8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Fuerte Estepona Suites**** bij :

16 reviews over Aparthotel Fuerte Estepona Suites in het Nederlands

Een oase van rust

Jean-Pierre, 25-6-2016

Gescheiden zwembaden kinderen, gezinnen / stellen. Kamers enorm groot fantastisch uitzicht. Eetzaal iets te rommelig. Jammer dat mensen in short s'avonds aan diner komen.
Gereisd met partner in juni 2016

Fijn schoon strandhotel maar in de omgeving niets

Fam.heusinkveld, 4-7-2015

Een heel fijn hotel. Mooie kamers en erg vriendelijk personeel. We vinden het fijn dat in dit hotel niet de hele dag muziek over de zwembaden schalt. Ook is in dit hotel een apart zwembad voor stellen. Heerlijk rustig. Voor kinderen met hun ouders is er een heel groot, mooi zwembad. Je loopt de tuin uit en je bent op het mooie strand. Ze zee loopt sterk af en er is onderstroming. Ik vind het gevaarlijk voor kleine kinderen.

De kwaliteit van eten is goed, we hebben hier een 7 voor gegeven. Er wordt alleen zo weinig mee gedaan. Geen heerlijke rauwkostsalades o.d. De kok moet zijn fantasie meer laten spreken.

Een huurauto is hier eigenlijk een must wanneer je ergens naar toe wilt. In de omgeving niets te doen.

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke vakantie gehad

Marja, 1-5-2015

Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. De kamers zijn mooi ruim, wij hadden een kamer met zeezicht, welke onderdeel was van een suite. Het complex is erg ruim opgezet. Ontbijt was elke dag hetzelfde, je kon wel je gebakken eitje bestellen zoals je het wilde, maar wij hebben ook 3 keer 's avonds in het hotel gegeten en dat was goed. De kok maakt je vlees of vis waar je bij staat.

In de periode dat wij er waren was het erg rustig, we waren 's morgens vaak de enigen op het terras voor een kopje koffie.

Gereisd met partner in april 2015

Ideale plek als afsluiting na een rondje Andalusië

peetski62, 12-11-2013

Complex is vrij nieuw en ziet er mooi uit. Wij hadden een maisonnette met op beide verdiepingen een groot terras met uitzicht op zee en zwembad. Voor slechts een paar euro parkeerden we onze auto in de ruime garage.Wij waren hier in 4e week van mei 2013 en het was erg rustig in het complex. De ligging is ideaal om een bezoek te brengen aan Ronda, Malaga, Gibraltar. Er is in de directe omgeving niet zo veel te doen. Er is wel een supermarkt vlakbij, maar daar heb je wél de auto voor nodig.

Het complex ligt langs aan drukke weg naar Estepona, maar daar heb je totaal geen last van. Wij waren hier maar 4 dagen, maar het had voor ons ook wel 4 weken mogen zijn. Een volgende keer zouden we hier zeker weer terug komen.

Gereisd met partner in mei 2013

Meer dan verwacht

Walter, 12-5-2013

Een absolute aanrader: prachtige ligging direct aan de kust in een rustige omgeving aan de rand van Estepona.

Bedoeld als residentieel complex met luxueuse koop - en verhuurappartementen en studio's maar door economische crisis omgebouwd tot apparthotel.

Accommodaties verdienen dan ook 4 sterren "plus", zeer ruim en smaakvol ingericht, praktisch alle appartementen en studio's met zicht op uitgestrekte zwembadtuin en zee.

Vriendelijke en professionele service, uitgebreid ontbijtbuffet en idem dito voor diner.

