Aparthotel Atalaya Park ****

7,3

27 reviews over Aparthotel Atalaya Park in het Nederlands

Gemiste kansen

Gaby, 16-10-2017

Een mooi hotel, met prachtige zwembadzone,

Vuil en onverzorgd kiezelstrand

Koud eten, met weinig variatie

Afgelegen van de bewoonde wereld

Gereisd met partner in oktober 2017

Wat was dat 🙈🙈🙈

Veerle, 3-10-2017

4 sterren hotel onwaardig zelfs een 3 is al veel te veel

Het eten een ramp!!

Oud en versleten! Een vuil strand ! Rioolgeur in de receptie !!!

Normaal voor 5 nachten geboekt en na 1 nacht naar een ander hotel gegaan

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima hotel!

Tanja, 26-6-2017

Goed hotel , een wat drukker zwembad en een stilte zwembad. Genoeg bedjes, ook op het strand. Uitstekend omtbijt, grote kamers, grote badkamer etc. is wat gedateerd maar schoon en netjes. Wordt komende winter opgeknapt. Wel een auto nodig. Leuk om heen te gaan : Marbella , Estepona, Benahavis .
Gereisd met partner in juni 2017

goed verzorgd hotel maar

r_beijer, 21-12-2015

Wanneer je dit hotel bezoekt ben je geheel afhankelijk van auto of taxi. De vrouwelijke leden van de receptie mogen wel wat vriendelijk. Het ontbijt is voortreffelijk. De kamer, de tuin, het zwembad en de fitness zijn ook goed.

De overige sportvoorzieningen zijn gedateerd of (gedeeltelijk) kapot. Het strand wordt iedere dag schoongemaakt. Opmerkelijk was dat het 's-avonds op het strand stonk naar riool. Het leek erop dat er in de baai geloosd werd. De parkeerplaats stonk naar urine. het hotel werd ook door busladingen vol gepensioneerde Duitsers aangedaan.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

rustig om te relaxen

Vanessa, 15-7-2011

net terug van Atalaya park, 4de keer dat we er waren en hebben ontspannende vakantie achter de rug. de hotelmanager is ons komen goeiendag zeggen op onze laatste dag en heeft gevraagd of alles naar wens was. Héél goed weer gehad (tot 34°), all-in formule gekozen. Komen zeker volgend jaar terug.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

om te relaxen...rust

Vanessa, 24-9-2010

zijn al 3 keer naar dit hotel geweest begin juli en gaan zeker volgend jaar terug.Hotel ligt wat afgelegen zodat het er 's avonds rustig is,net wat wij zoeken. Toffe animatie voor de kinderen en ze dringen niet aan als je geen zin hebt. groot terras waar je buiten kan eten,wat ook niet overal kan.Ruime kamers en hebben steeds rustige kamer gevraagd en die steeds gekregen.Nadat het personeel je kent worden ze ook vriendelijker en herkennen ze je als je terugkomt.Klein strandje maar voor ons volstaat dit,je ligt er niet als sardienen op mekaar.grote tuin en veel zwembaden, zodat er altijd plaats is.Meerderheid Spanjaarden zodat er aan zwembad van 13 tot 16u bijna geen kat is vermits de spanjaarden siësta doen in namiddag. Wil je 's avonds wat animatie, neem dan taxi naar Puerto Banus,het Saint-Tropez van Spanje waar winkels tot 22u30 open zijn of naar Estepona waar mooie wandeldijk is. All-in formule is ok, drnaken worden in glazen geserveerd versierd met citroen of sinaasappel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

3de maal op rij in Atalaya park

Vanessa, 30-7-2010

wij zijn reeds 3 maal in dit hotel geweest,houden van iets rustiger gelegen hotels en dit hotel ligt ook direct aan strand en zee zonder een drukke dijk tussen;bonvendien zijn de ligbedden aan het strand gratis.Strand is wel klein maar stoort ons niet,het is er ook niet druk. Veel zwembaden en grote tuin met palmbomen waardoor je nooit de indruk hebt dat er veel volk is in het hotel.Zelfs promokamers zijn zeer ruim en voldoende kastruimte.Er is animatie maar de animators pushen niemand om aan vanalles deel te nemen.sportliefhebbers komen hier ook aan hun trekken.Ideaal voor kinderen.'s avonds in de bar krijg je alle drank in glazen met fruit bij,enkel overdag aan zwembad krijg je plastiek bekers maar ook hier bv voor een cola is er een schijfje citroen bij.Wil je 's avonds wat animatie,dan kan je een taxi nemen naar Puerto Banus(6km) of Estepona(met prachtige dijk).Wij gaan volgend jaar terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Tennisvakantie

Florien, 9-8-2009

Via Camelot was ik hier op tennisvakantie. Het is een erg ruim hotel (flinke stukken lopen), het buffet is lekker, de service vriendelijk, de hotelbar leent zich voor een borreltje en de tennisbanen en tennisschool erg fijn. Boek vooral een privelesje bij meneer Troyano, of liever zoon Troyano, ooit een beroemde jeugdster, zeker de moeite waard.
Gereisd alleenreizend in april 2007

Opn bezoek na 15 jaar

Waandrieman, 22-11-2008

Toen we nog geen kinderen hadden zeker een keer of 8 geweest. Nu na 14 jaar camperen 2 weken naar spanje met 2 kinderen. Het hotel is flink verbouwd in 2003. We wisten van te voren dat een huur auto ideaal is, dus was al geregeld. Klant vriendelijk hotel. Mooie accomodatie. Wel wat achterstallig onderhoud maar wel netjes. Een ideaale vakantie voor een gezin met kinderen. Veel Fransen en Engelsen die niet altijd even sociaal zijn, en zeker geen rekening houden met de rest van de gasten. Voor ons staat nu al vast we gaan volgend jaar weer naar Atalaya. Prijs kwaliteit All Incl vindt ik aan de hoge kant. Als de kinderen zo genieten van de vakantie, heb je zelf ook een perfecte vakantie.
Gereisd familie in november 2008

Supervakantie

Sarah, 12-9-2008

Ik lees elk jaar voor ik vertrek wat mensen zoal over mijn geboekt hotel te vertellen hebben. Dit jaar keek er al niet meer naar uit, vanwege de zovele reacties van voorgangers. Amai, waren die overdreven negatief. Ik ben nog maar net terug en ik wil er direct terug naartoe. Dit was echt een super vakantie. Okee, er zijn niet veel winkeltjes in de buurt maar dat is echt waar het enige negatieve dat ik kan vinden.Het hotel is immens groot en gewoon AF. 6 zwembaden, zegt dat ook al niet genoeg? Daarnaast kun je gaan tennissen, golfen, minigolfen, voetballen, basketballen, noem maar een sport op en je kunt het daar doen. Gasten, animatie team en personeel zijn superlief, heel vriendelijk en zeker ook heel behulpzaam. En het eten, ik denk niet dat ik al ooit 10 dagen achter elkaar zo goed en gevarieerd gegeten heb. Echt een aanrader volgens mij. Ik ga er volgend jaar zeker terug naartoe.
Gereisd anders in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atalaya Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Atalaya Park in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Atalaya Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Atalaya Park scoort een 7.32 uit 10 op basis van 148 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: