Hotel AGH Estepona *****

Hotel AGH Estepona *****
6,5

Matig

6 reviews over Hotel AGH Estepona in het Nederlands

Je betaald weinig, krijgt er ook weinig voor

Ilse, 18-6-2009

WIj gaan al jaren naar Marbella, danwel Estepona. Afgelopen jaar voor het eerst naar het AGH. Op de eerste plaats was de kamer verschrikkelijk vies: tapijt bevlekt en stuk, stoffige stinkende gordijnen en een bureau waar kirngen op zaten van glazen. In het ligbad zaten roestvlekken. Ontbijt is erg simpel, het hotel is geen 5*. Slecht dat Zoover dit er wel bij heeft staan. Het lawaai van de straat hoor je, afhankelijk van waar je kamer zit. Wij hadden er dus wel last van, maar ook mensen gesproken die niets hoorden.

Een aanrader: Het Selenza Estepona hotel. Ook zo lekker voordelig in prijs, meer waar voor je geld. Alleen al het ruime balkon en de fijne badkamer!

Huurauto heb je in deze street sowieso nodig.

Gereisd met partner in juni 2008

Aanrader in naseizoen (oktober 08)

Stelletje ca. 30jr, 31-10-2008

Kamers zijn absoluut prachtig; erg ruim en mooi (beetje klassiek maar met wit meubilair en rode kussens toch modern ingericht). Wij hadden geluk omdat we zeezicht hadden. Zicht op de bergen ook mooi maar de drukke (snel)weg is dan wel echt een nadeel. Qua ligging super als uitvalsbasis met auto naar vele leuke plekjes (veel mooie dorpen in de bergen vlakbij, Gibraltar ook aanrader, Puerto Banus echt vlakbij). Ontbijt was ook bovengemiddeld goed en behoorlijk uitgebreid (engels met ei, worstjes etc maar ook veel fruit etc). Aanrader dus.

(Selenza en Caledonia liggen bij dezelfde afrit Cancelada maar meer richting bergen).

Gereisd met partner in oktober 2008

Geen aanrader

Rik & Rita, 3-10-2008

Wij zouden dit hotel niet aanraden voor een bedrijf van langer dan 2 nachten, omwille van de ligging aan een zéér drukke weg die je enkel kan oversteken via een voetgangersbrug. Er zijn voldoende horeca-zaken in de buurt maar die liggen allemaal aan die drukke weg, dus van gezellig even langs flaneren is geen sprake. Het strand bevindt zich op een paar honderd meter afstand maar is uiterst onaantrekkelijk en zo goed als verlaten. In het hotel valt ook al niet veel te beleven. Er is helemaal geen tuin. De pool-area stelt weinig voor en is ongezellig. De ligbedden zijn versleten of kapot en de kussens zijn vies, vlekkerig en gescheurd. Bovendien zijn er slechts een vijftal parasols beschikbaar. Het interieur is vrij mooi, (in typisch Andalousische stijl)en netjes onderhouden. Behalve de vloerbedekking in de gangen (een soort sisal tapijt)Die is héél vlekkerig en ruikt niet fris. Kamers en sanitair zijn goed onderhouden. Personeel is behulpzaam, vriendelijk en voldoende meertalig.
Gereisd met partner in september 2008

erg saai hotel

Antoine van Thiel, 10-8-2008

Aanekomen met mn vriendin kregen we een kamer toegewezen,die op de begane grond ligt,met 1 klein raampje, ergens in een afgelegen hoekje van het complex.

Aan de balie doorgegeven dat dit nu niet een lekkere kamer is en daarna ,na een bijbetaling van 200 euro, voor 5 dagen, een kamer met zeezicht en balkon gekregen. Dit was wel een mooie nette kamer.

's avonds is er een lounge op het dak, maar er zijn erg weinig plaatsten en zit snel vol.

Verder is het een net hotel, maar er is niets te beleven in de buurt, je bent dan aangewezen op Marbella.

Het strand is ca 5 a 10 min. lopen en niet mooi, vies zand en er is dan ook haast niemand te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2008

willemsen chris, 6-9-2007

de ligging van het hotel is niet top;langs te drukke baan met weinig toeristische troeven. wij hadden een mooie.grote kamer met knap uitzicht.anderzijds heeft de eetzaal een opknapbeurt nodig. het personeel is goed opgeleid en meertalig(sophia aan de receptie beantwoordt in mooi nederlands) de maaltijden zijn niet sspeciaals.
Gereisd met partner in juni 2007

J & M, 10-7-2006

We zouden eigenlijk verblijven in het gloednieuwe Crown Plaza, wat er schitterend uitziet. Door overmacht was het hotel op de tijd dat wij er waren nog niet af.

Het AGH kregen we daarvoor in de plaats aangeboden, dat was een domper vooraf en achteraf nog steeds.

Het AGH is absoluut geen 5* waard.

Wij hadden een superior kamer en die was niet schoon. Het ontbijt is wel uitgebreid maar elke dag hetzelfde.

Op het strand hebben ze wel ligbedden en een strandhut maar alles was afgesloten en dicht, geen drankje bij zons ondergang en dus geen ligbed na een dag cultuur te hebben gesnoven.

Kortom de 5* is het hotel niet waard. Het staat ook nergens in het hotel aangegeven er staan 4*, en dat is het wel waard.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AGH Estepona in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AGH Estepona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AGH Estepona scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.