Ruime ondergrondse parkeergarage (gratis bij internetbooking "Fuerte"

Gereisd met partner in april 2013

Heerlijke week vakantie gehad in dit park

Mary en Lex , 4-11-2012

Schoon en gezellig park, lekkere zithoekjes overal, genoeg ligstoelen, en direct aan zee, ook met ligstoelen, uitzicht totaal gericht op zee, ligt aan voorzijde aan drukke weg, geen mogelijkheid om naar estepona te lopen, vriendelijk personeel, schone kamers met goede handdoek service en mog. Om nekkussens uit te zoeken, badjassen op de kamer. Goed eten in het restaurant, van alles ruim voldoende, en gevarieerd.
Gereisd met partner in oktober 2012

Prachtig hotel voor een rustige vakantie!

Maud Van Hoorn - Schreurs, 18-9-2012

We zijn zojuist terugggekomen van een 11-daagse vakantie, samen met onze zoon van bijna 4. Het hotel is ons prima bevallen. De kamers zijn ruim en schoon en ze hebben een mooie badkamer. Het complex heeft meerdere zwembaden, waaronder een kinderbad. Het eten is ons goed bevallen, vooral het ontbijtbuffet. Lunchen in het hotel is erg duur, dwz 12 euro voor een clubsandwich of een salade. Ook de drankjes in de poolbar zijn prijzig. Wij hebben verder geen negatieve ervaringen. Wij kunnen dit hotel iedereen aanraden. Je moet wel van rust houden, want het ligt 9 kilometer buiten het centrum.
Gereisd familie in september 2012

Niet voor jongeren

De Waal, 31-7-2012

Saai. Het hotel ligt afgelegen, auto noodzakelijk. Faciliteiten in het hotel kost extra. Alleen avond buffet mogelijk. Niets inclusief alles extra betalen. Strandbedden duur.
Gereisd familie in juli 2012

Mooi Hotel!!

S. Wannet, 25-7-2012

Het Fuerte Estepona hotel was een mooi hotel. De kamers (suites) zijn er zeer groot en ruim. Ook de badkamer is luxe: dit omdat er een massagedouche in zit en er twee wasbakken aanwezig zijn. De jacuzzi op het balkon (volgens verscheidene brochures) zijn afgeschaft, dat was wel jammer.

Er bevinden zich schuifdeuren in de kamers, die regelmatig nogal krakkemikkig loghangen. In de suite bevind zich ook een handig kaal hok; goed voor koffers en opblaasspul te dumpen. Het dubbele balkon is ook prachtig mooi en groot. Vooral als je zeezicht hebt!

Voor verschillende tips van ons, klik bovenaan op het balkje: TIPS.

Het eten in het hotel was wisselvallig. De ene dag was het goed, de andere dag niet. Soms staat er een hele goede kok. Op een dag zag je de kok niet meer door de rook van de gitzwarte pannenkoeken!! Kortom: Het eten is per dag heel verschillend.

De sfeer bij het zwembad was gezellig. De lobby is netjes en verzorgd en de bar ook.

Het was een geweldige vakantie!!

Gereisd familie in juli 2012

Super hotel!

M, 15-9-2011

Dit is echt een geweldig hotel. De kamers zijn voorzien van alle luxe. De badkamer is voorzien van twee wastafels, bidet en bubbelbad.

Het personeel is heel vriendelijk, elke avond is er annimatie.

Het ontbijt is echt heel uitgebreid, er ontbreekt werkelijk niks.

Het dinerbuffet 's avonds is formidabel, heerlijk verse producten en elke dag een ander thema. Een flesje wijn bij het diner is goed te betalen, niet duur!

Er zijn zelfs 2 zwembaden (1 bad voor gezinnen met kinderen en de couple pool waar het lekker rustig is en je kunt genieten van lounge muziek).

Wij hebben genoten van een heerlijke week, we kunnen dit hotel iedereen aanraden!

Tip: neem wel een huurauto, je zit zo'n 7 km van Estepona af, maar dit mag de pret zeker niet drukken.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Fuerte Estepona Suites in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Fuerte Estepona Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Fuerte Estepona Suites scoort een 8.3 uit 10 op basis van 19 reviews.