Appartement Casitas Classiques

7,5

2 reviews over Appartement Casitas Classiques in het Nederlands

redelijk

Fam. Worrall, 23-6-2008

Net terug van 2 weekjes Casitas Classiques. De appartementen met voor- en achtertuintje zijn mooi.Inrichting is erg huiselijk, ruimte genoeg. Wij waren hier met 2 volw en een baby.Schrik niet bij binnenkomst receptie.Zwetende spanjaarden die je geen welkom heten.Armoedige receptie.De weg naar het app was ook wat luguber.Een verademing bij het zien van het resort.Mooie tuinen, genoeg zwembaden. Strand direct bij complex.Restaurants ook voldoende aanwezig.Service vond ik matig.De schoonmaak in 2 weken maar 1 keer!!Neem zelf toiletpapier en handdoeken mee want het is er te weinig.Bedden slechte kwaliteit,we hebben het matras op de grond van de woonkamer gelegd.Kinderbedje heel muf.Service van Onze touroperator niet goed, het welkomstbijeenk was 45 minuten rijden! Te ver dus. Algemene indruk was redelijk, de omgeving is mooi, een auto is een must. We hebben het hier wel erg naar ons zin gehad.
Gereisd familie in juni 2008

F.v.d.Klink, 4-12-2005

Wij zijn wel in de verkeerde tijd van het jaar geweest, nl met carnaval. Het weer zat niet mee, maar daar kan je niets aan doen. Het appartement was ruim, schoon, prachtige ligging, grote (warme) badkamer, twee ruime slaapkamers, een terrasje en een kleine knusse woonkeuken. Het enige minpuntje waren de bedden, die waren flink doorgezakt, dus niet echt aangenaam.

Toch willen we er zo weer naar toe. De omgeving is prachtig, je hoort de zee want je zit pal aan het strand. Palmbomen, dadelbomen, citrusbomen, vriendelijke mensen, lekker eten......wat wil een mens nog meer...

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casitas Classiques in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casitas Classiques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casitas Classiques scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: