Appartement Vistahermosa **

Vistahermosa
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vistahermosa bij:

2 reviews over Appartement Vistahermosa in het Nederlands

NOOIT MEER

kosa, 14-6-2009

wij waren er gedurende 1 maand in de maanden november en december. De streek is inderdaad zeer mooi maar de appartementen zijn erbarmelijk en zeer slecht onderhouden. Meubilair is sterk verouderd en de keuken vies, vuil en vettig, de frigo ging vol schimmels.

Het personeel van receptie en ontbijt waren uitermate ONVRIENDELIJK en het ontbijt was triestig. Op maandag lagen er gekookte eitjes en op zondag lagen dezelfde eitjes daar nog maar dan ROT, de kaas met schimmel en de hesp zuur.

Ik keer zeker nog terug naar ANDALUSIE maar niet naar los jandalos/ vistahermosa. En zeker niet meer met dezelfde touroperator want deze erkent mijn klacht niet!!

Foto's kunnen verkregen worden indien u dat wenst!

Gereisd met partner in november 2008

Peter, 4-2-2007

Bijzonder goed verzorgt complex. De appartementen hebben een hotel service dus worden iedere dag netjes schoon gemaakt en zelf de afwas werd gedaan gewoon perfect. Erg mooie tuin met mooi zwembad. We waren hier eind mei en het complex was overdag nagenoeg leeg en we hadden het villa Velderhof gevoel. Eind van de dag kwamen de oudere gasten terug van hun uitstapjes in de omgeving. Ze gingen dan bij het zwembad liggen en wij gingen dan naar het strand. De omgeving is ook erg leuk. Geen Nederlandse en britse toeristen maar hoofdzakelijk Spanjarden. Dit complex is echt een aanrader.
Gereisd familie in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vistahermosa in El Puerto de Santa María, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vistahermosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vistahermosa scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: