Appartement Bahia Dorada ****

5,3

Matig

3 reviews over Appartement Bahia Dorada in het Nederlands

Diana & Bob, 3-8-2005

We hebben enige jaren geleden deze accomodatie via evenements reizen geboekt.

Een regelrechte ramp,de bungalow kregen we niet maar een huis waarvan de vloer ontbrak.

Stoelen waren kapot. ect,...

Mijn Spaanse buurman sloeg z'n handen tegen zijn hoofd en gaf aan dat dit niet kon.

Een andere accomadatie kon niet worden gegeven.

Binnen enkele minuten was de kleding van de jongste verpest.

De shuifpui kon niet open vanwege de riool lucht.

De restaurants en de winkels op dit complex waren gesloten en door de ruiten zagen we dat de inventaris kapot was ( overal glas,...)

Alleen het zwembad was keurig onderhouden.

We zijn best wel wat gewend maar dit kon echt niet.

Evenement reizen en de directie hebben alle fouten toegegeven.

Een auto is noodzakelijk voor de nabije omgeving te ontdekken.

Gereisd anders in augustus 2005

Fam. Brisa, 16-7-2004

Voor weinig geld zit je goed in deze appartementen. Je hebt wel een auto nodig om weg te kunnen. Direct aan zee. Verschillende zwembaden. App zijn vaak in bezit van spanjarden zodat de inrichting erg kan verschillen. Je kunt daar een leuke vakantie hebben.
      Gereisd anders in juli 2004

naomi, 25-2-2004

enorm slechte accomodatie, mieren door huisje,kapotte stoelen,kapotte schuifpui file voor de deur richting boot marrokko.

ligging geweldig gelijk aan zee.

Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bahia Dorada in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bahia Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bahia Dorada scoort een 5.25 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: