamer. Goed eten in het restaurant, van alles ruim voldoende, en gevarieerd.

Met jonge kinderen, Sept. 2012
"Prachtig hotel voor een rustige vakantie!"vertalen
Maud Van Hoorn - Sc...
8,0

18-09-2012 We zijn zojuist terugggekomen van een 11-daagse vakantie, samen met onze zoon van bijna 4. Het hotel is ons prima bevallen. De kamers zijn ruim en schoon en ze hebben een mooie badkamer. Het complex heeft meerdere zwembaden, waaronder een kinderbad. Het eten is ons goed bevallen, vooral het ontbijtbuffet. Lunchen in het hotel is erg duur, dwz 12 euro voor een clubsandwich of een salade. Ook de drankjes in de poolbar zijn prijzig. Wij hebben verder geen negatieve ervaringen. Wij kunnen dit hotel iedereen aanraden. Je moet wel van rust houden, want het ligt 9 kilometer buiten het centrum.

De beste prijzen en last minutes voor Aparthotel Fuerte Estepona Suite...

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Niet voor jongeren"vertalen
De Waal
7,0

31-07-2012 Saai. Het hotel ligt afgelegen, auto noodzakelijk. Faciliteiten in het hotel kost extra. Alleen avond buffet mogelijk. Niets inclusief alles extra betalen. Strandbedden duur.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooi Hotel!!"vertalen
S. Wannet
9,0

25-07-2012 Het Fuerte Estepona hotel was een mooi hotel. De kamers (suites) zijn er zeer groot en ruim. Ook de badkamer is luxe: dit omdat er een massagedouche in zit en er twee wasbakken aanwezig zijn. De jacuzzi op het balkon (volgens verscheidene brochures) zijn afgeschaft, dat was wel jammer.

Er bevinden zich schuifdeuren in de kamers, die regelmatig nogal krakkemikkig loghangen. In de suite bevind zich ook een handig kaal hok; goed voor koffers en opblaasspul te dumpen. Het dubbele balkon is ook prachtig mooi en groot. Vooral als je zeezicht hebt!
Voor verschillende tips van ons, klik bovenaan op het balkje: TIPS.

Het eten in het hotel was wisselvallig. De ene dag was het goed, de andere dag niet. Soms staat er een hele goede kok. Op een dag zag je de kok niet meer door de rook van de gitzwarte pannenkoeken!! Kortom: Het eten is per dag heel verschillend.

De sfeer bij het zwembad was gezellig. De lobby is netjes en verzorgd en de bar ook.

Het was een geweldige vakantie!!

Met partner, Aug. 2011
"Super hotel!"vertalen
M
9,0

15-09-2011 Dit is echt een geweldig hotel. De kamers zijn voorzien van alle luxe. De badkamer is voorzien van twee wastafels, bidet en bubbelbad.
Het personeel is heel vriendelijk, elke avond is er annimatie.
Het ontbijt is echt heel uitgebreid, er ontbreekt werkelijk niks.
Het dinerbuffet 's avonds is formidabel, heerlijk verse producten en elke dag een ander thema. Een flesje wijn bij het diner is goed te betalen, niet duur!
Er zijn zelfs 2 zwembaden (1 bad voor gezinnen met kinderen en de couple pool waar het lekker rustig is en je kunt genieten van lounge muziek).
Wij hebben genoten van een heerlijke week, we kunnen dit hotel iedereen aanraden!
Tip: neem wel een huurauto, je zit zo'n 7 km van Estepona af, maar dit mag de pret zeker niet drukken.

Met partner, Apr. 2011
"Beste ontbijt ooit!"vertalen
Pim & Barbara
9,0

28-04-2011 Super ontbijtbuffet inclusief Champagne! Nooit zo goed en uitgebreid meegemaakt!

Kamer groot en schoon incl bubbelbad. Verschillende zwembaden. Minpuntje is het strand. Zag er viesig uit...

A la carte eten vonden we niet zo goed als het ontbijt; half rauw vlees en in mijn tagliatelli met prawns zaten welgeteld 3 garnalen haha! Olijven waren wel heerlijk!

Gratis parkeren voor de deur. Auto is n must; je zit in the middle of nowhere...

Met partner, Mrt. 2011
"Super accommodatie"vertalen
Rob
9,0

07-03-2011 Hier 4 nachten verbleven van 3 tot 7 maart 2011 jl. Door het relatief koude weer (ongeveer 12-15 graden) was het in de centrale hal niet erg aangenaam,koud zelfs. Daarnaast had onze kamer een klein opstartprobleem met heetwater en verwarming. Waarschijnlijk had de kamer maanden leeg gestaan. Dit was voor ons dan ook het enige minpuntje....zomers zal je juist blij zijn met de verkoeling. Hotel ligt op een gigantische lap grond met diverse zwembaden en mooie tuinen. Kamers zijn super ruim en voorzien van alle comfort. Badkamer heeft een bubbelbad. Het buffet in het restaurant was prima. Af en toe iets te koud maar dat heb je als de doorloop in laagseizoen niet optimaal is. Zeer vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug!

Met vrienden, Okt. 2010
"Goed meegevallen"vertalen
Bart
10,0

16-10-2010 Heel mooi domein, rustig gelegen. Huurauto is noodzakelijk. Heel vriendelijk personeel. Mooie grote suite met salon, eetkamer, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Elke avond was er een optreden. Het eten is van goede kwaliteit en smakelijk. Het saladebuffet was niet zo uitgebreid, maar voor ons voldoende. Verschillende vis- en vleessoorten worden voor je in het restaurant gebakken. De rest van het warme buffet was meestal lauw en dat was jammer. Het internet is tergend traag. All inclusive is een aanrader.

Met partner, Okt. 2010
"Luxe hotel voor een strandvakantie"vertalen
Annemarie
9,0

10-10-2010 Tijdens onze rondreis door Andalusia hebben we 3 nachten gelogeerd in dit hotel. Het was erg rustig in deze periode, we werden behandeld als vips. Zo kregen we een gratis upgrade naar een familie kamer met uitzicht op zee. Het is een prachtig nieuw resort met luxe kamers en een fantastische tuin met diverse zwembaden en luxe ligbedden. Tevens is er een privestrand. Het ontbijt is goed en uitgebreid.
Het hotel is zeer aan te bevelen. Je hebt wel een huurauto nodig om de omgeving te verkennen. Het hotel ligt ongeveer 8 kilometer van Estepona.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?